olen todella ihastunut yhteen tyttöön mutta olen liian ujo puhumaan hänelle tai avautumaan tunteistani hänelle. monesti aijon laittaa hänelle viestiä facebookisa mutta en vain pysty siihen koska pelkään että hän vain nauraisi minulle tai vastaavaa ja minulla muutenki huono itsetunto ja se että hän nauraisi minulle vain pahentaisi asiaa. luokallani on myös muutama jätkä jotka vittuilee ja kiusaa tuon tyylisistä asioista toisille niin sekään ei tekis hyvää itsetunnolleni.
tämän tytön näkeminen on jokaisen päivän kohokohta se aina jotenki piristää minua ja koulusa tunneila on vaikea keskittyä kun ajattelen häntä (hän ei ole samalla luokalla vaan rinnakkaisluokalla) joka ikinen päivä tahtoisin jutella hänelle butt just cant do it.
mikä neuvoksi?
epätoivonen tilanne
15+2=?
2
82
Vastaukset
- 22V
Täytyy kohdata tilanne kuin mies!
- dfvbgnhm
mee koulussa puhumaan sille. oikeesti paljon parempi naamakkain sille puhua ku netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471