Kerronpa miten meille kävi viime viikolla, kun hääjuhla meni niin penkin alle kuin vain voi:
Vaikka olin kavereiltani toivonut toisin, he tulivat hakemaan minua polttareihin hääpäivää edeltävänä aamuna. No, ilo nousi kattoon ja päivä venyi nopeasti aamuyön puolelle.
Hääaamuna sitten oli todella huono olo ja olin yrjönnyt yöllä ja sotekunut sukulaisten kengät. Mitään muistikuvaa mulla ei ollut. Vähän nolona ja kalpeana sitten yritin saada itseäni hääkuntoon. Tajusin vain, että nyt olen mokannut!
Hääseremonia alkoi puoli tuntia myöhässä ja humalassa ollut kaaso varasti koko shown mitä noloimmalla tavalla. Hän hävisikin jonnekin (ilmeisesti baariin) seremonian jälkeen.
Vihkiseremoniasta menimme valokuvaamoon. Siellä pettymys oli suuri: Hääkuvaus ei enää onnistunut, koska aikamme oli mennut umpeen ja seuraavaa hääparia piti valmistella. Siis ihan oikeasti MEISTÄ EI SAATU HÄÄKUVAA!!!! Riitelyksihän se meni ja itkien revin tuoreen aviomieheni sieltä pois. Bestman ei ollut mukana ja kaaso oli kadonnut jo aiemmin.
Kuin pisteenä i:n päälle samassa kirkossa oli vihitty etukirjaimiltaan sama pari ja meidän häävierailta menivät P&M -opastekyltit sekaisin. He olivat huomanneet asian vasta hääparin saavuttua juhlapaikalle - alkumaljojen (jotka olivat loppuineet kesken) jälkeen!
Bestman tuli kauhuissaan kertomaan, että osa juhlavieraista on ihan väärässä juhlapaikassa ja sieltä oli tullut vihainen puhelu eivätkä vieraat osanneet oudossa paikassa ajaa takaisin. MINUN piti selittää puhelimeen ajo-ohjeet!!!
Alkukankeuksien jälkeen saatiin porukka vihdoin kasaan ja pääsimme syömään jäähtynyttä ruokaa, josta melkein kaikki saimme ruokamyrkytyksen.
Ohjelma oli minulle pettymys ja mielikuvitukseton. "Osaavaksi" mainostettu tanssibänsi häiritsi koko juhlan ajan virittelemällä soittimiaan ja kaiuttimiaan kovaäänisesti. Lopulta he ilmoittivat, että heiltä puuttu joku laite ja pyysivät taksirahaa sen hakemiseen. MINÄ maksoin mokoman taksin. Kun bändi vihdoin sain kamansa kokoon, ei soitosta tullut mitään humaltuneen rumpalin takia. Nolona alkoivat purkamaan kamojaan.
Tässä vaiheessa mulle riitti ja itkien lähdin taksilla pois. Mieheni halusi jäädä juhlimaan "elämänsä bileisiin", koska ne olivat niin paljon maksaneet.
Loppuilta menikin sitten yksin hotellihuoneessa ripuloidessa. Mies oli tullut joskus aamuyöllä ja nukkui iltapäivän puolelle. Sain yksin avata huomenlahjat.
Sorry tämä pitkä tarina, mutta toivon ettei muille käy näin.
Elämäni tärkein juhla meni päin p...että!
55
10187
Vastaukset
- Tieto lisää tuskaa..
heheheehh...olipa taas provo...Tosin inhottavaa olla aina oikeassa...Naimisiinmeno ja häät ovat syvältä perseestä!!!!!!!!!!!!!
- DIIIpaDAA
Jos menet naimisiin, petyt.
Jos et mene naimisiin, petyt.
- Heeeeeh
....ja sitten heräsin unestani...
Hauska juttu kuitenkin - lahjottiinpa sinut
Paras oli tämä: "Sain yksin avata huomenlahjat."
- kyllälähteetaas
Trolol ei jaksanut odottaa että mies herää.
- Muta-ammah
Jospa miehesi olikin teon aikaan muslimi, niin ei se silloin mikään rikos ollut, ainakaan saria-lakien mukaan. Olihan Mudammahkin jo mennyt naimisiin pikkutytön kanssa.
- Voivoi!
Voi sinua:(. Tuli paha mieli puolestasi tuota lukiessa. Ei mikään ihme että on paha mieli! Jotkut voisivat vaan tuosta sanoa että ''teillä on toisenne, mitäs yhdestä hääpäivästä'', mutta se ei taida sinua paljoa helpottaa. Ilkeitä kavereita kun tulevat hakemaan polttareihin edellisenä päivänä. On ystävällistä morsianta kohtaan ja muiden aikatauluja kunnioittavaa hakea morsian juhlimaan esim. 2 viikkoa ennen häitä. Itse suuttuisin ystävilleni jos he noin käyttäytyisivät. Miltä tuntuisi jos vaikka vuoden päästä pitäisit kunnon pirskeet 1-vuotis hääpäivän kunniaksi ja tekisitte mukavampia muistoja avioliittoon astumisestanne?
- a4y55
Joo, muiden vikahan se on kun itse ryyppää liikaa.
- cruel~bride
Ei niihin polttareihin ole pakko mennä jos kerta et itse halunnut päivää ennen häitä viettää niitä. Olisin itse sanonut kaasolle ja muulle polttari porukalle "voi voi, ootte nyt kyllä viikon myöhässä." Ja jos eivät olisi sitten häihin päässyt selvin päin olisin jättänyt ulos. Ehkä hieman julma, mutta elämää on!
- 16 + 8
Ja vaikka menisi polttareihin, niin ei siellä tarvi räkäkännejä vetää! Kukaan ei varmasti kaada sitä viinaa kurkusta alas, ja juoda voi ilmankin että yrjöää sukulaisten kengät pilalle ja krapuloissaan myöhästyy omista häistään... tai JOS ei osaa kohtuudella juoda niin iltaa voi viettää kavereiden kanssa limulinjallakin, eihän se alko ole pääasia.
- Kristallihääpv.15v.
Viina on viisasten juoma, mutta älä silti soimaa itseäsi. Vahinkoja tapahtuu kelle vain. Jos tarinasi on tosi, mitä uskallan vähän epäillä, niin poimipa häistäsi parhaat palat ja juurruta ne mieleesi. Niille vähän huonoimmille voit jo hymyillä myöhemmin ajan kullatessa muistot (ne huonotkin).
Kun muistat kohtuuden rajat, voit odottaa samaa muiltakin. Muuten toimit itse huonona esimerkkinä. Tsemppiä ja uskoa, toivoa ja luottamusta uuteen liittoonne. - Hah !
Kenen syy ? Kiitos tyhjäpäisen morsiamen, kallis, ajalla, vaivalla ja rahalla aikaansaatu suuri juhla jää mieleen vain sekoiluna. Mikään ei ole niin tyhmä kuin ihminen. Kukaan fiksu järki-ihminen ei vietä ainakaan kosteita polttareita hääpäivää edeltävänä iltana.
- ASHS
Olen pahoillani puolestasi! Erittäin inhottava tilanne. Tiedät varmaan itsekin (niin kuin kirjoititkin) mokanneesi pahasti. Polttareita voi juhlia ilman alkoholiakin! Olisi varmasti ollut mukavampaa viettää ihana selvä polttari-ilta ystävien kanssa kuin krapulainen hääpäivä. Mulla ainakin on tyttökavereiden kanssa aina vatsalihakset nauramisesta kipeet ihan selvinpäinkin...
Noin kurjaa tuuria (tai mitä nyt onkaan) on vaikeaa uskoa. Kuitenkin olet nyt avioliitossa, mikä oli sen päivän tärkein asia. Tsemppiä jatkoon ja muista että AIKA KULTAA MUISTOT! :) - .........
Kuulostaa ihan perinteisiltä valkoisen roskaväen hääjuhlilta!
- karvakamu33
Kaikki ei pilkkaa (hieman) tumma ihois(emp)ia inmisiä eikä teidänkään tarvitse pilkata vaalea(mpi) ihoisia inmisiä.
T: Rasisitien viihaja!
- mar2121
Naurettava provo ja jotkut typerykset ovat vastanneet asiallisesti.
- Morsian 2013
Muista tämä: Mitä surkeempi hääjuhla, sen onnellisempi avioliitto ;)
- huhvis
huhuh, jotkut vielä nielee tällaisen..
- ei näin voi käydä
- Olisit juonut vähän vähemmän.
- Okei, sun kaverikin juo liikaa. Miten olis AA-kerho. Minkä ikäisiä olette?
- Nykyään kuvat otetaan ennen kirkkoa
- Oliko kenties pitänyt näyttää minkä näköisiä merkkejä seurataan esim. vaaleanpunaisia sydämmiä tms. ja miksi häävierailla ei ollut karttaa? ja eikö ne yleensä seuraa hääparin autoa?
- ja? Miten vieraat voisi muka eksyä väärään paikkaan, eivätkö tunne hääparia, olisi jossain vaiheessa tunnistaneet että väärä pari.
- Ai jaa, että puolen tunnin takia ruokamyrkytys?
?? Olisit sopinut ohjelman etukäteen.
- kannattaa ottaa selvää millaisen bändin tilaa.
- Kaikkein nolompaa on se että morsian lähtee kesken kaiken pois eli tämä oli ainoa moka!
- Ja? Mitä sitten vaikka avasit yksin huomenlahjat?- LH
Itse menin naimisiin 2009 ja silloin kuvat kyllä otettiin vasta kirkon jälkeen...
- miiiuliiiiiih
1. Miksi lähdit polttareihin jos et halunnut?
2. miten VITUSSA jäähtyneestä ruoasta saa ruokamyrkytyksen. Syön joka päivä kylmää ruokaa kiireiden vuoksi, ja ihan kunnossa ollaan...
3. Voisitko seuraavalla kerralla kertoa tositarinan, äläkä satuile typeryyksiä ...
4. Eroa, ja vietä uudet häät.
5. hääkuvat otetaan ennen kirkossa vihkimistä
6. miksi ihmeessä lähdit kesken kaiken poist pilalle menneiden häiden takia.
Kerrompa vastauksen kuutoseen. Olet perfektionisti, jonka häiden pitää olla täydelliset ?
OTA ILO IRTI JA BAILAA KUNNOLLA !!!Kännihäät, kuulostaa mukavalta. olisitte lähteny rannalle, kaikki juhla-asuissa järveen, jonka jälkeen vähän paistatte makkaraa ja otatte parit oluet. ja ripuloikaa vaikka metikköön ... KUHAN ON HAUSKAA !!- Hohhoijaa
Miten niin otetaan ennen vihkimistä?!? Anteeksi vain, mutta käytäntöjä on monenlaisia. Olen itse ollut monissa häissä, joissa on ollut valokuvaaja paikalla, ja kuvat on voitu ottaa esimerkiksi luonnon helmassa vasta juhlien aikana. Ei pitäisi olla noin kaavoihin kangistunut! Eiköhän ne kuvat saa otatettua ihan milloin vain niistä maksaa, tuskin se kuvaajaa liikuttaa, tuleeko pari kuvaan ennen vai jälkeen juhlan.
- Sulhanen v. 2006
Ruokamyrkytys voi tulla aika nopeastikin ja yleensä nämä vatsataudit on ruokamyrkytyksiä, kun kylmäketju on katkennut. Perussääntö on, että kuuma kuumana ja kylmä kylmänä.
Häät ovat niitä potentiaalisia peruspaikkoja saada jonkin asteinen ruokamyrkytys ja erilaiset salaatit ja voileipäkakut on parhaita kasvualustoja tälläiseen. Kesällä monet ruoka-aineet pilaantuvat yllättävän herkästi, jos vielä valmistuksessa on laminlyöty perushygieniaa.
Hääkuvia voidaan ottaa niin monella lailla, ennen vihkimistä, vihkimisen jälkeen ja hääjuhlan yhteydessä. Omat hääkuvamme otettiin hääjuhlan yhteydessä, koska halusimme myös vieraitamme kuviin. Siis vaihtoehtoja on, ei ole mitään pakkoa tehdä juuri näin tai näin.
Mitä tulee täydellisiin häihin, niitä on varmaan harvoin, mutta omat häämme voisin sanoa onnistuneen lähes täydellisesti, ei yhtäään sukulaista omien lastemme lisäksi, hyvin suunniteltu ja juhlimme ystävien kesken.
- Jessmorsian!
Hei todella UNOHTUMATTOMAT häät! Täyskymppi!
- Jäi puolitiehen
Tarinasi ei ollut täydellinen. Senhän piti päättyä siihen, että teistä kumpikin huomasi nousseen tuntemattoman vierestä.
- HääyöKokemus
Me naimme ja nukuimme bestman morsiaimeni ja minä meillä ennen häitä.
Hääyönä naimme tuoretta rouvaa kimpassa.
- Melekeen uskoin
Eihän tätä nyt usko, mutta jos se olisi totta, kaiken olisi voinut välttää olematta osallistumatta polttareihin (joita kukaan ei oikeasti taida pitää hääpäivää edeltävänä itlana).
- siniloiste
no , olipa tosi kamalat häät sulla! ei soisi tollasia kellekään!miten ihmeessä voi sattuakin noin huono tuuri. et kaikki asiat menee ihan penkin alle!toivottavasti elämäsi on ollut hieman parempaa tapahtuman jälkeen !
- eatrggae
Älkää ikinä viettäkö polttareita hääpäivää edeltävänä päivänä/iltana! Rajut polttarit voi järjestää ihan hyvin vaikka viikon tai pari etuajassa ja häitä edeltävänä päivänäkin voi toki juhlia maksimissaan yhden lasillisen ottamalla. Tai sitten sen ajan voi käyttää hääjärjestelyjen viimeistelemiseen.
Vaikka polttarit eivät olisi hääparin itsensä järjestämät, he eivät voi syyttää järjestäjiä siitä, että ovat juoneet itsensä känniin. - kisulikitkat
Tottahan toki MYÖS jäähtyneestä ruoasta voi saada ruokamyrkytyksen vai oletko kuullut sellaisten tulevan VAIN lämpimästä ruoasta....
- Karvakamu33
Entä jos ruoka oli valmiiksi pilalla eikä ollut väliä onko se lämmintä vai kylmää? T: Puolueeton
- Kaarina
"- Nykyään kuvat otetaan ennen kirkkoa"
Pöh ja pah! Meidät vihittiin, jonka jälkeen kävimme kuvattavana studiossa, josta nappasimme kuvaajan matkaamme juhlapaikalle napsimaan lisää kuvia. Vieraat saivat tämän ajan napostella ja tutustua juhlapaikkaan sekä odottaa vastanaineita, jotta pääsivät kunnolla onnittelemaan ;)
Toiset ottavat kuvat ennen kirkkoa, toiset jälkeen. Eräs kaveripariskunta oli käynyt hääkuvissaan VIIKKO ennen vihkimistä, toisella parilla puoletaan on kuvat napsittu vasta pari päivää myöhemmin, kun suurimmat turvotukset nassusta on hävinnyt. - Freimond
Aika hyvä tarina ja täysin uskottava.
Minä olen ollut häissä jossa useat häävieraat panivat morsianta kun sulho oli sammunut alkuillasta.- hyvät jatkot
Minä taas olin häissä, jossa me naiset pantiin sulhoa porukalla.Oli siinä morsiolla ihmettelemistä, kun tuli kesken kaiken, siis paikalle.
- karvakamu33
Tuo huonoa onnea olla uskoton heti häissä! mut kai hää yö pitäis viettää hyvin! Epäilen kyllä vähän tuon jutun ukottavuutta! T: Puolueeton
- karvak....
karvakamu33 kirjoitti:
Tuo huonoa onnea olla uskoton heti häissä! mut kai hää yö pitäis viettää hyvin! Epäilen kyllä vähän tuon jutun ukottavuutta! T: Puolueeton
Ukottavuutta :3
- 13+19
Todella hyvin kirjoitettu!
- pellepeloton5987986
ja sit heräsit ja päästit kissan ulos. hyvä uni
- Häähumuva...
Täysin uskottava tarina, vaikka olisit keksinytkin sen. Kaikki kertomasi jutut olen kuullut vuosien varrella tapahtuneiksi, joko samoissa häissä taikka eri variaatioina useammissa osioissa.
Itse olen ollut muutamissa häissä vuosien varrella ja yhdet häät ovat erityisesti jäänneet mieleeni, kun olin kaverini häissä kutsuttuna. Perinteinen juhlajuoma sahti varmisti loput, mitä ei oltu muuten saatu sössityksi. Koko homma oli kuitenkin lähtenyt menemään pieleen jo siinä vaiheessa, kun sulhanen oli mennyt työpaikallaan jakamaan muutamille työkavereilleen ylimääräisiä hääkutsuja, hääkutsuja oli jostain syystä painettu muutama sata liikaa. Jotenkin homma oli rivennyt täysin siellä työpaikalla ja lähes koko Hankkijan henkilökunta oli saapunut avec- ja kuljettajaseuralaisineen. Juhlapaikka pullisteli vieraista, vaikka suuri juhlatila olikin. Koska kukaan ei oikein tiennyt missä mennään, hääkakkukin meni melkein kokonaan, ennen kuin morsian ja sulhanen pääsivät kakkua leikkaamaan... Aivan äkkiä ei mieleen tule tämän veroisia häitä, jossa vieraita on melkoisesti liikaa. Täysi mysteeri, että miten pitopalvelu selvisi väenpaljouden tuomista ongelmista. Häät aiheuttivat melkoisen jälkikäynnin appivanhempien keskuudessa, että kuka niitä kutsuja oikein jakoi...
Toiset häät, mitkä ovat jäänneet mieleen, olivat pahimpaan kelirikkoaikaan, morsian kun oli aivan viimeisillään ja ajankohtaa ei ilmeisesti haluttu muuttaa lapsen syntymän jälkeen. Jo kirkossa oli vihkikaava pidemmän päälle kaikkine krumeluureineen, että osa kutsuvieraista pitkästyi. Opastus hääjuhlaan oli olematon ja osa juhlavieraista eksyi totaalisesti, lisäksi juhlapaikka oli niin monen mutkan takana ja sokerina pohjalla, ennen juhlapaikkaa tie oli niin vellinä, että autoja hinattiin ravasta ja kuravellistä. Juhlapaikkana oli maalaistalo, jonne olisi kohtuudella sopinut ehkä neljännes kutsuvieraista, autoille ei ollut kasvimaata kummempaa parkkipaikkaa ja koko piha oli hetkessä yhtä kuravelliä... Koska osa juhlavieraista oli eksynyt ja tulivat myöhässä juhlapaikalle, ei ehille ollut tarjolla vetoapua kelirikkopaikassa tiellä ja sieltä selvittyään he vielä joutivat täysin kuralilliin pihamaalle.
Täyttäkin täydemmässä juhlapaikassa sammuivat jossain vaiheessa sähköt, joku juhlavieraista vahingossa siinä tungoksesa järjesti jonkun oikosulun. Lisäksi selvisi, että juhlaa jatkettaisiin läheisellä nuorisoseuratalolla tanssien merkeissä, joten autoja taas hinattiin ja kuraa oli ilmassa ja housunlahkeessa... Minulla oli maastoauto, joten selvisin kuivin jaloin ja likaantumatta. Vaimoni joskus ihmettelee, kun en oikein jaksa innostua hääkutsuista! - 21-vuotta takana
Olipas juttu...Hyvin ei alkanut yhteinen taival joten luulen etti se myös kovin pitkälle jatku. No hyvää asiassa on se että polttareissa et eksynyt kenenkään vieraan ihmisen kanssa samaan sänkyyn sängyä vinguttamaan. Sillä hyvin monilla sattuu sitäkin.
Oudolta kuulostaa myös se miksi puolisosi ei lähtenyt kanssasi juhlista pois vaan päästi sinut yksin lähtemään. Lieneekö jo saanut suhteestanne tarpeekseen.
Etsi uusi mies ja vietä ne ainutlaatuiset hääsi sen miehen kanssa joka todella rakastaa sinua elämän ylä- että alamäissä - nyt
onnistaa
- päin perrsettä
HÄH???!!!
Eikö häissä NIMENOMAAN pidäkin asioiden mennä päin perrsettä? Jätkä panee muijaa vitttuun ja perrseeseen ja kaikki ovat onnellisia!
Mitä siinä valitat, pöllö! - nainenvaan...
Itsepä tuota menit ryyppäämään pään täyteen liian aikaisin (aikuinen ihminen oksentaa, ei hyvänen aika.. Oliko ikää 16v??) ei kai tuosta voi kavereita syyttää, pitää olla suuta sanoa että nyt ei käy.
Kuulostaa vaan sille että itse et ole pitänyt asioista huolta. Ei kovin fiksua teiltäkään alkaa riitelemään hääpäivänä jossain kuvaamossa, itse siinä pilalle menoa kerjää. Ja tuo muukin touhu aika uskomatonta..
Toivottavasti mies kävi polkasemassa jotain thaikkua kun paruit siellä hotellilla, vai missä ihmeessä nyt olitkaan. - oomma rakastuneita
Ja mun etuhampaat on vähän vinossa Iltiksen kuvassa tänään 22.7 vaik mun mies pelaakin jääkiekkoo, mut voihan ne olla silläkin vaikka tekarit. Mä oon Sofia M ja mun mies ON Jarkko
- YA
Tota....ei millään pahalla, mutta... toi kaikki oli kyllä sun omaa vikaasi.
Ensinnäkin: kuka TOLLO voisi olla niin tyhmä, että lähtisi Elämänsä Tärkeintä Päivää edeltävänä päivänä ryyppäämään? Siis ihan oikeasti, mietitköhän niinkuin hetkeäkään tätä asiaa? Voisko ajatella että joo, todennäköisesti sulla on aika kamala olo...? Ja toi kuvauksesta myöhästyminenhän on ihan suora seuraus siitä. Siis öö, joo niillä on aikataulut siellä, ja jos olet myöhässä, olet myöhässä. Ei kai siihen mitään voi :D
Käsittämätöntä. - jdsgjsdjgjsjgsjg
Sori vaan mutta ruokamyrkytyksen oireet ei näy noin pian.
T asiasta tietävä- 5
Tiesit väärin, terv. vielä enemmän tietävä..
- 4+1
no kylläpäs vaan voi. Jotkut pilaantuneet katkaravut esmes aiheuttaa välittömästi huonoa oloa jne.
- näin on
ja nyt on paljatunut et nussin yhden somalin kanssa ilman kortsua
ja kas kummaa pamahdin paksuksi polttareissani - tuleva ex
Ihan ok, panitko polttareissa?
- Maistraatti
Menin maistraatissa naimisiin, perjantaina kolmastoista päivä.
Yhtään en pettynyt. Kaikki meni suunnitelmien mukaan. - Trololololololooo
Älkää ruokkiko provoja!
Ei muuta... - 19
Ja mikähän meni väärin? Maalaisjärki ja kaikki netistä saatavat vinkitkin jo neuvoo, että.
- Lärvejä ei kannata vetää päivää ennen häitä. Itse olisin kieltäytynyt lähtemästä ja sillä hyvä.
- Hääpäiväksi tulisi suunnitella tarpeeksi löysä aikataulu (vihkimisen ja kuvauksen välille olisi ehkä kannattanut jättää enempi rakoa.)
- Olisiko ollut ihan mahdoton idea laittaa ajo-ohjeet kutsuun
- Paskalle bändille ei voi mitään, mutta ainakin olisin vaatinut rahat takaisin ja laittanut puskaradion kautta palautetta muillekin
Tässä nyt näyttäisi vähän valitettavasti käyneen niin, että sitä saa mitä tilaa.- Häähumuva...
Tuosta paskabändistä tuli mieleen, että ei sekään niin toivoton tilanne sentään ole, jos orkesteri on ihan toivoton. Olimme vaimoni kanssa eräissä häissä, ihan mukavat ja hyvin suunnitellut, mutta orkesterin suhteen oli tapahtunut todella virhe valinta. Joku sukulaisen kumminkaima oli suositellut ko. pumppua. Soittajat olivat lievässä "hypnoosissa" ja muutenkin soitto meni ihan "ammu-vainaan" nuotilla, esitykset menivät niin överiksi, että se oli oikeastaan hauskaa ja uskon, että useimmat häävieraista muistaa positiivisena ohjelmanumerona tuon orkesterin... Vahinko vain, että sulhasella ei ollut riittävästi huumorintajua ja hän lemppasi nämä soittovirtuoosit pihalle.
Mitä ajo-ohjeisiin tulee, ne ovat niin helpot nykytekniikalla painaa kutsuihin ja vain mielikuvitus on rajana selkeitten ohjeiden laadinnassa, navigaattoria varten voi myös ilmoittaa jo valmiiksi koordinaatit. Huolella tehdyt opasteet helpottavat myös vieraiden perille osaamista.
- 3+3
Mutta entäs tämä?
Kaverini järjestivät mulle hyvissä ajoin polttarit ulkomaille Prahaan. Siellä tuli juotua ja huviteltua maksullisten naisten kanssa, itsekin. Morkkis tuli, mutta päätimme yhdessä olla kertomatta vaimoille/tyttöystäville mitään. Vain yksi kuuden kaverin porukastamme pysyi uskollisena ja yksi toinen oli sinkku.
Häät meni hyvin mutta olin saanut huorissa satiaiset, jotka tietty tartutin hääyönä morsiameeni. Tämä oli vielä halunnut että pidetään ennen häitä seksitaukoa että hääyö tuntuis joltain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983