Mistä saa A1 tai A0 kokoista origami paperia? tai jotain samantapaista kuin origami paperi. Täältä meidän läheltä olevista kaupoista ei löydy =/ .
Tarvittaisiin pian...netistä en ainakaan minä löydä.
mistä saa?
8
407
Vastaukset
- mistä saa?
nuo ovat liian pieniä..siis huomatkaa nyt, että tarvitsen A1 tai A0 kokoista..
eli A1: 594 x 841 mm , A0: 841 x 1189 mm .
Mistä saisi..ei mitään monen kymmenen metrin rullaa, vaan ihan muutama kappale.. - mistä saa?
eikö kenellkäkään ole tietoa mistä saa?
- origamimestarin äiti
Origamipaperin standardikoko on 15x15 cm.
Jos laitat sen neljään osaan, saat pienempiä papereita. Mitään A1 tai A0 kokoja ei myydä.
Netistä löytää myös kauppoja, joissa myydään valmiita pienempiä origamipapereita, esim. 5x5 cm, 7,5x7,5 cm ja 10x10 cm.
Jos paperin laadulla ei ole väliä, voi origamiharrastajien sivuilta printata origamipaperin kuvioita, niitä voit sitten leikellä mieleiseksesi. Googleta origami club.- origamimestarin äiti
Nyt vasta huomasin, että sinähän etsit jotakin lakanan kokoista origamipaperia.
Sellaista ei kyllä ole, ellet matkusta Japaniin hankkimaan lahjapaperiarkkeja, sorry...
netistä löysin joskus sellaisia mihin oli ohjeetkin painettu valmiiksi. mut se oli joku sellanen mis myydään kaikkee "sälää" halvalla, voi vitsit kun en muista.
Kyllä varmasti jostain päin nettiä sellaisiakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442