mistä saa?

origami paperi.....

Mistä saa A1 tai A0 kokoista origami paperia? tai jotain samantapaista kuin origami paperi. Täältä meidän läheltä olevista kaupoista ei löydy =/ .
Tarvittaisiin pian...netistä en ainakaan minä löydä.

8

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä saa?

nuo ovat liian pieniä..siis huomatkaa nyt, että tarvitsen A1 tai A0 kokoista..
      eli A1: 594 x 841 mm , A0: 841 x 1189 mm .
      Mistä saisi..ei mitään monen kymmenen metrin rullaa, vaan ihan muutama kappale..

• mistä saa?

eikö kenellkäkään ole tietoa mistä saa?

• ostin origamipaperia

http://www.tokyokan.fi/

kysypä tuolta, Helsingissä.

• origamimestarin äiti

Origamipaperin standardikoko on 15x15 cm.

Jos laitat sen neljään osaan, saat pienempiä papereita. Mitään A1 tai A0 kokoja ei myydä.

Netistä löytää myös kauppoja, joissa myydään valmiita pienempiä origamipapereita, esim. 5x5 cm, 7,5x7,5 cm ja 10x10 cm.

Jos paperin laadulla ei ole väliä, voi origamiharrastajien sivuilta printata origamipaperin kuvioita, niitä voit sitten leikellä mieleiseksesi. Googleta origami club.

• origamimestarin äiti

Nyt vasta huomasin, että sinähän etsit jotakin lakanan kokoista origamipaperia.

Sellaista ei kyllä ole, ellet matkusta Japaniin hankkimaan lahjapaperiarkkeja, sorry...

• netistä löysin joskus sellaisia mihin oli ohjeetkin painettu valmiiksi. mut se oli joku sellanen mis myydään kaikkee "sälää" halvalla, voi vitsit kun en muista.
      Kyllä varmasti jostain päin nettiä sellaisiakin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1711
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      132
      1368
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1231
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      826
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      62
      785
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      681
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      521
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      477
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45