19 metriä alaspäin

onnellinen

täällä on kaikenlaista juttua.. minusta ehkä olette lukeneet ja ajatelleet että hui!

Tipuin 3 vuotta sitten 19 metriä ollessani kallion raunalla. Yksinkertaisesti vain liukastuin ja tipuin alas kallion reunaa. Muistikuva minulla on vain siitä, että säikähdän, ilmeisesti liukastumistani, ja seuraavan kerran sairaalasta, jossa minut oli leikattu.

Selässäni on jokainen nikama tuettu, jalassa on ylimääräisiä kappaleita, mutta nyt kykenen jo elämään normaalia elämää, käymään töissä ja sen sellaista.

Kovalla tahdolla ja työllä opin uudelleen kävelemään, ja nyt olen onnellinen ja kiitän kaikkia niitä, jotka jaksoivat kuunnella kiukkuani päivästä toiseen aina vain ymmärtäen minua ja tuskaani!

Kaikille niille haluan antaa erittäin lämpimän ajatuksen, jotka ovat joskus tukeneet onnettomuudesta selvinnyttä, sillä se on varmasti raskasta!

Olen oppinut, että elämä on hauras!

3

1527

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nico

Se on huomattu.

• Mielipide

Hienoa, etta jaksat olla positiivinen tapahtuneesta huolimatta. Naita valittajia kun riittaa talla planeetalla, vaikka mitaan vastaavaa ei ole tapahtunut...

• joo kivaa

olen 20 v ja olen välillä sairaalassa jäin 3 vuotta sitten auton alle ja olin silloin 17 v mulla on nyt aivoissa jotain vikaa muistini pätkii ja pyörtyilen minulle saattaa tulla viellä kaiken kukkuraksi syöpä isäni kuoli syöpään kun olin 12 v ja siskoni on amerikassa eikä tule takaisin pahinta on se että en ole kuullut hänestä vuoteen ja luulen että hän on kuollut mitä teen en jaksa enään pyörtyillä?elämä on karua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      238
      1824
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      204
      906
    3. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      53
      883
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      62
      865
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      37
      794
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      408
      770
    7. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      645
    8. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      20
      606
    9. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      586
    10. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      20