Islanti sulki ilmatilan

stickme

taas jyrisee.
Grimsvötni siellä sylkee tultaan ilmakehään.
Miltäs tuntuu, onko maailama mullistuksessa kun tämän tästä on järistyksiä ja siirroslinjojen huokailuja?
Ei tää ny mikään maailmanloppu ole, mut olisko pallo aloittanut aktiivisen aikakauden?

7

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josjonne,esjonne

      Paljon mahdollista. Luulisin. Ehkä. Mahdollisesti.

    • uskomusx

      Vai synnytystuskien alkua??
      Ehkä Jeesus tuleekin takaisin, ja Jumala pitää lupauksensa ja luo uuden maailman. Mutta mutta..
      Ne synnytystyskat ensin, ennen kuin syntyy..

      itse uskon Raamattuun.

      Mutta jokainen kristitty Raamattunsa tunteva tiettä että nuo maailmanlopun ennustajat ovat huijareita!

    • Elonkorjuu.

      Mukavaahan se on, että maapallo elää. :-)

    • josjonne,esjonne

      Ompa taas paska uutinen Suom24:n nostamana "Tästä Suomi puhuu nyt" viesteihin.

      Saakohan toisten viestiä edes omia noin, Suomi24 - olettehan kysyneet luvan avaajalta?

      Suomi24:n ylläpidolla ei ole aivoja.

    • Enpä tiedä onko maapallo sen aktiivisempi kuin aikaisemmin. Nykyisin vaan tieto kulkee nopeammin tapahtumista.

    • stickme

      Japanissa olivat uudelleen katselleet lukuja, joita siirroslinjan anturit antoivat.
      Maan siirtyminen olikin paljon suurempaa kuin olivat ajatelleet...
      79 jalkaa sivusuunnassa ja kymmenen pystysuorassa.
      Pahinta on että geologit sanovat ettei jännite mihinkään kadonnut, se on siellä yhä..

      • stickme

        Vastaanpa minäkin kerrankin itselleni.
        Ajatella että jollekin on tärkeämpää repiä vanhoja, poisheitettyjä vaatteita kuin katsella ympärilleen maailmassa, varsinkin kun elämme jännittäviä aikoja ;)))
        Näinkin jännittäviä.
        Olisko roskisdyykkareita ne? Tavoistaan pääse? Luonnonmullistuksenkaan edellä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      20
      2249
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1635
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      10
      1590
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1542
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1276
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      8
      1122
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      958
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      875
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      845
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      763
    Aihe