Miten Tallinasta Pärnuhun, bussilla vai junalla? Tietääkö joku nettisivuja, joista löytyisi aikataulut ja hinnat? Entä Pärnusta Riikaan?
Tallinasta Pärnuhun
miten?.
4
276
Vastaukset
- zatzat
Laivalla Tallinnaan, satamasta taksilla bussiasemalle, pikavuoro Pärnuun. Kulkee varmaan n. kerran tunnissa. Yksi sivusto on ainakin www.bussireisid.ee. Joitakin vuoroja kulkee jopa suoraan satamasta ja satamaan, mutta näyttävät vaihtelevan.
- Hemmo vaan
Juu busseja tosiaankin menee ainakin tunnin välein. Muistakaa, että opiskelijat matkustaa puoleen hintaan vaikka lipun ostaisi suoraan kuljettajalta.
- ksusha
kato ainakin eurolines.ee
mennee pjarnuhu ja ehk riikaki- ksusha
nii jos elämystä tahot ni rongila
jos kiir ni bussila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976