onko kenelläkään kokemusta noista catmax kiipeilypuista? ovatko laadukkaita, miten kestäviä? jne.
ovatko ne sivuilla olevat hinnat vielä markoissa vai ovatko ne todella noin arvokkaita?
http://personal.eunet.fi/pp/catmax/
CatMax
6
1763
Vastaukset
- Anne
...sen verran, että ystävättäreni 4:llä kissalla on sellainen ja minäkin olen jo suunnitellut sellaisen hankkivani.
Hinnat ovat euroissa (!), mutta tuote on taatusti hintansa väärtti.
Tukevuuden ja laadun lisäksi siinä on sekin hyvä puoli, että perusrunkoon voi koota haluamiansa osia sitä mukaan kuin esim. budjetti antaa myöten. - zyri
CatMax tuotteet ovat erittäin kestäviä ja laadukkaita, itselläni on Majakan alaosa (monen monituista vuotta jo) ja on ollut hintansa arvoinen (hinnat euroissa).
- Jojo
Suosittelen lämpimästi! Muunlaiset raapimispuut kalpenevat niiden rinnalla. Vaikka hinta onkin aika suolainen, niitä saa myös osamaksulla... Meillä on olkkarissa tanko, jossa tasoja, ramppi ja katonrajassa pilvilinna. Voi vaan arvata mikä on kissojen lempipaikka... Lisäksi meillä on sellainen reimari.
- iita
Pelkkää positiivista sanottavaa, kissa rakastaa omaa kiipeilypuutaan ja siihen myöskin raavitaan kynnet. (ja välillä kiivetään runkoa pitkin ylös) Meillä on pari tasoa, katon rajassa majakka ja pilvilinna päiväunia varten.
Ja niinkuin Anne sanoi, siitä voi koota mieleisensä ja lisäillä osia kukkaron mukaan. - kiipeilijä
että mahtuuko siellä pilvilinnassa nukkumaan kaksikin kissaa? meidän kissat on aika pienikokoisia (3 kiloa suurinpiirtein).
- iita
Voi olla että pienet kissat mahtuu mutta hankaluus on siinä, että sinne pilvilinnaan on pyöreä menoaukko joka on aika iso. Yritin tuossa mittailla paljonko sitä nukkumatilaa oikein on mutta kun se on katonrajassa, niin joudun heittään arviolta että se on noin 40 senttiä kertaa 40 senttiä. (pyöristetty pääty) Eli ei mikään iso lääni. Mutta ehkäpä niitä pilvilinnoja saisi hiukan isompana, kannattaa kysäistä tekijöiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809