En näe paljoakaan hauskaa siinä, kun polttarisankari myy jotain pupuasussa, tai muuta "pakkohauskaa" tyyliin paintball tai benji-hyppy. Lähes kaikki polttarit tuntuvat olevan muiden kopioita ja paljastavat järjestäjänsä mielikuvituksen potentiaalin hyvin. Jos on pakko olla jotain ohjelmaa, niin sitten jotain OMAPERÄISTÄ ja henkilökohtaista, mutta positiivisella tavalla.
Vieroksun myös juhlia illalla, joissa äijäporukalla sitten ryypätään olan takaa, puhutaan rivoja ja mahdollisesti seurana on myös strippari. Minulle riittäisi kernaasti pelkkä mukava yhdessäolo muutaman oluen ja saunan kera. Eipä olisi sitten aamulla krapulaa.
Kyllä, olen reilusti ulkopuolinen, mutta ainakin uskallan olla oma itseni. Todennäköisesti moni muukin ajattelee samaa - miksi muuten polttareiden peruuntumisia tulee niin paljon ja ihmiset keksivät tähdellisempää tekemistä?
En halua osallistua
polttareihin...
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604