Kuntosalit

Nimimercci

Olen juuri muuttanut paikkakunnalle ja nyt pitäisi löytää kuntosali, missä onnistuu erityisesti vapailla painoilla treenaaminen. JPJ Liikuntakeskuksen jo testasinkin ja paikka ei liiemmin vakuuttanut. Ehdotuksia?

19

2127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KandeLaPpi

Hyvä Kunto on hyvä paikka. Vapaista painoista en osaa sanoa kun en niitä juuri jumpaillessani käytä.

• Reijo Reipas

Ihraperseisten ämmien paikka.

• Kuntoilija
        Reijo Reipas kirjoitti:

Ihraperseisten ämmien paikka.

Implikoit, etteikö muilla saleilla kävisi ylipainoisia, ja pidät vääränä sitä että yrittää tehdä jotain painolleen? Veikkaanpa ettet ole jalallakaan astunut koko rakennukseen.

• Urpojen Urpo

Ei oikein löydy, ennen urheilutalon sali oli ok, mutta nykyään sekään ei toimi, kun on kiinni suurimman osan päivästä. Trenaaminen siellä onnistuu vain jos olet säännöllisessä päivätyössä tai työtön. Ehkä tilanne tulevaisuudessa paranee kun urheilusihteeri vaihtuu, nyt ohjaimissa on täysi tonttu.

• Liik.koordinaattori

Hyvä, että olet sinut urpoutesi kanssa.
        Ei työttömällä aika riitä treenaamiseen, kun ei jouda töissäkään käymään.
        Samuelsson tais olla viimeinen liikuntasihteeri, nythän siellä on ainoastaan
        toimistosihteeri. Hommat siellä pelaa vallan mainiosti. Voimailusalin lisäksi
        käytössä on kuntosali. Ottakaa yhteys liikuntatoimeen, niin siitä se lähtee.

• ttt???

Tarkista uimahallin kuntosalin tilanne: onko siellä painoja vai ei - oletan, että on.

• Penkki 175

Ei.

• leidixxxx

JPJ Liikuntakeskus on mielestäni Riihimäen paras kuntosali.

• Kunto Kinte

En ole käynyt; syrjässä. Mutta iso täytyy olla.

• Taksikuksi

Runkakkaa riittävästi; heh; "run! kakkaa" -mielletyhtymä kirjoittaessa.
      Niin, että piti sanoa meikällä hauis on iskussa, kun on niin iso jorma.

• Testos

Tu hyppii tänne "vapaita painoja". Mä olen puhdas, en käytä retosteroni.

• Mälli Lento

Tu hyppii tänne "vapaita painoja". Mä olen puhdas, en käytä retosteroni

• siellä mää käyn

Ykkös sali! On ainakin noitten vapaiden painojen suhteen hyvä. Uudet tilatkin on just avattu!

• kovin runkkari

Runkkaaminen lisää testosterionin tuotantoa.

• Mälli E. Lentonen

Bodaaminen heikentää siemennestettä.

• suosittelen

Mikset rupee vaan narkkaamaan? Niin minäkin tein :) Enkä oo päivääkään katunut!

• Suoneton X

Hepoo hihassa.

• suosittelen

Oisko sulla mulle hepoa? Ku mä en oo hämeestä hepoa saannu. Nää vetää täällä vaan piriä ja pilvee!

• Anonyymi

JPJ:n omistajapariskunta ei tiedä asiakaspalvelusta yhtään mitään!
      Sulkiskentälle saa menmä vasta silloin, kun vuoro alkaa vaikka kentällä ei olisi ketään! En ole käynyt enää vuosikausiin, sillä hyvinkäälle ajaa vain hetken ja siellä saa oikeata asiakasystävällistä palvelua. Jos rixussa olidi kilpailua kentistä, tämä nihilistien omistama paikka kuihtuisi pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe