Vittu, Judun TAYS:siin -.-

lihava(ko)

eli väittävät vievänsä TAYS:siin aoreksian takia, jota ei oo mitat (157,9/34) ja ikää 13 vitut, oikeesti haluu musta vaa eroon ja mun frendit kans ku sanoo et se on mulle parempi niin, vittu, OON LIHAVA , MIKS KUKAA EI YMMÄRRÄ SITÄ?!?!? okei, oon saattanu pari kiloo laihtuu , kiitos ihastukseni

7

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta provoilu tai tajua, että sinulla on anoreksia.

• lihava(ko)

VITTU! !? mitä mää hyötyisin jostai provoilusta!?!?

• *

Hei hei, oot noilal mitoilla hyvin laiha ja sanon tän tosissani, en vain kaunistellakseni asiaa, vaikka sä voit ajatella, et oot läski, vaikka mä sanon näin. Sulla kuulostais oikeesti olevan anoreksia. Ja hei, vertaapa vartaloas kavereittes vartaloihin. Kun normaalipianosella kuuluu hiukan rasvaa löytyö, eikä se tarkota, et ois läski. Nimittäin, jos ihmisellä ei oo yhtään rasvaa, se kuolee. Näin on käyny anorektikoille, jotka on ihan sairaalloisen laihoi! Sun on varmaankin vaikee, tai nahdoton yhtäkkii sisäistää ajatusta, et oisitkin liian laiha, ainav liian laiha. Mut sä oot, noi sun miutat kertoo sen, eikä siihen tarvi panoindeksii. mun yks kaveri on sun pitunen suunnillen ja hieman alipainonen ja painaa jtn vähän alle 50. Että mieti sitä! Jos sä oot ollu hieman tukevampi kuin yleensä ala-asteella, ei tarkota, et oisit enää. Ja muoti suosii kyl alipainosia, niin et kuvitelmat hyvästä painosta vääristyy. Että ole nyt kiltti ja usko, oot liian laiha!

• --uskokaamua--

Kun et kerta ole provo, niin tajua että sinulla on anoreksia!!! sithän toi ekakin tarkotti!!

"OON LIHAVA , MIKS KUKAA EI YMMÄRRÄ SITÄ?!?!?"
      - Tasan tarkkaan siski ettet ole lihava! Voisin kysyä samaa että: "ET OLE LIHAVA, MIKSI ET YMMÄRRÄ SITÄ?!?!?"
      -Et kertonu millanen oot ruumiinrakenteeltas et voihan monetkin (kuten mä) olla silleen kivasti ja hyvällä tavalla muodokas, että on lihaa luun ympärillä ja uskon ettei kukaan sua oikeesti ole lihavaksi sanonu. Mitä ite oon kuullu ja nähny niin nuoret ja lapsetki huutelevat muille ihan mitä sattuun. Koulussahan kuulee joka välkkä et jotaki haukutaan/ huudetaan läskiksi, homoksi tms. Se riippu tietty ihan itestä miten sen ottaa riippuen tietysti suuresti siitä kuka sen huutaa/ sanoo. Mutta olet vielä niin nuori ja ruumiin rakenteesi muuttuu vielä monesti ja se mihin suuntaan muutut riippuu myös perintötekijöistä... Eli älä murehdi näitä asioita, en minäkään vaikka ilman mitään anoreksia- epäilyä voinkin sanoa että ole hieman läski/ laiha läski :) :)

• -uskokaamua--

Korjaan tuon kirjotus virheen lopusta:
        "... voinkin sanoa että oleN hieman läski / laiha läski.."

• Huomatkaa idiootit, että tämä on provo.

• KeijoKettu

Kun vituttaa niin kerro se Keijolle: www.vittukunvituttaa.org

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      292
      5496
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5066
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe