Voisiko olla mahdollista, että nämä Kisailijoiden hiihtomiesten järjestämät sm- ja cup-, yms.kilpailut siirrettäisiin kaupungin liikuntatoimen järjestettäväksi. Kaupunki maksaa kuitenkin näistä järjestelyistä, niin saisi tuotonkin itselleen.
Toinen asia on se, että olen ymmäränyt edelleenkin joidenkin " kivien hiertävän Kisailijoiden kengässä" ja nämä "kivet" kaupungille siirtyessään puhdistaisivat Kisailijoiden ilmaa. Puh.joht. Kärkkäinen toivoo seuraan uusia jäseniä, mutta niitä ei tule, eikä seurasta eronneet palaa takaisin, ennenkuin seuran yhtenäisyys saadaan takaisin. Meitä näin ajattelevia on melkoisen paljon.
Kärkkäisen ajatus uudesta Kisakaarteesta on järjetön, eikä tietääkseni Kisailijoiden talouskaan anna siihen mahdollisuutta. Miksi Kärkkäinen päästää suustaan julkisuudessa tällaisia "sammakoita"? Toivoisin asian ympärille rakentavaa keskustelua!
Voisiko olla mahdollista??
3
145
Vastaukset
- framegirl
Tässä varmasti tarkoituksena on saada rivit ehjäksi. Saman katon alle ei jaostoja enää saada, se lienee selvä kuva seuran jäsenille. Pelkästään Kärkkäisen valinta oli kompromissi. Edellisellä kerralla mies jättäytyi vastaehdokkuudesta, koska se olisi repinyt seuran kahtia. Nyt vain on elettävä kulissien takaisessa toraisuudessa niin kauan, kunnes tietyt persoonat jättävät seuran. Heidän vuokseen koko kähinä seurassa on alkanutkin.
- Tarkkailija.
Onko lienee? rautava.ritola............jne kiviä kengässä jarrumiehinä.
- Lukon kasvatti
Mielenkiintoinen esitys "paluumuuttajalta". Minäkin olen todellinen paluumuuttaja kotiseudulleni. Paljolti olen samaa mieltä nimimerkin kanssa, mutta epäilen, ettei kaupunki voi laillisesti harrastaa tällaista hiihtokilpailu-liiketoimintaa. En ota kantaa jarrumiehiin, mutta eräs asia minua ihmetyttää, johon toivoisin asiantuntijoiden vastaavan. Mitä tarkoittaa Hiihtojaoston tavoitesuunnitelmissa vuodelle 2011 Maastoliikuntakeskuksesta "Markkinointipalvelukeskus"? Kuka tällaisen ajatuksen on keksinyt ja mihin tarkoitukseen?
Onkohan puurot ja vellit menneet sekaisin!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185