kondomien osto 14v

poikajebo

Olen 14v. Saako ikäiseni ostaa kondomeja mistä vaan kaupasta ?

65

10693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika14w

      ei niile ikärajaa oo. s-kaupasta ainaki lähteny mukaan ja käytetty on:D

      • Juri8

        Joo. Ja samalla niistäkin saa: S-etupisteitä!


    • voivoijaettä

      Toki niitä ostaa saa - eri asia sitten on, pitääkö 14-vuotiaana harrastaa sellaista toimintaa, jossa kondomeja tarvitaan. Paitsi ehkä vesi-ilmapalloilua?

    • Mää vaann

      No voiko 12w tyttö ostaa niitä.. O.o

    • 16613

      Kondomeja saa ostaa vaikka viisivuotias, mistä te kakarat olette saaneet päähänne että niillä olisi/pitäisi olla joku ikäraja? Ihme tyyppejä täällä liikkuukin.

      • Ai.Että

        Enkä joku on miettinyt, että kondomit voivat olla vaarallisia terveydelle.
        Ja niin ne toki ovatkin, jos ne vedetään päähän. Siinä voipi tukehtua.


      • huuooh

        Veteenkin voi kuolla :DDDD ompa typerä mielipide, että kortsut olis vaarallisia tuon takia...


    • ööoll

      mihin te niitä tarviitte?

      • Terveystieto.tunnit

        Nussimiseen tietysti


    • `justjoo-w-

      Mihin nyt kondomeja yleensä käytetään -w-?

    • jee!!

      Kondoomeita käytetään vesi-ilmapallo sotaan :>

      • tietäj_ä

        ei niitä kyllä käytetä vesisotaan hölmö


      • Abc12345678901234

        Pässi


    • Ihq 13 v tyty

      Niii tai sitte opettajan lähestymiseen!!!

    • JääKiekonMestaruus11

      sinä 12v tyttö.... MIHIN SÄÄ TARVIIT KONDOMEJA!!!!! :D kiinnostaa vaa

    • O.o BBB

      Mee Ideaparkin naistenvessaan, siel on automaatti, maksaa 2 euroo ;)

      btw mihin VITTUUUN 14v. poika tarvii kondomeja..

      • eszhbjnklö

        Just siihen vittuun! :D


      • kyl porukka on tyhmi

        no vittu mieti! PÖLÖ :D


    • ikäraja..nou

      Mihin kondomeita 14v tai 12v tarvii? No esim. poika voi harjotella sitä kondomin käyttöö, että osaa sitten kun sen aika koittaa.. se voi olla, että et osaa käyttää sitä ja tulee tilanne jossa sitä tarviisikin.. oon kans ite 14v poika.. oon ostanu kerran paketin kortsui.. myyjä kato sitä pakettii hetken ja laitto eteenpäi... mut jos tulee vastaan se, että et uskalla ostaa, ni keksi joku et esim. kun ootte kaveris kaa ulkona, ni sanot sille että se kumpi saa ostettuu nopeemmin kortsuja saa siltä toiselta jäätelön tms.. sitte naurat sille toiselle että ootpas mulle jäden auki.. tai jottai tollast.. ja jos niissä ois ikäraja, ni eikös se ois jo laitonta? (joo huomaan itse ristiriidan) täällä maailmassaha olis noita pikku Pekkoja ja Pirkkoja jo millä mitalla, jos ei kortsuja sais alle 16/18v ostaa.. ei herranjestas

      • kullervo666

        "mut jos tulee vastaan se, että et uskalla ostaa, ni keksi joku et esim. kun ootte kaveris kaa ulkona, ni sanot sille että se kumpi saa ostettuu nopeemmin kortsuja saa siltä toiselta jäätelön tms.. sitte naurat sille toiselle että ootpas mulle jäden auki.."
        Jos et uskalla niitä kortsuja ostaakkaa ni et taida olla iha valmis niitä viel käyttämäänkää.


    • ...

      jea K-kauppa ei myy

      • Poika hakemassa

        Voithan sanoa isä käski tuomaan kondomeja.


      • lol

        K-kaupat onkin aika kuppasia. Kyl jokaisen kaupan pitäis myydä kelle tahansa ettei tytöt tuu raskaaksi.


      • Näsädv

        Kyllä myy


    • Kenen

      Isä lähettäis lapsensa hakemaan korzui? :OO

    • asd14

      kannattaa käyä jossakin ravintolan/hotellin vessassa sielä on yleensä kone joka antaa kun laitat kolikon sisään :)

    • Kortsut matkaan

      Paras paikka ostaa kortsuja on ainakin oman kokemuksen perusteella ylivoimaisesti Lidli! Ainakin minun lähi lidlissä maksaa vain reilu 3e 12 pakkaus ja monta pakkausta olen ostanut ja hyviä on. Suosittelen ;)

      • minävain.

        lidlissä ne kortsut ovat jotakin hevosen peräsuolta.


    • LOL:D

      ootteks te iha vähä vaa pimeitä :D majoneessit sissää vaa ;D

    • LOL:D

      OLEN IDIOOTTI!

    • 13.V

      oon 13.v ja kävin 5kaupas kukaa ei myyny kortsui miks???

      • röB

        oot nii jonne


    • 13 v poika

      Moi oon 13 v poika ja en uskalla ostaa kondomeja koska nolottaa et joko ne myyjät stalkkaa mua epäilyttävästi tai asiakkaat O_O.

      Ku katoin lidlistä et oisko siel kortsuja muttei ollu :/

      • k9009g9

        Joittenkin huoltoasemien vessoissa on kortsuautomaatteja. Voit myös käydä pyytämässä terkkarilta?


      • Äijjääööööö

        Äijjä... äijjä... äij... tajukksä mitä ne ajattelee sust? No ne on sillee ai vittu tääl o tämmönen 13v jonne joka enenmän kun mä!


      • eräsjokaaamullaheräs

        Toi oli hyvä :D


    • Mihin tarvi

      Jos oote nuoreja kai 13-15v niin mihin tarvitte kondomia ala ikä senä vai onko joku harrastanut

      • myöhäs

        oon 13 ja oon harrastanu!


      • Torso

        Ite oon 14 ja oon ollu pesällä


    • Saa ostaa

      Saa, olen 12 ja olen ostanut s-marketista (harjoituksenvuoksi) en seksiä varten, vielä

    • Eihätää

      Metroasemallahan on niitä patukka-automaatteja. Siellä myydään myös yksittäisiä kortsuja, itse olen sieltä ostanut niin ei tarvii nolostella :)

    • Puolustelija

      Olen 13 vuotias ja monta kertaa seksiä harrastanut. Kondomien eka ostokerta onkin aika vaikea, mutta myöhemmällä iällä se on sama kuin perunoita ostais. Kaikista kaupoista missä kortsuja myydään, niin pitäisi myydä vaikka viisi vuotiaille. Myyjät eivät voi kieltää moista oman mielipiteen vuoksi. Jos olette ostamassa kortsuja ja sinulle ei myydä niin sano myyjälle "haluuksä sitte hoitaa mun lapsii" nii johan myy ;)

    • Geives

      Ainoastaan ypäjän salesta voit ostaa 14-vuotiaana kondomeja.

    • 14vee

      Nomitäköhän 14 vee tekee kondomeilla? Ei ne mitää pikkukakaroita oo, isoja tyttöjä ja poikia jotka tarvitsee seksiä.

      • tämännimenpitäisiollaok

        Varmaan luulevat olevansa niin aikuisia, että suunnittelevat jo siinä iässä seksin harrastamista. :D


      • utyioo

        Kortsuja voi katsokaas käyttää vaikkapa masturbointiin ja on ihan kiva tietää jo vuosia ennen tositilannetta, miten se pannaan päälle. Mutta näitä asioitahan ette ole ajatelleet.

        Ja niistä saa loistavia vesi-ilmapalloja


    • Jokulikkajostain

      Itse olen 14v tyttö ja käytän kortsuja esim. Kurkun päällä ja työnnän sisääni. Luistaa paremmin!

      • pillutäyteenkortsuja

        Ai minne työnnät ai vittuun


      • Tyhämoot

        Suuhun, kurkkuahan syödään tyhmä. :D


    • turturtur

      Kaikki saa ostaa iästä tai mistään riippumatta

    • Ikäinen

      No siis itsekin olen aina luullut että kondomeja saa vain 18-vuotiaat ja että alaikäiset eivät saisi lainkaan harrastaa yhdyntää koska terveystiedon tunneilla meitä valistetaan sillä että "emme ole siihen valmiita ja se ei tee hyvää nuorelle mielelle jos kokemus on kamala" mutta kukaan ei ole sanonut että sitä saa tehdä jos molemmat osapuolet ovat alaikäisiä

    • Kuusipuuysi

      Ite 15v poika päässy jyystään 2 kertaa koulusta saaduilla kumeilla

    • Nimetön_kommentoija

      Kyl niit voi ostaa, ite oon kavereiden kanssa Lidlistä ostanu ja tehny ilmapalloja :D (ja oli 13 kun tämä kyseinen tapahtui)

    • Jokulikka1990

      Olen itse ollut aikuinen jo monta vuotta, mut sillon teininä muistan et terkkari työnsi kortsuja käteen kun kerroin että harrastan jo. Kyl niitä saa kaupastakin mut ei itellä rohkeus riittänyt useamman ihmisen edessä niitä kaupasta hakea. Pääsin terveydenhoitajalle aina uudestaan pyynnöstä ja kyllä hän niitä minulle antoi.

      • Anonyymi

        AiKa KiVa :D


    • Pidar

      Mä panin mun siskoa eilen ilman kondomia

      • 699

        sama tuntu hyvältä


    • Terkanope

      Oon miettiny et jos alaikäset ei muka sais ostaa kortsui mistää ni mite ne sit harrastaa seksii ilma kortsui i mean jos kortsui alaikäset ei vois ostaa ni ois kyl aika monta teini mutsii tääl et joo ofc alaikäset voi ostaa kortsui:D

    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      Minkä ikäset voi ostaa kortsuja? Kiinnostaa vaa tietää :D

      • Anonyymi

        oota ny että karvat kasvaa.. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oota ny että karvat kasvaa.. :D

        Joittenkin huoltoasemien vessoissa on kortsuautomaatteja, niistä voi ostaa.
        Kyllä niitä voi vaikka runkatessa kokeilla eikä liian aikasesta ostamisesta oo haittaa, kuhan vaan kehtaa niitä kuumottamatta kassalta ottaa :D


    • Anonyymi

      Samalla ne tullee kun hakee koulusta ruokaa,käy terveyden hoitajalta hakemassa.
      Kaikki koulut ovat varautuneet.itsestä kiinni ja valinnan vapaudesta.

    • Anonyymi

      Miksi neljätoista vuotiaat ei saa käyttää kondoomeja?

    • Anonyymi

      Mä 13 v, prisma kassalla joku 45v. nainen katteli ihmeissään, ku Sultanin Xxl kokoo ostin. Mut sopiva on, ku panen viis vuotta vanhempaa😋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe