On koeajettu yksin, mutta millainen on pyörä reissata kaksi päällä normaali moottoritie ja kantatie nopeuksissa pohjaako jousitus helposti? Onko tässä 2010 alkaen miten eroja 2007 malliin. Oletteko vaihtaneet putkea ja millaiset on ensiasennus renkaat ajossa.
Vastaukset 3
- Kannataako kiintyä
Ilmeisesti ei kannata harkita. Taitaa olla aivan huomaamaton ja olematon "vekotin"
- Latsarella
Minä olen tykännyt kovasti,hyvä ajoasento(viime kesänä 2030km putkeen vajaassa vuorokaudessa).Ostin uutena 2007 nyt lasissa 89900km.Sopii kaikenlaiseen sekaajoon ,mutkatiellä takaa nautinnon.Kevättä odotellessa.
- frangröbbä
ei pohjaa jousitus jos on oikein säädetty,on tarpeeksi tehoja kahdelle,en ole vaihtanut putkia minkähän takia pitäis kun ovat ehjät,renkaista en tiedä ainakin noi mitkä mun mopossa on alla tuntuvat ihan hyviltä,itse ostin kyseisen menopelin koeajamatta,hyvin on toiminut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6501552- 751264
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan841065Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli831016- 82988
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52863Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10838Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss255835- 67827
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35722