elikkäs. meillä on mokkula joka on ollu meillä kohta pari viikkoo, tähän asti toiminut moitteetta mutta nyt, youtuben videot pätkii 3 sekunnin välein, ja kun siellä alaalla menee se himmeän punainen viiva, se ei liiku yhtään --> video jökkää. netti hidastelee lataa esim. googleen 5 min. uusin firefoxin päivitys asennettiin siinä toivossa että netti alkaisi toimia, mutta ei. ja mokkulan asetuksista on laitettu pakolliseksi 3G yhetyden, mutta silti pomppii 2G ja 3G yhteyden välillä. mitä vittua tää on ? kaikki perheessä on ihan uunoja tämmösissä hommissa, minä olen ainut joka osasi edes koko tikun asentaa, mutta missä vika?
mitä vittua teen?!!
apuja kaivattais...
2
72
Vastaukset
- wyhwrth
Hommaat nopeemman nettiyhteyden. Mokkulat on kusetusta.
- aloittajaaa
mutta liikkuva nettiyhteys on välttämätön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862