Fedora15 - oletko valmis!

Fedoraproject

11

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43543

      Asennettu pitkästä aikaa itsellekin Fedora testiin.. Gnome 3 näköjään mukana

    • Fedoraproject

      Ihan pikakokeiluna kaikki toimii mallikkaasti. Näemmä repoissa on lisättävä (jos haluaa) adoben repo, jos automaattisemmin haluaa myös Adoben Flash-pluginin asentuvan.
      Ihan tyytyväinen olen. Päivitysmediana käytin netinst -metodia. N. 1500 pakettia päivittyi, mutta toimii.
      Yhä siis testejä jatketaan... josko jokin bugikin sentään löytyisi ;)

    • 18

      En ole. Fedora 14 ei löytänyt automaattisesti ASDL nettiyhteyden asetuksia, niin tuskin F15 on sen taitavampi.

      Sen olen huomannut, että Live CD-levy toimii jotenkin ilman ongelmia, mutta asennettuna Fedora TODELLAKIN luistelee siellä reunalla.

      Asenna ja toimii. Sammuta ja käynnistä, niin ei enää toimikaan.

      • Fedora rules

        Tähän mennessä joka ainoa Fedora alkaen versiosta 1 on löytänyt automaattisesti ADSL asetukset, jos vain siellä reitittimellä on DHCP päällä.

        Jos taas haluat langattoman pelaamaan, niin klikkaa siitä network managerista "enable wireless". Samalla tavalla pelaa mokkulat; "Enable mobile broadband"...


    • Fedoraa koneelle

      Onpas aikas kummallista? Onneksi minun koneeni ja Fedora-järjestelmäni eivät tiedä ongelmastasi mitään, ja vain yksinkertaisesti toimivat.

    • gnome3

      fedoran käyttäminen live-cdnä kolmessa koneissa pakotti gnome3 käyttää fallback modea. yhteen koneeseen asennettu toiselle kiintolevylle testatakseni fedoraa niin lopputulos fallback.

      jännä kyllä.. ekassa kiintolevyssä arch linuxia gnome3 käynnistyi kyllä (ei fallback), tosin ei toimi kuin pitäisi, fonteistä ei mitään selvää saa ja se sitten kaatui kun yrität 2 kertaa kirjoittaa etsi -kenttää jotain ja pari kertaa painat sovellukset.

    • vk.

      Gnome3-testailua.

      Työpöydällä ja paneelissa ei hiirellä ole toimintoja millään näppäimellä. Myös työpöydän vaihto on minulta hukassa.

      • ALT-TAB

        Totutteluahan tuo Gnome3 vaatii. En tosin itsekään ole varma, jääkö tuo oletustyöpöydäksi. Mutta hissuksiin tuo alkaa luontua.
        Hiiren kanssa pyöriminen pitkin tai poikin ei ole tapojeni mukaista, joten enemmän selkärangassa olisi selkeät näppäinyhdistelmät.
        ALT-TAB toimii kuten joissakin muissakin työpöytäympäristöissä. Itselleni olisi tutumpia vaikkapa CTRL-ALT- nuolinäppäin.


      • örrrr

        Työpöydän vaihto CTRL ALT tai

        Hiiriongelmaan en osaa sanoa muuta, kuin sen, että työpöydällä ei käsittääkseni ole tarkoitustakaan tapahtua mitään.


    • nix.

      Unity on kyllä paljon käytettävämpi ja hienompi kuin Gnome3, toivottavasti seuraavassa Fedorassa on Unity.

      • Fedora rules

        Ei ole aikä tule Unityä sillä Fedora ei lähde mukaan Canonicalin söherryksiin vaan sen sijaan se tarjoaa 100% open sourcea..

        En tosin itsekään pidä Gnome 3:sta ja odotellessa jotain kunnollista (3.2 tai 3.4 jne) ajan Fedorassa LXDE:tä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe