Nyt tuli käräjille lähtö! Talvella kovien pakkasten aikaan murtauduin tyttöystäväni hallinnassa olevaan rivitaloasuntoon rikkomalla takaoven lasin.
Olemme asuneet yhdessä noin 4 vuoden ajan tässä asunnossa, mutta tyttöystäväni ei anna omaa avainta minun käyttööni (alistamista?).Itse oli tapahtumahetkellä omilla
ryyppyreissuillaan. Soitin sisäänpäästyäni tyttöystävälleni että olin pakoitettu
rikkomaan lasin etten jäisi ulos paleltumaan. No, tästä seurasi että poliisit olivat
kohta oven takana ja löivät käsirautoihin ja ei kun laitokselle.Kuulusteluissa
kerroin tapahtumat ,mutta oudolta tuntuu tämä käräjille lähtö!
Ps.olemme muuten vielä yhdessä tämän neidin kanssa ja asumme edelleen tässä asunnossa,eikä omaa avainta sallita.
oottako kuullu moista
kotiterrori
2
68
Vastaukset
- 15+9
Oletko kirjoilla kyseisessä kämpässä?
- 15443H77764
Jos olisit maksanut kiltisti rikkomasi oven lasin, niin nyt et käräjille joutuisi. Et varmaan tajunnut, että käräjiltä tulee sakko ja sen perään lasku lasista ja ehkä vielä muitakin kuluja sinun piikkiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944