Kurssilla käytämme pehmeää, helposti muovailtavaa pellavakuituposliinia.
Valmistamme keramiikan käsinrakennustekniikoilla erittäin ohuita, keveitä ja läpikuultavia esineitä ja seinäteoksia.
Aiheet löydämme yhdessä Kuresaaren ihanasta ympäristöstä ja luonnosta. Teokset poltetaan kurssin aikana keramiikaksi.
5 kg pellavakuituposliinia sisältyy kurssin hintaan, myös perusvärejä käytettävissä. Kurssille mukaan essu, luonnostelulehtiö, lyijy- ja värikyniä ja pakkausmateriaalia töiden kotiinkuljetusta varten.
Kurssiaikataulu: 10.-17.7. ma, ti, ke ja pe klo 10.00-13.00 ja 14.00-16.15, to-aamupäivä itsenäistä työskentelyä, la klo 10.00-13.00, laajuus 32 oppituntia.
Paikka: Kuressaaren ammattikoulu, osoitteessa Kohtu 22.
Opettaja: TaM, keramiikkataiteilija Johanna Rytkölä.
Hinta: 333 Euroa
Kurssin järjestäjä: Toimelan opisto.
ILMOITTAUTUMISET:
http://www.kskoolitus.com/keramiikkakurssi.html
Keramiikkakurssi ”Valkoista kultaa”
Keramiikkataiteilija
1
181
Vastaukset
- Keraamikkonen
Viime kesänä olin tällä kurssilla ja iso kiitos opettajalle! Nyt ei valitettavasti osu ajat hyvin, muuten kyllä suunta olisi ollut kohti Kuresaarta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112383- 1691557
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721169Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81146- 661095
- 35956