OMA kulta, oma rakas

biega81

Tahdon oman rakkaan, oman kullan, oman ihmisen. Mistä löydän? Haluan asettua aloilleni, panostaa suhteeseen, haluan rakkaan jakamaan arkea, iloja ja suruja ja tavallisia asioita. Mistä löydätte rakkaanne? Minä en baareissa käy enkä alkoholia käytä, harrastuksista en tähän mennessä ole löytänyt ketään. Ja älkää sanoko "sitten kuin vähiten odotat"! Tässä on yli 4 vuotta oltu sinkkuna ja siihen on mahtunut yksi jos toinenkin "vähiten odottaminen". Nettipalstoilta en ole löytänyt, tuskin nytkään. Haluan oman naisen jota helliä ja huomoida joka myös hellii ja huomioi. Äh kai se vaan on oltava yksin kun ei tunnu sitä omaa löytyvän. Tahtoisin ihmisen jonka viereen käpertyä, jota halata töistä tullessa, jonka vieressä löhötä, jonka kanssa viettää hurmiollisia hetkiä, käpertyä sylikkäin, ottaa kädestä kiinni. Nauraa, hassutella, halata, helliä. Olisit ensimmäinen asia jota ajattelen aamulla herätessäni ja viimeinen käydesäni nukkumaan. Tää kuulostaa niin epätoivoiselta ja ehkä naurettavalta, mutta ei kai auta muu kuin jatkaa odottelua, jospa kohtaamme?

6

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi;)

      Kuulostaa mukavalta, paitsi että on pieni ongelma, kun itse ainakin haluaisin joskus juhlia oman kultani kanssa... Käydä vaikka baarissa, mutta kun et juo IKINÄ, niin tylsäks käy. Itse ainakin haluan päästä ulos rentoutumaan noin kerran kuussa.

      • Keskiyö

        Mielenkiintoset ihmiset keksii kaikkea kivaa ilman viinaakin :) AP kuulostaa hyvältä tyypiltä, toivotaan että löydät pian rakkautesi.


    • ni.m ite

      Tässä olen, ota ja omista. Kato treffien puolelta ni.m ja ota yhteys jos kiinnostaa ;)

    • Loka93

      Hmm. Ei paha ollenkaan, en varsinaisesti ole bi, olen vain utelias. Mutta kerroppa kuvitteletko löytyväsi täältä jonkin laisia neuvoja seuran löytämiseksi?
      Olen 17 enkä ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. Kärsin kylläkin sosiaalistentilanteiden pelosta, joten ymmärrän jollain tavalla. Epätoivo on minulle hyvin tuttu asia, sillä minut on huostaanotettu. Minulla ompi myös jonkun verran aspergeriin viittaavaa, joten olen suhkot epäsosiaalinen. Selitän vain jotai itsestäni, jottei kysymykseni vaikuttasi hirveän tökeröltä. Onnea joka tapauksessa kummpanin etsimiselle!

    • Martd

      Niin minäkin tahdon oman rakkaan ,oman kullan

    • Omakultakimpale

      Täälläkin yksi poikamainen töissä käyvä 20 vuotias odottaa sitä omaa kultaansa :) olen ujo ja aika hiljainen mutta kiltti ja lempeä. Parasta olisi vain löytää joku jonka kanssa voisi vain olla

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe