Joo, elikkäs oon 13w
Tyttö, ja oli pakko kirjottaa tollanen otsikko koska se kerää kuitenki väkeä. En tiennyt ennen että olin bi, mutta rupesin tuntemaan vetoa yhtä tyttöä kohtaan. Hän on vuotta vanhempi. Nyt ajattelen häntä lähes koko ajan. Olen kuitenkin melkein 200% varma, että tällä tytöllä ei ole minkäänlaisia tunteita minua kohtaan. Unohdanko vain koko tytön?
Pillua!
5
125
Vastaukset
- lesbian.19
Älä huoli, olet hetero ja tuo on vain ohimenevä vaihe. Älä pilaa kokeilunhalullasi oikeiden seksuaalivähemmistön jäsenien mainetta, kiitos!
- kova jäbä
kova jäbä antaa sulle munaa niin johan unohtuu tommoset.
- kova jäbä
Jaha, nikkivaras-jäbä näköjään taas asialla. Minä olen oikea kova jäbä, kunnon tosiamis, jolla riittä naisia ja munani, noh, se on valtava. Tulinen ja kuuma hetero-amis olen minä.
Ajatteleeko kaikki pojat munallaan, en mä ainakaan??????
- MonsuDaMursu
Miks puhut silleen ku se olis tabu? Siis ite oon iha hetero poika, mut siis ei oo mitenkää väärää olla kokeilunhalunen. Koeta sinnitellä, itekki oon ihastunu tyttöön, ja en oo varma tunteeko samoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114