blue1 lentoemo haku

.............

heip!

Onko kukaan saanut kutsua haastatteluun blue1 hausta joka loppui 15.5?

21

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

Ei oo kuulunut mitään..

• iloinen000

Jep tuli tänään kutsu:) Tietääkö kukaan haastatteluista, että kuinka paljon ruotsin kieltä testataan?

• Turkulainen...

Ei ole vielä kutsua tullut. Millä kielellä kirjoititte hakemuksen? Kirjoitin suomeksi mutta aloin miettimään että olisiko siltikin pitänyt kirjoittaa englanninkielellä...

• jag brukar

Ilmoituksen kielellä.

• dfasfdgfd

Minäkin kirjoitin suomeksi koska suomeksi kysyttiin tietoja. olisivat kai maininneet jos olisi englanniksi pitänyt laittaa. tsemppiä!!

• 8)

minä tein enkuksi, koska ilmoitus oli enkuksi (kirjoittamaton sääntö..). Mutta ei ole kuulunut mitään.

saitko iloinen000 kutsun puh. vai emailin välityksellä?

• iloinen000

Sain puhelimitse ja vielä tiedot meilillä. Ja ite kyllä lähetin hakemuksen ihan suomeksi.

• mimmi1985s

Aiemmin saman kokeneena mulle tuli kutsu puhelimitse ja koska mun äidinkieli ei ole ruotsi, kyselivät jonkin aikaa ihan peruskysymyksiä. Ruotsia äidinkielenään puhuville esitettiin vain yksi kysymys. Se ruotsinkielentaito ei heille taida olla mikään läpihuutojuttu vaan tärkeä valintakriteeri.

• iloinen000

mutta perus ruotsin taidolla pärjää? ettei kysele mitään vaikeita?

• mimmi1985s

Kyllä siinä sai vähän enemmän kuin ihan perusjutut vääntää. Etukäteen opetelluilla fraaseilla ei pärjännyt. Kyselivät niin "erikoisia" juttuja.

• iloinen000

niinkuin esim mitä? Jos voit vähän kertoa..

• ...adf

iloinen000 oliko puhelu ruotsiksi vai suomeksi?

• iloinen000

suomeksi..

• pöllö1979

Mulle tuli ruotsiksi ja hätäännyin niin että meni varmaan puolet infosta sivu suun...

• 132123

soittivatko tuntemattomasta numerosta vai näkyvästä?

• iloinen000

Näkyvästä

• gt

Onpa erikoista, että soitellaan osalle ruotsiksi! Itse varmaan menisin kans vähän lukkoon..:)

• 123123f

Kaipa ne sillä tsekkaa pyystyykö kommunikoimaan ruotsiksi yks kaks yllättäen, kuten kai töissäkin pitää. Musta ihan fiksu juttu!

• Riittääkö?

jag heter xxx och jag vill flyga.

• riob

no, tänään tuli hylkykirje sähköpostiin.. :( Ei tarvi enää odotella haastattelukutsua. Mitenkä teillä haastatteluun päässeillä on mennyt? Tsemppiä kaikille! =)

• quarry

Niinpä tuli tännekin päin, mutta ei lannistuta : ) ensi kerralla haetaan uudelleen vai mitä? Olisikin kiva tietää, onko nyt valituilla jo alan kokemusta.

Loistavaa kesänjatkoa kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      22
      4522
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      153
      4086
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      13
      3326
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      67
      3066
    5. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      86
      2724
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      151
      2642
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2353
    8. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      37
      2213
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      121
      1610
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1585
    Aihe