Hei,
Olen ollut pitkään yksin, ehkä liiankin. Monenlaisia miehiä tullut polun varrella vastaan, mutta kenestäkään ei ole ollut kulkemaan vierelle. Olen kulkenut kuvaannollisesti harmaata polkua, erilaisia uraa koskevia tehtäviä suorittaen jo monta vuotta. Näetkö minulle kestävää ja tasapainoista parisuhdetta? Toive omasta perheestä ja parisuhteesta on suuri.
Kiitos jo etukäteen!
Valdive
4
94
Vastaukset
Elämässäsi on meneillään haasteellinen vaihe. Monet asiat pyrkivät horjuttamaan sinua pois tasapainosta. Alitajunnasta tietoiseen mieleen nousevat asiat voivat pelottaa, jännittää ja ahdistaa - monet ihmiset torjuvat nämä oman itsen tärkeät viestit, koska niiden kohtaaminen on liian pelottavaa. Myöskään kaikkiin ihmisiin ei ole luottamista. Sinua on kenties käytetty tai yritetty käyttää hyväksi taloudellisesti? Tai hyväntahtoisuuttasi ja luottavaisuuttasi olet joutunut kohdelluksi kaltoin? Ihmisen ei tarvitse kärsiä edistyäkseen, mutta on hyvä tiedostaa, että myös negatiiviset ihmissuhteet ovat opettajia ja kokonaisuuden kannalta merkityksellisiä.
Sinulle nostamani kortti antaa vihjeen, että olet astumassa tai jo astunut johonkin uuteen kokemukseen. Tämä voi olla viittaus parisuhteeseen tai johonkin asiaan omassa itsessäsi, joka koputtaa tietoisuutesi ovelle päästäkseen sisään. Tunne tunteesi tietoisesti ja liikaa rationalisoimatta, äläkä torju mitään omasta itsestäsi - kaikki, mitä koet ja tunnet, on äärimmäisen tärkeää.- _Jelloona
Hei,
Kiitos katsannosta!
Olen huomannut intuitioni voimistuneen viimeisen vuoden aikana. Se samalla pelottaa minua, koska en varsinaisesti sitä ymmärrä, toisaalta kiehtoo.Haluaisin voimistaa sitä jotenkin, jotta voisin sen tuomia viestejä hyödyntää. (Olisiko sinulla antaa siihen vinkkejä?) Äitini on viestejänsä yrittänyt torjua ja isoäitini oppinut elämään niiden kanssa.
Luottamukseni miehiin horjutettiin kovemmalla kädellä erään ihmissuhteen kautta.
Et siis näe suoraan tulenko saamaan omaa perhettä tai tasapainoista parisuhdetta? Osaatko määrittää paremmin aikaa, jolloin uusi kokemus alkaa? ja kuinka pitkästä "kokemuksesta" on kyse? Tarot on ensisijaisesti väline oman itsen tarkasteluun ja näkemiseen uudessa valossa ja uusista näkökulmista, ei niinkään mikään absoluuttinen ennustusväline. Ennustamiseen kortteja on toki käytetty vuosisatoja, mutten itse ole vielä niin pitkälle edennyt, että taitoni riittäisivät tarkempaan tulevaisuuden tulkitsemiseen tai ajan määreiden havainnointiin.
- _Jelloona
Kiitos varoituksesta. Minua yritettiin käyttää taloudellisesti hyväksi. Kaikkea hyvää Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298