Fedora15 - oletko valmis!

Fedoraproject

11

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43543

Asennettu pitkästä aikaa itsellekin Fedora testiin.. Gnome 3 näköjään mukana

• Fedoraproject

Ihan pikakokeiluna kaikki toimii mallikkaasti. Näemmä repoissa on lisättävä (jos haluaa) adoben repo, jos automaattisemmin haluaa myös Adoben Flash-pluginin asentuvan.
      Ihan tyytyväinen olen. Päivitysmediana käytin netinst -metodia. N. 1500 pakettia päivittyi, mutta toimii.
      Yhä siis testejä jatketaan... josko jokin bugikin sentään löytyisi ;)

• 18

En ole. Fedora 14 ei löytänyt automaattisesti ASDL nettiyhteyden asetuksia, niin tuskin F15 on sen taitavampi.

Sen olen huomannut, että Live CD-levy toimii jotenkin ilman ongelmia, mutta asennettuna Fedora TODELLAKIN luistelee siellä reunalla.

Asenna ja toimii. Sammuta ja käynnistä, niin ei enää toimikaan.

• Fedora rules

Tähän mennessä joka ainoa Fedora alkaen versiosta 1 on löytänyt automaattisesti ADSL asetukset, jos vain siellä reitittimellä on DHCP päällä.

Jos taas haluat langattoman pelaamaan, niin klikkaa siitä network managerista "enable wireless". Samalla tavalla pelaa mokkulat; "Enable mobile broadband"...

• Fedoraa koneelle

Onpas aikas kummallista? Onneksi minun koneeni ja Fedora-järjestelmäni eivät tiedä ongelmastasi mitään, ja vain yksinkertaisesti toimivat.

• gnome3

fedoran käyttäminen live-cdnä kolmessa koneissa pakotti gnome3 käyttää fallback modea. yhteen koneeseen asennettu toiselle kiintolevylle testatakseni fedoraa niin lopputulos fallback.

jännä kyllä.. ekassa kiintolevyssä arch linuxia gnome3 käynnistyi kyllä (ei fallback), tosin ei toimi kuin pitäisi, fonteistä ei mitään selvää saa ja se sitten kaatui kun yrität 2 kertaa kirjoittaa etsi -kenttää jotain ja pari kertaa painat sovellukset.

• vk.

Gnome3-testailua.

Työpöydällä ja paneelissa ei hiirellä ole toimintoja millään näppäimellä. Myös työpöydän vaihto on minulta hukassa.

• ALT-TAB

Totutteluahan tuo Gnome3 vaatii. En tosin itsekään ole varma, jääkö tuo oletustyöpöydäksi. Mutta hissuksiin tuo alkaa luontua.
        Hiiren kanssa pyöriminen pitkin tai poikin ei ole tapojeni mukaista, joten enemmän selkärangassa olisi selkeät näppäinyhdistelmät.
        ALT-TAB toimii kuten joissakin muissakin työpöytäympäristöissä. Itselleni olisi tutumpia vaikkapa CTRL-ALT- nuolinäppäin.

• örrrr

Työpöydän vaihto CTRL ALT tai

Hiiriongelmaan en osaa sanoa muuta, kuin sen, että työpöydällä ei käsittääkseni ole tarkoitustakaan tapahtua mitään.

• nix.

Unity on kyllä paljon käytettävämpi ja hienompi kuin Gnome3, toivottavasti seuraavassa Fedorassa on Unity.

• Fedora rules

Ei ole aikä tule Unityä sillä Fedora ei lähde mukaan Canonicalin söherryksiin vaan sen sijaan se tarjoaa 100% open sourcea..

En tosin itsekään pidä Gnome 3:sta ja odotellessa jotain kunnollista (3.2 tai 3.4 jne) ajan Fedorassa LXDE:tä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45