Vittu, Judun TAYS:siin -.-

lihava(ko)

eli väittävät vievänsä TAYS:siin aoreksian takia, jota ei oo mitat (157,9/34) ja ikää 13 vitut, oikeesti haluu musta vaa eroon ja mun frendit kans ku sanoo et se on mulle parempi niin, vittu, OON LIHAVA , MIKS KUKAA EI YMMÄRRÄ SITÄ?!?!? okei, oon saattanu pari kiloo laihtuu , kiitos ihastukseni

7

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta provoilu tai tajua, että sinulla on anoreksia.

• lihava(ko)

VITTU! !? mitä mää hyötyisin jostai provoilusta!?!?

• *

Hei hei, oot noilal mitoilla hyvin laiha ja sanon tän tosissani, en vain kaunistellakseni asiaa, vaikka sä voit ajatella, et oot läski, vaikka mä sanon näin. Sulla kuulostais oikeesti olevan anoreksia. Ja hei, vertaapa vartaloas kavereittes vartaloihin. Kun normaalipianosella kuuluu hiukan rasvaa löytyö, eikä se tarkota, et ois läski. Nimittäin, jos ihmisellä ei oo yhtään rasvaa, se kuolee. Näin on käyny anorektikoille, jotka on ihan sairaalloisen laihoi! Sun on varmaankin vaikee, tai nahdoton yhtäkkii sisäistää ajatusta, et oisitkin liian laiha, ainav liian laiha. Mut sä oot, noi sun miutat kertoo sen, eikä siihen tarvi panoindeksii. mun yks kaveri on sun pitunen suunnillen ja hieman alipainonen ja painaa jtn vähän alle 50. Että mieti sitä! Jos sä oot ollu hieman tukevampi kuin yleensä ala-asteella, ei tarkota, et oisit enää. Ja muoti suosii kyl alipainosia, niin et kuvitelmat hyvästä painosta vääristyy. Että ole nyt kiltti ja usko, oot liian laiha!

• --uskokaamua--

Kun et kerta ole provo, niin tajua että sinulla on anoreksia!!! sithän toi ekakin tarkotti!!

"OON LIHAVA , MIKS KUKAA EI YMMÄRRÄ SITÄ?!?!?"
      - Tasan tarkkaan siski ettet ole lihava! Voisin kysyä samaa että: "ET OLE LIHAVA, MIKSI ET YMMÄRRÄ SITÄ?!?!?"
      -Et kertonu millanen oot ruumiinrakenteeltas et voihan monetkin (kuten mä) olla silleen kivasti ja hyvällä tavalla muodokas, että on lihaa luun ympärillä ja uskon ettei kukaan sua oikeesti ole lihavaksi sanonu. Mitä ite oon kuullu ja nähny niin nuoret ja lapsetki huutelevat muille ihan mitä sattuun. Koulussahan kuulee joka välkkä et jotaki haukutaan/ huudetaan läskiksi, homoksi tms. Se riippu tietty ihan itestä miten sen ottaa riippuen tietysti suuresti siitä kuka sen huutaa/ sanoo. Mutta olet vielä niin nuori ja ruumiin rakenteesi muuttuu vielä monesti ja se mihin suuntaan muutut riippuu myös perintötekijöistä... Eli älä murehdi näitä asioita, en minäkään vaikka ilman mitään anoreksia- epäilyä voinkin sanoa että ole hieman läski/ laiha läski :) :)

• -uskokaamua--

Korjaan tuon kirjotus virheen lopusta:
        "... voinkin sanoa että oleN hieman läski / laiha läski.."

• Huomatkaa idiootit, että tämä on provo.

• KeijoKettu

Kun vituttaa niin kerro se Keijolle: www.vittukunvituttaa.org

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe