olen todella ihastunut yhteen tyttöön mutta olen liian ujo puhumaan hänelle tai avautumaan tunteistani hänelle. monesti aijon laittaa hänelle viestiä facebookisa mutta en vain pysty siihen koska pelkään että hän vain nauraisi minulle tai vastaavaa ja minulla muutenki huono itsetunto ja se että hän nauraisi minulle vain pahentaisi asiaa. luokallani on myös muutama jätkä jotka vittuilee ja kiusaa tuon tyylisistä asioista toisille niin sekään ei tekis hyvää itsetunnolleni.
tämän tytön näkeminen on jokaisen päivän kohokohta se aina jotenki piristää minua ja koulusa tunneila on vaikea keskittyä kun ajattelen häntä (hän ei ole samalla luokalla vaan rinnakkaisluokalla) joka ikinen päivä tahtoisin jutella hänelle butt just cant do it.
mikä neuvoksi?
epätoivonen tilanne
15+2=?
2
84
Vastaukset
- 22V
Täytyy kohdata tilanne kuin mies!
- dfvbgnhm
mee koulussa puhumaan sille. oikeesti paljon parempi naamakkain sille puhua ku netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042