Lets fak

GiimaBoika

Tapahtumat kohdistuvat viime kesään ja kyseessä on tosi tarina.

Tein jo kolmatta kesää kesätöitä lapiomiehenä. Olin hiukan alle 16 vuotta, mutta sekin tulisi kohta täyteen. Iltaisin tapasin pelata katulätkää kotimaisemissa. Mukana oli yleensä pikkuveljeni ja niiden kavereita. Mukana olis myös Osmo. Osmo oli 4.luokalla oleva nuori, urheilullinen poika. Olin katsellut muutama kesä tapaperin Osmon perään kun sen vanhemmat oli matkoilla. Osmo oli silloin11-vuotta ja olin silloin huomannut jo ,että Osmo söpö pojaksi. Nyt kun pelattiin katulätkää niin kun Osmo "parkkeerasi” maalin eteen niin otin Osmoa kunnolla iholta. Seisoin yleensä Osmon takana hieroin etumustani sen peppua vasten. Aluksi Osmo ihmetteli mitä teen, mutta tottui äkkiä siihen.

Kesästä oli mennyt pari-kolmevikkoa kun olin yksinäni ulkona pelaamassa, kun Osmo tuli kaverin luotaan ja pysähtyi siihen mun viereen. Osmo kysyi multa : Tuleks mun kaa kävelylle?. Vastasin: Voin mä tulla. Lähdettiin siitä sitten jalottelee. Mentiin siinä meijän lähellä olevalle pururadalle. Pururadan pituus oli joku 3km. Oltiin kävelty noin puolet kun sanoin Osmolle: Käyn kusella. Hyppäsin ojan yli menen muutaman metrin metsään ja ison puun taakse menin kuselle. Siinä rauhassa kusin ja sitten mulla alkoi seisomaan kun ajattelin Osmoa. Ajattelin, että jos sitä vähän runkkaisin. Kerkesin siinä vetelemään, kun kuulin äänen vierestäni: Mitäs sää teet? Kysyjä oli Osmo. Sanoin, että runkkaan. Osmo ilman mitään kysymisiä otti munastani kiinni ja jatkoi runkkaamista. Lopetin Osmon toimet ja istuin Osmon viereen ja laitoin kädet sen housuihin. Löysin housista n.10 cm pitkän ei niin kauhean paksun pikku munan täydessä komeudessa. Itsellanä oli 17cm pitkä kaveri. Kysyin Osmolta haluaisiko hän vähän ”leikkiä”? Osmo vastas viekkaasti: ”Mitä leikitään”? Hymyilin ja tartuin Osmon käteen ja laitoin sen munani päälle. Osmo alkoi runkkaamaan munaani ja nautin siitä todella. Osmo runkaili siinä minua niin ajattelin miksi minä en runkkaisi Osmoa ja tuumasta toimeen ja munasta kiinni. Kostutin sormen pääni ja hieroin syljen Osmon terskalle ja rupesin runkkaamaan. Siinä me runkattiin toisiamme. Oltiin runkattu toisiamme se 5min kun kysyin Osmolta: ”Voinko ottaa sulta suihin”? Osmo katto ja vastasi varovasti: Ok. Pyysin Osmon seisomaan ite menin polvilleni pyörittelin munaa ja sitten suuhun koko mitalta. Olin ihan kiimassa ja Osmo voihki siinä. Pysäytin suihinoton ja otin Osmon perseest kiinni ja aloin liikuttamaan Osmon lantiota. Laitoin myös pikku hiljaa etusormen Osmon perseen ”suu aukolle”. Pikku hiljaa aloin viedä sormea sisälle ja kun sain sulkijaa vähän auki niin Osmo vähän säpsähti, mutta ei laittanut vastaan. Sitten yht.äkkiä Osmo tuli. Pikku lämmin suolainen ruisku tuli suuhuni ja muutaman sekunnin kuluttua muna meni veltoksi ja päätin näyttää Osmolle esimerkkiä ja avasin suuni ja näytin Osmolle spermat ja sitten nielin. Osmo siinä istui ja kysy multa ,että jatketaanko ”leikkiä”? Vastasin ,että eiköhän. Otin Osmon syliini ja suutelin ja survosin kieleni Osmon suuhun. Osmo kyllä yritte tehdä kielaria, mutta ei oikein toiminut. Sitten kysin Osmolta :” Tiedätkö mitä on 69”? Osmo vastasi: ”Oon mä nähnyt netistä kun jotkut on kuusysis”. No ei sitten kun toimeen. Osmo tuli päälle. Osmolla oli kaunis perse. Osmo alkoi runkkaamaan munaani ja minä aloin nuolemaan Osmon persettä. Nuolin perseen todella märäksi sillä toivolla, että pääsisin kokeilemaan munalla sisään. Olin kerran aikasemmi nuollut persettä, mutta tosin se oli ollut naisen. Huomasin, että Osmokin oli alkanut ottamaan varovaisesti multa suihin ja toisella kädellä Osmo haki mun persettä ja kun löysi sen niin lattoi etusormen vaudilla sisään ja helposti se menikin sinne kiitos harjoitteluni. Siinä me olimme kuusysissä ja sitten sanoin Osmolle. ” Alettaisiinko panemaan”? Osmo nuosi ite ylös ja kysyi kumpi aloittaa? Sanoin, että mää haluaisin panna sua eka. Sitten Osmo hymyili mulle ja kysyi: ” Mikä asento”? Vastasin ,että eka seisoviltaan. Osmo meni puuta vasten ja pyllisti kunnolla. Nuolaisin vielä sormeani ja laitoin sormen Osmon peppuun ja sitten muna perässä. Se meni suht helposti sisään sen 3cm ja sitten piti edetä rauhallisesti. Mutta kun antoi sulkija kunolla periksi niin se oli menoa. Nain Osmoa lujaa ja runkkasin samaa aikaa. Nuolin Osmon niskaa. Osmo voihki niinkuin minäkin. Otin munan kokonaan pois perseestä ja laitoin vauhdilla takaisin. Osmo vähän hymähti. Otin munan pois ja sanoin Osmolle että nyt olis sun vuoro. Menin puuta vasten ja Osmo laittoi sormen mun peppuun. Liikutteli hetken sitten kostutti syljellä ja laittoi sormen takasin ja vähän teki edestakasin liikettä. Sitten laittoi munan sisään ja alkoi panna. Osmolla meni muna heti sisään. Osmo pani lujaa mua. Muna ei oikein tuntunut koska olin itse laittanut peppun isompia leluja. Mutta silti nautin varmasti kun Osmo runkkasi mua samalla. Kohta Osmolta tuli taas.

1

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GiimaBoika

      Jatkoa..Osmo otti munan pois pepusta ja laukesi siihen alaselälle. Osmo hieroi munalla spermat isolle halueelle. Tunsin, että vähän oli valunut peppuun asti ja sanoin siitä Osmolle. Niin Osmopa alkoi sormettamaan minua. Liukasteena oli Osmon sperma. Eka yksi ja sitten 2 sormea. Oikun IHANAA! Sitten Osmo sano taas sun vuoro. Laitoin Osmon makaamaan maahan ja nostin jalat ilmaan ja laitoin munaan peppuun ja panin. Siinä panin Osmoa ja näin sen kauniit kasvot ajattelin, että laukean sen mahalle, mutta päätin kuitenkin, että jaksan vielä yhden asennon mikä oli ratsastus. Menin istumaan maahan otin Osmon syliin. Muna luiskahti helposti sisään ja Osmo ymmärsi itse alkaa liikkua ylös-alas. Meni hetki ja sitten olin valmis. Laukesin kovalla paineella Osmon sisään. Osmo nousi sen verran, että muna tuli ulos. Spermaa valui kivesten ja munani päälle. Sanoin vielä Osmolle, että nopea kuusysi. Osmo toimi. Osmo alkoi nuolla munaani ja kiveksiä ja minä nuoli Osmon pepun puhtaaksi. Siinä istuimme munat löysinä ja pian pukeuduimme ja saatoin Osmon kotiin. Kello oli noin ilta kahdeksan. Kysyin Osmolta:” Oliko tää sun eka kerta”? Osmo sanoin ,että oli kerran kaverin kanssa leikkinyt pippeli leikkejä ja 2 kertaa isosiskonsa kanssa leikkinyt. Ajattelin jos kummoista kimppakivaa siitä tulisi minä, Osmo ja Osmon sisko Lotta. Päästiin Osmon luo. Menimme sisään ja kuinka ollakkaan Osmon sisko oli suihkussa Osmo kysy mennääkö mukaan? Tuumasta toimeen suihkun ovi auki ja mukaan... Mutta sitä kerron seuraavalla kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1654
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      322
      1301
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1207
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1115
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1016
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe