täällä on kaikenlaista juttua.. minusta ehkä olette lukeneet ja ajatelleet että hui!
Tipuin 3 vuotta sitten 19 metriä ollessani kallion raunalla. Yksinkertaisesti vain liukastuin ja tipuin alas kallion reunaa. Muistikuva minulla on vain siitä, että säikähdän, ilmeisesti liukastumistani, ja seuraavan kerran sairaalasta, jossa minut oli leikattu.
Selässäni on jokainen nikama tuettu, jalassa on ylimääräisiä kappaleita, mutta nyt kykenen jo elämään normaalia elämää, käymään töissä ja sen sellaista.
Kovalla tahdolla ja työllä opin uudelleen kävelemään, ja nyt olen onnellinen ja kiitän kaikkia niitä, jotka jaksoivat kuunnella kiukkuani päivästä toiseen aina vain ymmärtäen minua ja tuskaani!
Kaikille niille haluan antaa erittäin lämpimän ajatuksen, jotka ovat joskus tukeneet onnettomuudesta selvinnyttä, sillä se on varmasti raskasta!
Olen oppinut, että elämä on hauras!
19 metriä alaspäin
3
1485
Vastaukset
- nico
Se on huomattu.
- Mielipide
Hienoa, etta jaksat olla positiivinen tapahtuneesta huolimatta. Naita valittajia kun riittaa talla planeetalla, vaikka mitaan vastaavaa ei ole tapahtunut...
- joo kivaa
olen 20 v ja olen välillä sairaalassa jäin 3 vuotta sitten auton alle ja olin silloin 17 v mulla on nyt aivoissa jotain vikaa muistini pätkii ja pyörtyilen minulle saattaa tulla viellä kaiken kukkuraksi syöpä isäni kuoli syöpään kun olin 12 v ja siskoni on amerikassa eikä tule takaisin pahinta on se että en ole kuullut hänestä vuoteen ja luulen että hän on kuollut mitä teen en jaksa enään pyörtyillä?elämä on karua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867