Kesäsää...............

Sikra...

Oli sitte oikea suomalainen kesäpäivä tänään, vettä tuli koko iltapäivän ja mittari näytti 12 vaan. Onneksi kerkisin aamusta pesemään muutaman ikkunan.
Huomena olis koirien vuoro siistiytyä...Ukkostakin tällepäivälle ennustettiin, mutta onneksi meni ennustukset pieleen...Onko muualla ollut yhtä ihana kesäsää ?

Tässä muutama kukka tätäkin päivää/iltaa ilahduttamaan...

http://www.youtube.com/watch?v=cm2ytG-SKE4

22

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen

Oliko se sama patsas siinä lammessa niin viimevuonnakin? Kukat oli tosi kauniita. =)))))

• Sikra...

Juu se on montavuotta vanha patsas, lampea ei vaan vielä ole kunnostettu talven jäljiltä...täytyis vähän pestä kiviä ja vaihtaa vesi...

• Myy-Pikkuinen
        Sikra... kirjoitti:

Juu se on montavuotta vanha patsas, lampea ei vaan vielä ole kunnostettu talven jäljiltä...täytyis vähän pestä kiviä ja vaihtaa vesi...

On niissä sitten touhua monenlaista, tietysti.
        Täällä muuten kans satoi tänään melkein koko pv, mut illempana tuli mukava auringonpaiste.

• Sikra...
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

On niissä sitten touhua monenlaista, tietysti.
        Täällä muuten kans satoi tänään melkein koko pv, mut illempana tuli mukava auringonpaiste.

Ai teillä on aurinkokin paistanut, täälä ei aamun jälkeen ole aurinko näyttäytynyt...

• Myy-Pikkuinen
        Sikra... kirjoitti:

Ai teillä on aurinkokin paistanut, täälä ei aamun jälkeen ole aurinko näyttäytynyt...

Joo, joskus ehkä kuuden aikoihin alkoi paistaan, vai oisko ollut viiden aikaa. =)))

• Mukava video, kauniita kukkia!
      Täällä on satanut iltaan asti, aamulla kymmenen maissa alkoi ja vasta tossa kaheksan maissa illalla taukosi.Törkeän kylmäkin oli kun tuuli sateen lisäksi.
      Meinasin aamulla että vähän leikkelen ruusuista kuivuneita oksia mutta olis pitänyt kidukset olla siinä hommassa.Jos huomenna onnistuis.

• Sikra...

Mun piti kanssa yrittää kaikenlaista pihassa tänään, mutta yrittämättä jäi sateen ja tuulentakia mullakin..

• Sikra... kirjoitti:

Mun piti kanssa yrittää kaikenlaista pihassa tänään, mutta yrittämättä jäi sateen ja tuulentakia mullakin..

Oli niin hanurista tään päivän sää että me lähettiin kunnon koeajolle tolla mun uudella autolla kun ei olla ehditty muilta kiireiltä ja se on perjantaista saakka seissyt pihassa,

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Oli niin hanurista tään päivän sää että me lähettiin kunnon koeajolle tolla mun uudella autolla kun ei olla ehditty muilta kiireiltä ja se on perjantaista saakka seissyt pihassa,

Onneks olkoon uudesta autosta!! =))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Onneks olkoon uudesta autosta!! =))

Kiitos! Auton vaihto oli vähän semmonen hetkellinen päähänpisto kun tuli sopiva farkku vastaan.

• Sikra...
        Haukullinen kirjoitti:

No nythän olet sitte tehnyt ''sisäänajon'', miltäs se uusi nyt tuntui...meneehän siinä varmaan muutama päivä ennenkuin tunuu omalta...vai jäikö ikävä entiseen autoosi ?

• Sikra... kirjoitti:

No nythän olet sitte tehnyt ''sisäänajon'', miltäs se uusi nyt tuntui...meneehän siinä varmaan muutama päivä ennenkuin tunuu omalta...vai jäikö ikävä entiseen autoosi ?

Kyllä tää on ihan ok mutta jotenkin kaipaisin siihen Audin ärhäkkyyttä ja hyvää kiihtyvyyttä.
        Taidetaan lähteä tolla viikonlopun reissulle, sen verran matkaa kekkereihin että saadaan molemmat tuntumaa tohon kun ajetaan vuorotellen.
        Ensin oli se tieto että pitää olla samana päivänä kaksissa juhlissa jotka on 300 kilsan päässä toisistaan ja olis jouduttu tekemään niin että isäntä menisi toiseen ja minä toiseen mutta nyt ne ovatkin peräkkäisinä päivinä ja päästään yhdessä molempiin.

• issu56
      • Sikra...

No nuo omenankukan nuput aukeaa tossavaiheessa nopeesti...vasta meilläkin ompuissa on auennut muutama kukka...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe