taas jyrisee.
Grimsvötni siellä sylkee tultaan ilmakehään.
Miltäs tuntuu, onko maailama mullistuksessa kun tämän tästä on järistyksiä ja siirroslinjojen huokailuja?
Ei tää ny mikään maailmanloppu ole, mut olisko pallo aloittanut aktiivisen aikakauden?
Islanti sulki ilmatilan
7
610
Vastaukset 7
- josjonne,esjonne
Paljon mahdollista. Luulisin. Ehkä. Mahdollisesti.
- uskomusx
Vai synnytystuskien alkua??
Ehkä Jeesus tuleekin takaisin, ja Jumala pitää lupauksensa ja luo uuden maailman. Mutta mutta..
Ne synnytystyskat ensin, ennen kuin syntyy..
itse uskon Raamattuun.
Mutta jokainen kristitty Raamattunsa tunteva tiettä että nuo maailmanlopun ennustajat ovat huijareita! - Elonkorjuu.
Mukavaahan se on, että maapallo elää. :-)
- josjonne,esjonne
Ompa taas paska uutinen Suom24:n nostamana "Tästä Suomi puhuu nyt" viesteihin.
Saakohan toisten viestiä edes omia noin, Suomi24 - olettehan kysyneet luvan avaajalta?
Suomi24:n ylläpidolla ei ole aivoja. Enpä tiedä onko maapallo sen aktiivisempi kuin aikaisemmin. Nykyisin vaan tieto kulkee nopeammin tapahtumista.
- stickme
Japanissa olivat uudelleen katselleet lukuja, joita siirroslinjan anturit antoivat.
Maan siirtyminen olikin paljon suurempaa kuin olivat ajatelleet...
79 jalkaa sivusuunnassa ja kymmenen pystysuorassa.
Pahinta on että geologit sanovat ettei jännite mihinkään kadonnut, se on siellä yhä..- stickme
Vastaanpa minäkin kerrankin itselleni.
Ajatella että jollekin on tärkeämpää repiä vanhoja, poisheitettyjä vaatteita kuin katsella ympärilleen maailmassa, varsinkin kun elämme jännittäviä aikoja ;)))
Näinkin jännittäviä.
Olisko roskisdyykkareita ne? Tavoistaan pääse? Luonnonmullistuksenkaan edellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6161317- 931080
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta185820Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213725- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht221604Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541