Oli kyllä eka ja vika kerta ku kävin! Oon kuullu paikasta kaikenlaista ja haluaisin tietää onko teillä kokemuksia paikasta erityisesti henkilökunnasta..
Vastaukset 3
- ihmettelijä23
joo eilen oli kultakurkku osakilpailu hällässä tampereella ja joku helekatin pasuuna ääni tellu valitsee loppukilpailuun aivan täys fiaskoja miten ja millä kriteerillä tällänen nainen joka ei ymmärrä musiikista matkii jotain englantilaista laulajaa ja huonolla menestyksellä kilpailuun pääsee joku helena ja porkkana pää ja kaikki tuttuja tälle vetäjälle tää on niin syvältä ei ihme että hyvät laulajat ei osallistu koska vaan tutut pääsee jotja eivät osaa laulaa on niin väärin sulle pasuuna tellu mene opetteleen musiikkia ja laula joskus suomeksi kas ku et osaa terveisin ei tuttus ja kiitti teille yleensäkin vetäjille jotka poljette hyviä laulajia
- Hällä
- Hällä
Ihmettelijä 23
PIstäisitkö asiallisen palautteen ja kritiikin illan kulusta jne osotteeseen [email protected] niin voimme reagoida palautteeseesi ja käsitellä sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496