Tahdon oman rakkaan, oman kullan, oman ihmisen. Mistä löydän? Haluan asettua aloilleni, panostaa suhteeseen, haluan rakkaan jakamaan arkea, iloja ja suruja ja tavallisia asioita. Mistä löydätte rakkaanne? Minä en baareissa käy enkä alkoholia käytä, harrastuksista en tähän mennessä ole löytänyt ketään. Ja älkää sanoko "sitten kuin vähiten odotat"! Tässä on yli 4 vuotta oltu sinkkuna ja siihen on mahtunut yksi jos toinenkin "vähiten odottaminen". Nettipalstoilta en ole löytänyt, tuskin nytkään. Haluan oman naisen jota helliä ja huomoida joka myös hellii ja huomioi. Äh kai se vaan on oltava yksin kun ei tunnu sitä omaa löytyvän. Tahtoisin ihmisen jonka viereen käpertyä, jota halata töistä tullessa, jonka vieressä löhötä, jonka kanssa viettää hurmiollisia hetkiä, käpertyä sylikkäin, ottaa kädestä kiinni. Nauraa, hassutella, halata, helliä. Olisit ensimmäinen asia jota ajattelen aamulla herätessäni ja viimeinen käydesäni nukkumaan. Tää kuulostaa niin epätoivoiselta ja ehkä naurettavalta, mutta ei kai auta muu kuin jatkaa odottelua, jospa kohtaamme?
OMA kulta, oma rakas
6
326
Vastaukset
- Moi;)
Kuulostaa mukavalta, paitsi että on pieni ongelma, kun itse ainakin haluaisin joskus juhlia oman kultani kanssa... Käydä vaikka baarissa, mutta kun et juo IKINÄ, niin tylsäks käy. Itse ainakin haluan päästä ulos rentoutumaan noin kerran kuussa.
- Keskiyö
Mielenkiintoset ihmiset keksii kaikkea kivaa ilman viinaakin :) AP kuulostaa hyvältä tyypiltä, toivotaan että löydät pian rakkautesi.
- ni.m ite
Tässä olen, ota ja omista. Kato treffien puolelta ni.m ja ota yhteys jos kiinnostaa ;)
- Loka93
Hmm. Ei paha ollenkaan, en varsinaisesti ole bi, olen vain utelias. Mutta kerroppa kuvitteletko löytyväsi täältä jonkin laisia neuvoja seuran löytämiseksi?
Olen 17 enkä ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. Kärsin kylläkin sosiaalistentilanteiden pelosta, joten ymmärrän jollain tavalla. Epätoivo on minulle hyvin tuttu asia, sillä minut on huostaanotettu. Minulla ompi myös jonkun verran aspergeriin viittaavaa, joten olen suhkot epäsosiaalinen. Selitän vain jotai itsestäni, jottei kysymykseni vaikuttasi hirveän tökeröltä. Onnea joka tapauksessa kummpanin etsimiselle! - Martd
Niin minäkin tahdon oman rakkaan ,oman kullan
- Omakultakimpale
Täälläkin yksi poikamainen töissä käyvä 20 vuotias odottaa sitä omaa kultaansa :) olen ujo ja aika hiljainen mutta kiltti ja lempeä. Parasta olisi vain löytää joku jonka kanssa voisi vain olla
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984