Ilmeenne kun Alonso saa pillua, te ette.
http://www.guapasyfamosas.com/wp-content/uploads/raquel-del-rosario.jpg
Alonso saa, toisin kuin te
12
107
Vastaukset
- Raquel Del
Ilmeenne kun Alonso tienaa vuodessa enemmän, kuin te koko elämänne aikana. Ilmeenne, kun hän elää täydellistä elämää ja hänen ei tarvitse enää koskaan käydä töissä loppuelämänsä aikana, ajaa vain vähän autoa ja nostaa parikyt miltsiä.
Kaikki tämä katkeruus Fernandoa kohtaan alkaa valjeta. ;)- Outoa...
Mitä sä hyödyt siitä että Alonso saa pesää ja on rikas?
Olet itse kuitenkin työtön luuseri oletan? - Raquel Del
Outoa... kirjoitti:
Mitä sä hyödyt siitä että Alonso saa pesää ja on rikas?
Olet itse kuitenkin työtön luuseri oletan?En kuitenkaan kuluta elämääni haukkumassa ihmisiä, joita tunnen vain TV-ruudun välityksellä.
Ja ei en ole työtön. Luuserista en tiedä, ainakaan en ole katkera huippu-urheilijoille, vaan kannatan heitä. Olivat sitten minkä maalaisia hyvänsä.
Ja en tuomitse ketään ulkokuoren perusteella.
Siinä sisältö pähkinänkuoressa. - Puhut sitä ja tätä
Raquel Del kirjoitti:
En kuitenkaan kuluta elämääni haukkumassa ihmisiä, joita tunnen vain TV-ruudun välityksellä.
Ja ei en ole työtön. Luuserista en tiedä, ainakaan en ole katkera huippu-urheilijoille, vaan kannatan heitä. Olivat sitten minkä maalaisia hyvänsä.
Ja en tuomitse ketään ulkokuoren perusteella.
Siinä sisältö pähkinänkuoressa.itse tuomitset aloitus viestissäsi meidät näkemättä ..että me ei saada ja alonso saa. eli kulutat aikaa haukkumassa meitä suomalaisia suomi 24 palstalaisia.tuomitset meidät kaikki ja sitten väität muuta!
- Raquel Del
Puhut sitä ja tätä kirjoitti:
itse tuomitset aloitus viestissäsi meidät näkemättä ..että me ei saada ja alonso saa. eli kulutat aikaa haukkumassa meitä suomalaisia suomi 24 palstalaisia.tuomitset meidät kaikki ja sitten väität muuta!
En sanonut, etten tuomitse tuntemattomia. Tietty ala-arvoinen käytös ansaitseekin tuominnan. En kuitenkaan hauku ihmisiä, jotka eivät sitä ansaitse.
- yenhdjdd
Jos sinä aloitat viesti ketjun haukkumalla muita ettette te saa niin kuinka ihmeessä sinä et muka tuomitse tuntemattomia koska ethän sinä tunne vielä minua etkä ketään muitakaan täältä. En minä ansaitse haukkumisia mutta kuitenkin haukuit minuakin.
- jeuefd
Ja viel lisää..en ole käyttäytynyt ala-arvoisesti mutta tuomitset silti!
- Raquel Del
Jos aloitusviesti kolahti omaan omatuntoosi, niin se kertoo jo paljon. Jos ei ole tehnyt mitä aloitusviestissä sanotaan, niin silloin viestistä ei tarvitse välittää.
- jeryebdd
Eli jos ei ole saanut p...ua niin ei tartte välittää sinun viestistäsi!!?? Niinkö???
- huhukertoo..
Huhu kertoo ettei lonzo alias karva ole saanut koska ei löytänyt piliään karvojen seasta, Vettel joutui hoiteleen karvan muijan sillä välin kun karva ja montsemolo olivat itkumuurilla.
- Raquel Del
Ihanan katkeria kyyneleitä. ;)
- peiikkeeeu
vähän oon kyl katkera ku sebi sai lonzon muijattaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117