Betonilattia.

Eienäälaminaattia.

Olen rakentamassa, ja mielessäni kävi, jos antaisi lattian olla ihan betonilla.
Olen koemielessä hionut yhden alueen lattiasta, ja sieläksi hiottu betoni on ihan siisti ja mukava.

Ainoa mikä askarruttaa, on millä lattia kannattaisi käsitellä, että betoni ei pölyäisi.
Mitään epoksia enkä hartsia halua käyttää, vaan mieluiten jotain vahaa tai öljyä, tai muuta hengittävää mielyttävää ainetta.

Ehdotuksia kiitos?

8

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfg

Ihmeellistä.
      Luulis että jollakin on kokemusta, vai laittavatkohan kaikki sittenkin lampaana laminaattia.

• LAMINAATTILAMMAS

Tuolla asenteella joudut taas kysymään uudelleen samaa eikä kukaan vastaa. Kuten muutama viikko sitten kyselit eri nimimerkillä. Vähän tapoja, kiitos. Tietoa täällä on.

• Ai tietoa
        LAMINAATTILAMMAS kirjoitti:

Tuolla asenteella joudut taas kysymään uudelleen samaa eikä kukaan vastaa. Kuten muutama viikko sitten kyselit eri nimimerkillä. Vähän tapoja, kiitos. Tietoa täällä on.

Edelliseenkin kysymykseen tuli... NOLLA vastausta.
        Täällä oikeasti mitään tietoa ole, kaiken maailman vannabe remonttireiskat täällä neuvovat.
        Jokainenhan nyt osaa laminaattia läiskiä tai muovimattoa.
        Mutta kun täällä kysytään pikkaisen erikoisempaa, niin johan on urpot ihmeissään..

Mikäköhän oli ensimmäisessä kysymyksessä asenteessa vikana, kun ei vastauksia tullut.

Ja jos et itsekään tiedä vastausta, niin paras kun keskityt vain niihin laminaatteihin, etkä sekaannu oikeiden käsityöläisten hommiin.

• ?

Joku epoksin pohjalakka ois ehkä ainut ni ei pölyä ja murenne pinta.Ja sitäkin reilusti ohennettuna.

• hmm..

Kristalloituja betonilattioita on tehty jo aika pitkään. myös värjättynä. Itse tehtynä kyllä voi unohtaa...

• tietoa on enemmän

www.suomenbetonilattiat.fi tai www.sbl.fi molemmissa tietoja ja kokemusta juuri tuosta asiasta. hyvä että et tyydy ihan perus mattoihin ja laminaatteihin

• Santsa

Meillä on vesikiertoinen lattialämmitys ja lattia on petsattu betonilattia ja siinä on muistaakseni epoksi pinnoite. Säästää energiaa kun ei ole mitään huone ilman ja lämmityksen välissä. Pienelläkin teholla pirtti lämmin ja nätin näköinenkin. Meinaa naapurikin laittaa vastaavan kun on uutta taloa tekemässä. Voin kyllä suositella lämpimästi:)

• eryrhrhrjhehehwhewgw

epoksipinnoite on kyllä aika ruma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe