Hei
Millähän tavoin traktorin pakoputkessa olevat lommot voisi korjata? Onko mahdollista työntää koko lommo täyteen hitsiä? Tai onko olemassa kittiä, joka kestää kuumuutta? Yksi henkilö voisi oikaista lommon "oikealla" tavalla, mutta ei ole kuulemma kovin inokas oikaisemaan... :/
En haluaisi uuttakaan putkea ruveta ostamaan. Entisöimässä tuota Valmet 361:stä
Pakoputken entisöinti
Bontz07
1
152
Vastaukset
- jep,jep
Jos ei montaa lommoa ,niin hitsaa kuopan pohjalle sopiva ruuvi tms.josta nyppäset lommon pienemmäs jopa suoraksi .
Mikäli nurkissa pyörii suoraa peltiä ,rullaa pöntön ympärille suora pinta ja päihin nätti sauma.
Tai sitten jotain muuta ,vaikkapa henkilö kaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469