valdive,

mä vaan

mitä näkisit minulle?
Keski-ikäiselle ristiverikölle.
Elämä on heitellyt sinne tänne ja olen keskellä uutta tuntematonta, joka tähän mennessä on tuottanut minulle vain työn teollisesti paineita, mutta myös iloa.
Miehet.., mitäpä noista osaisi sanoa??
Olen vuoskausia ollut yksin, tokko enää osaisinkaan kenenkään kanssa olla?
Onhan noita tuossa ympärillä, mutta kaikki rajoittuu työn piiriin, ei mihinkään henkilökohtaiseen.
Haluaisin kaverin jonka syliin painautua, mutta luotto on menny joka tyyppiin.

2

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nostamani kortti näyttää, että elämässäsi on monia positiivisia, henkisesti rikastuttavia mahdollisuuksia. Oletko keskittynyt vellomaan sen kaipuussa, mitä sinulla ei ole, sen sijaan että katsoisit todellisuutta ja sitä, mitä sinulla jo on? Elämä jaksottuu kullakin syklisesti: välillä on toiminnallisempia jaksoja, jolloin käydään läpi erilaisia oppitunteja, minkä jälkeen tulee rauhallisempi kausi, jolloin saatuja oppeja sulatellaan ja käännetään omaksi voimaksi.
      Sinulla näyttäisi olevan lahjakkuutta ja kykyjä vaikka mihin, kun vain uskaltaudut niitä käyttämään. Emme voi jakaa muille ihmisille sitä, mitä emme näe itse itsessämme. Tämä koskee myös ja ennen kaikkea rakkautta. Kun kohtelee itseään rakastavasti ja lähettää kaikille olemuspuolilleen rakastavia ajatuksia, vetää automaattisesti puoleensa samaa myös ulkopuolisesta maailmasta.

• mä vaan

Pitää paikkansa, tuo kun sanoit että kun oppii hyväksymään/rakastamaan myös itseään.., ympärillä alkaa tapahtua.
        Tiedostan, että minulla on paljon sellaista, mitä ehkä jollain toisella ei ole. Johtuu vissiin aika paljon siitä, että olen vähän yllytyshullu ;)
        Kun puhutaan lemmen asioista, olen aika tarkka mihin suostun ryhtymään ja mihin en ja kuitenkin liihottelen pää pilvissä kun kuvittelen, et nyt natsaa! Olen muutaman kerran pilvilinnoistani tippunut, eikä se pudotus järin pehmoinen ole ollut, joten olen oppinut kiertämään vaarallisia tilanteita ja sitä että satutan toisia tunkemalla väliin, johon en kuulu.
        Niimpä sitten jään aina rannalle ruikuttamaan.......,
        vaikka toisaalta siihen olen jo tottunut. Mutta kukaan ei täällä telluksen päällä ole tarkoitettu olemaan ilman sitä toista puoliskoa, vaikka se sitten olisikin arvemmin tapahtuvaa tapailua, mut kuitenkin. Edes joku.. Vapaa mies.
        Sillattiis.
        Kiitosta vaan Valvide, oikein näit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe