poikani haluaa korvakorun

pöyristynyt

minulla on 11-vuotias poika joka on jo yli vuoden halunnut korvakorua - juuri sellaista "timanttia" jtoka ovat mielestäni todella homomaisia.
onko pojastani tulossa homo vai onko tämä normaalia?

20

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyylii

      ihan normaalii mun mielest, ite oon 12 ja haluisin mut äiti ei anna, enkä minäkään mikäään homo oo.

    • Gorvahoru

      Homomaista on juu, mutta ei tee pojastasi homoa =)

      Thumbs Up Jos on totta :)

      • Karacal

        Ei pahalla, mutta jätä noi Thumbs Upit Youtubeen. Ne tekee maailmasta vaan pahempia. Mutta annoin peukun sulle joo :P


    • amiksenkäynyt

      ei ole yhtään homoa.. kun ylä-asteelle mennään niin siel on jo monella semmone.. se on enemmänkin muotia :P

    • Dont worry

      Mm. hiphop-buumi on tuonut tämän timanttikorvakoruaallon meidän keskuuteemme,
      siis aivan normaali toive, ei mitään homomaista

    • 14 vuotias tyttö

      tosi kannustava oot!? 'mielestäni se on tosi homomaista'

      mun mielestä pojat vaa näyttäää komeemmalta ku on korvis :)

    • homoa tai ei :)

      Älä anna pojan laittaa sitä vasempaan korvaan: sehän on tunnetusti homokorviksen paikka.

    • (:

      Sanokaa mitä sanotte, mutta mun kaverini on poika ja on jotain 10v, ja omistaa yhden korvareiän. Anna poikasi vaan laitattaa korvis! Ei ole paha olla erillainen (:

    • 958945894

      homoa tai ei, homokorvishan on oikeassa korvassa

    • isn1pex

      osta sille huulikoru, se ei ole niin homomaista ;D

    • O_________________o

      MITÄ VÄLIÄ JOS POJASTA TULEE HOMO? Onko niin kauheeta. Ärsyttää tämmöset tyypit joiden mielestä homous on joku sairaus O_____o.

      Ps. Ei korvis pojalla ole homomaista? Mistä ihmeestä sait sellasenkin ajatuksen päähäs...

    • dfgsfhghnjg

      munkin mielestä homomaista mutta silti hei... olisin todella surullinen jos olisin sun poika ja lukisin tätä että ''onko pojastani tulossa homo vai...'' :D
      kauhee itsemurhavaara tekstiä kuule!(siis pojallesi)

    • noEIoooooo

      ei todellakaan ole homoa ite joskus 1 luokalla hankin huvin vuoks käytin sit jotain 5 vuotta en oo ny käyttäny kahteen vuoteen ei jaksa mut reikä on ja pysyy. se ei ole homoa ei todellakaan mulla on tyttöystävä ja oon nyt 7 luokalla jos hän haluaa mikä ettei se vaan näyttää hianolta :)

    • lollolopolloliak

      Poikaystävälläni on korvakoru (olemme alle 15v molemmat), eikä hän ole homo =) Minun mielestäni se on kiva =)

    • Suvaitsevaisuutta

      Itse olen 16-vuotias poika ja hankin molempiin korviini korvareiät. Eivätkä ne ole tehneet minusta yhtään homompaa, vaikka en homoutta pahana pidäkkään : ) Jos poikasi korvakorun tahtoo en sinuna kieltäisi sen ottamista homoksi leimautumisen pelossa korvakorut on nykyään yleisiä myös miehillä ja korvareikä saa olla kummassa korvassa tahansa.

    • se oli saara

      Katot vaa kumpaan korvaan ottaa korviksen... ;)

    • TQK jhgdktagljstj

      Hyi vittu mihkä tää maailma on menossa ne näyttää niin vitun typeriltä ne 11-15 vee helari läskit jotka pitää korvakoruja!!!!

    • tyttö 12 wee

      Joo, se on ihan tavallista..... mä oon 12 wee tyttö ja mull on venytyskorvakoru 10mm......

    • Narkki

      Narkkarit käyttää venytyksiä! Ikinä en oo nähny muilla kun nisteillä.. mitä isompi venytys sitä enemmän kamaa vetäny!

    • MirandaUusi

      Se, et jos vaikka asia esitetään niin, että vaikka tyttö olisi halumassa korvareijät. Hänen vanhempansa eivät anna lupaa siihen, koska se on lesbomaista. Niin todellisuudessa se, että ootko poika vai tyttö, ei rajoita sitä että et sais ottaa, tai että olisit heti homo tai lesbo. Itte oon 13v tyttö, ja sain ekat korviksett 9veenä, toiset tänä kesänä. Ja hetero olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe