Tandem-suunnistus?

1943

Sain idean, että suunnistuksen pariin voisi houkutella lisää porukkaa sillä, että voisi suunnistaa pareittain jopa kilpailuissa. Tyttäreni keksi lajille nimenkin, joka on mielestäni osuva. Otan iltarasteille mukaan henkilöitä, jotka eivät yksin uskalla lähteä metsään eksymisen pelossa. Kilpailussahan tämä ei käy. Viikolla on kaupungin mestaruuskilpailut ja ilmoittauduin siksi, että saa suunnistaa ilmaiseksi, kun kaupunki maksaa osallistumisen.Yksi kaverinikin haluaisi, mutta ei uskalla yksin. Sarjassani on muuten moni, joka on osallistunut SM-kisoihin ja kansainvälisiin mittelöihin. Itse osallistun leikkimielisesti.

4

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • 1943

Tuo laji kiinnosti joskus niin paljon, että mieheni kanssa suunnittelimme osallistumista. Nyt ajelen paljon yksikseni ilman navigaattoria ja eräänlaista suunnistusta sekin on.Pidän eniten kartoista apuvälineinä.

• uskojatoivotar

Taitaisi moni olla sinulle perässä vedettävä, luulen ja uskon, että sinä olet sen verran hyvässä vedossa.

• 1943

Naurattaa, kunhan näkisit lyllertäjän pinkojien joukossa. Jos joudun harhailemaan, saan enemmän liikuntaa. Ei minua haittaa, jo seura on vielä hitaampaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe