Miksi mun Prismasta ostettu Battlefield 2 kokoversio ei toimi?Voisko joku auttaa?Kun eka kerran käynnistämisen jälkee painaa,tulee start ikkuna jossa on kans asetusjutut ja ne muut.Sitte kone alkaa surraa ja näyttö käy pimeänä.Sitte ei tapahu mittään erikoista.Kun klikkaa uuelleen,käy sama muttei tuu sitä lappua (ikkunaa).Outoa kai.Palkkioksi lupaan kertoa mistä voi ladata bf 1942 ilmaisversion.Siinä voi pelata monipelinä tai yksin.
Battlefield 2 bf2
BF 2
3
62
Vastaukset
- IhqDaa12kk vaa 67E!
Onks 3D kiihdytys päällä? Ja onko levy OIKEASSA levyasemassa (Jos on 2 asemaa) ja oikeet asetukset päällä, mä ainakin jouduin räpläämään jtn niitä levyn kiihdytysjuttui. Mitkäs koneen tehot?
- Voi kumi parkaa!
Joo!Paskamainen homma,Ei antanu ees Prismast rahoi takas ku kävi samanlai ku IhqDaa12kk vaa 67E! lla ja annoin sitte levyn 13 erille henkilölle lainaan.ei toiminu kellään.Outoo.Ja paskat.Täyttä valetta tämä mun soopa!Minuu ei kinosta ol tääl mut oikeest BF2 on hyvä mut ei toimi.
- ********* sulle
Lol sua!Syö kumis.Mä e välittäs vaik sää oisit itte se kumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974