Kyseessä nuori gerbiili, ikää 2-3kk. Miten hoidan häntää. Tauti ei ole tarttunut kavereihin, mistä kyse?
Vastaukset 8
- Gerbiilejä gerbiilej
Apteekista neuvottiin pitämään hiekkaa jatkuvasti, kun tähän asti olen ottanut sen aina käytön jälkeen pois.
- thebeautiestanimal
hiekka voi vaikuttaa hännän karvattomuuteen, jos gerbiili putsaa häntäänsä liikaa. Hännän karvattomuus voi johtua myös tappelusta, oletko huomannut gerbujesi tappelevan? Jos ei hännän tila pahene, eikä ala vuotaa verta, ei asia taida kaivata hoitoa. Karvat eivät kasva takaisin, ja on se vähän outoa, että noin nuorelta lähtee karvat. Jos tila huononee, mene eläinlääkäriin.
- gerbiilit...
Siis käskettiin laittamaan hiekkaa, koska häntä oli karvaton. JOKU EPÄILI jotain loisia. Apteekissa on kissoille ja koirille tarkoitettua ja jossain gerbiilin hoito-ohjeissa käskettiin käyttämään sitä, mutta apteekissa sanottiin, ettei sitä saa käyttää kaneillekkaan, miten on???
- Gerbiilin hännässä k
Onko kellään ollut vastaavaa?
- Huoli..
Mulla on kanssa naaras gerbiilejä 2 kpl toisella ihan nätti vitivalkoinen karva ja toiselta puuttuu karvat miltei kokonaan? Mistä johtuu? Aluksi lähti vain pieniltä osilta mutta nyt on lähtenyt koko hännästä. :( muuten tyttö on reipas, touhuaa, puree vessapaperi rullia jne, ei mitään muuta ilmennyt kuin karvattomuus..
- Sama jatkuuuuuuuuuuu
Sama aloittaja jatkaa.
Pesin noilta hännät ja pidin hiekkaa, sitten karvat alkoivat kasvaa häntään, mutta nyt puoli vuotta myöhemmin on taas karvattomia gerbiilejä terraariossa, missä niitä alunperinkin oli, nyt vaan uudet gerbiilit, mutta karva ei taaskaan puutu kaikilta gerbiileiltä ja karva tosiaan puuttuu vaan hännästä, terveenoloisilta gerbiileiltä.
- apua1
mun gerpiilillä lähtee karvoja hännästä mitä mun pitäis tehä
- Tulitassu
Herranen aika tätä taas.. * D: *
Onko gerbiilit päässeet tappelemaan?
Käytättehän te kylpyhiekkaa säännöllisesti?
Eihän ole loisia tai muuta? Ihottumaa?
- Tappelu:
Jos verta tai muuta tulee, erota eläimet.
- Kylpyhiekka:
Sitä pitäisi käyttää säännöllisesti, ei kerran viikossa!
Käyttekö muka itse vain kerran tai kaksi viikossa suihkussa? Hyh, ette varmaan.
Joka päivä kylpyhiekka-astia ja gerbiilit kylpemään!
- Loiset, ihottuma:,
Loisten häätöhoitoa. (Lukekaa jostain tietoa häädöstä, en ole perehtynyt asiaan, kun kokemusta eikä nyt salamannopeaa tietoa ole). Ihottuma täytyy hoitaa ettei tule haavoja, ja ne tulehdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231455Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️641227- 981000
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105924Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet304829Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21797- 120725
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k215708- 61675
- 100626
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html296596- 13594
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104538Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 40480
- 35475
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko57454- 47450
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas24446Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv79436