Saako VANHAA Rayman Goldia toimimaan mitenkään Windows XP:llä? Olen kokeillut yhteensopivuustilat, eipä toimi. Ja oon yrittänny tehdä XP:lle MS-Dos-käynnistyslevykkeen, mutta eipä sekään toimi. Tuhannet kiitokset vastaajille :D
Toimiiko Rayman Gold mitenkään XP:llä?
5
1037
Vastaukset
- juha
Jos kyseessä oli VANHA Rayman Gold, niin kuinka vanha se sitten on? Mä tilasin netistä melko uuden Rayman Goldin, mut ei meil XP:tä ole. Meil on 98 jossa se toimii moitteettomasti. Kaikki pelit eivät toimi välttämättä XP:ssä, jos ne ovat liian vanhoja. Mutta jos kyse on siitä pelistä, jonka olet ehkä tilannut aikoinaan GameHousesta, se on ihme ettei toimi XP:ssä. (on kokemusta toimimattomista peleistä.) Mut jos teil on toinen tietsikka voithan pelata sitä siinä:) Jos on netistä tilattu Rayman Gold, on sillä myös muita Raymaneita, kuten Original ja jotain Rayman 2:een liittyviä juttuja. Olet viisaasti kokeillut lähes kaikkia keinoja. Lopuista mulla ei oo tietoo. Ootko yrittäny pelata suoraan CD-levyltä??
- RayGirl :D
Kyseessä on Anttilasta ostettu, jo PC Best Buy -sarjaan mennyt Rayman Gold, joka sisältää sen ihan ensimmäisen Raymanin (muistaakseni Original) sekä hieman uudemman Rayman Goldin. Pelit on muistaakseni tehty vuonna 1994. Itselläni ei ole enää 98:a käytettävissä. Kaverin 98:lla peli pyöri loistavasti. Olen yrittänyt pelata suoraan cd:ltäkin... Kaikki keinot taitaa olla jo käytetty. Mutta kiitos avusta! :)
- beluttaja
lataa se original game juttu niin rupee toimimaan http://rayman.bonusweb.cz/patches/
- Nimetön
laita tos tuo "original rayman game" niin se toimii Huom. pitää cd olla sisällä kun laitat sen jutun. http://rayman.bonusweb.cz/patches/
- rayman gold fan
se toimii xp.llä pok2 patchilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616113
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1194208- 543842
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940