tuntuuko kestään ikinä siltä et olis hieno asua jonkun kanssa yhessä? jonkun sellasen kaa kenen kanssa olis tosi hauska asua ja tulis toimeen?
oon 20vee muija, tosi menevä, mut sit keskityn kyllä kouluunkin. tosi sosiaalinen ja hauskaa seuraa. oon tässä asunut melkein kaks vuotta yksin Treella, ja nyt tekis mieli muuttaa jonkun kanssa yhteen. omat kaverit on kaikki sellasia et haluu asua yksin. no nyt siis etin treelta "tulevaa ystävää tai ystäviä" kenen kanssa eka tutustuttais ja sit jos nappais niin muutettas yhteiseen asuntoon. ainaki jotaa vaihteluu tähä elämää :D vastailkaa tänne tai pistäkää s-posteja tuleen :>
kämppis Tre
xoxo1991kyo
2
124
Vastaukset
- TaMk
Tere!
Mulla ois kolmio jossa on toinen makuuhuoneista tyhjillään ja kaipailen pikaisesti kämppistä! Millainen tilanne sulla on, etsitkö tällä hetkellä ihan tosissaan kämppää vai että joskus tulevaisuudessa olis kiva muuttaa? Laitoin äsken tänne oman ilmoituksen jossa haen kämppistä, luepa se läpi ja laita viestiä jos kiinnostaa :) - annika1234
Minä etsiskelen kämppistä Tampereelle!
Laitathan mailia tulemaan rohkeasti :-) (en löytänyt/huomannut sun mailiosoitetta tuossa):
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789