Majoitus Via Baltica???

3aik+4lasta

Hei,

Meitä on lähdössä iso porukka autolla Berliiniin ja mukana on lapsia.
Lähdetään joko tila-autolla tai kahdella tavallisella.
Ei voida lasten kanssa jäädä yötä vasten etsimään majoitusta.
Osaatteko suositella luotettavia paikkoja?

Kiitti etukäteen :-)

8

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Käynyt

        Edelleen, kannattaa yöpyä Puolassa, tai Tallinnassa, Via Baltian varrella lähes kaikkialla noiden välillä saa maksaa itsensä kipeäksi, Puolassa on reilusti pikkuhotelleja ja majataloja (zajazd) joista löytyy hyvää ja kohtuuhintaista majoitusta.


      • Kysymys?
        Käynyt kirjoitti:

        Edelleen, kannattaa yöpyä Puolassa, tai Tallinnassa, Via Baltian varrella lähes kaikkialla noiden välillä saa maksaa itsensä kipeäksi, Puolassa on reilusti pikkuhotelleja ja majataloja (zajazd) joista löytyy hyvää ja kohtuuhintaista majoitusta.

        Kerro, mikä itsesi mielestä on "kipeäksi maksamista"?

        Itse pidä hotellissa kahden hengen huoneessa 100-130€/yö vielä kohtuullisena.

        Eli onko Latviassa tai Liettuassa normihotellien hinnat korkeampia?


      • Norminormi
        Kysymys? kirjoitti:

        Kerro, mikä itsesi mielestä on "kipeäksi maksamista"?

        Itse pidä hotellissa kahden hengen huoneessa 100-130€/yö vielä kohtuullisena.

        Eli onko Latviassa tai Liettuassa normihotellien hinnat korkeampia?

        Sää olet normityhmä. Suomessa on Suomen hinnat , Latviassa Latvian hinnat, Liettuasa Lietuan hinnat.
        Niin että ihan normisuomella kirjoitettuna, normihinta normihotellissa normilatviassa ei ole sama kuin normihinta normisuomen normihotellissa. Normiidioottina varmaan haluat maksaa normiliikaa, vai.


    • Kysymys?

      Mitä höpötät?

      Minulle tuo 100-130€ on ihan siedettävä hinta. Jos se on sinulle liikaa, niin se ei ole minun ongelma, vaan sinun.

      Kun olen, tai siis vaimon kanssa olemme reissussa, niin haluamme jotain tasoakin majoitukselta. Ne ajat ovat kohdaltamme ohi, milloin reissussa riitti mikä tahansa majoitus. Nyt ei. Ikää (47) ja varallisuutta sen verran, että nuo hinnat ovat minulle ihan normihintoja, ja maksan mielelläni siedettävästä majoituksesta.

      • Vastaus!

        Usko nyt jo Sakke sinulla se on 10 - 13 cm:iin eikä se enää 47 vuotiaana siitä kasva, vaikka maksaisit mitä.... kaikki ylimääräiset €urot ovat vain hyvitystä vaimollesi.


    • Käynyt

      Normityhmä
      "Kun olen, tai siis vaimon kanssa olemme reissussa, niin haluamme jotain tasoakin majoitukselta."

      Alkuperäinen kysyjä kyllä oli liikkeellä vähän isomman porukan kanssa mutta 100€ neukkuaikaiseen kerrostaloon korjatusta hotellista on minusta vähän liikaa, varsinkin kun samalla rahalla olisi saanut kilsan päästä saunallisen ison mökin.

      Tasoa jos haluaa niin sitäkin tuolta väliltä kyllä löytyy, hintalappu sillä tasolla voi vaan olla huima

    • käynyt myös

      jopas keskustelun taso meni hyväks... mutta booking.com löydät hyviä paikkoja matkan varrelta. Riika, kaunas,varsova on hyviä pysähdys/yöpaikkoja riippuen kuinka pitkiä päivämatkoja aiot tehdä... tai mitä reittiä ajat. Latviassa ja liettuassa hotellit samaa tasoa kuin puolassa tai tallinnassa joten jätä se kommentti noteeraamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1502
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1162
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      922
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      700
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe