Huhu...

Myy-Pikkuinen

Meinas tulla kiire, mut viimeisen kokeen tein tänään, kahdessa pv 3 koetta läpi, helppoo ku heinänteko!!!! Mitähän sitä sitten tekis klo 15.00 asti...niin ja huominen vielä!!

Voisko joku tulla vaikka aukoon päätään niin olis vähän viihdykettä, ettei olis niin tylsää?? =)))))))))))))))))

9

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Lowe

Onnea menestyksestä. parissa päivässä kolme koetta on saavutus. Lähde oikeaan opiskeluun, suosittelisin helsinkiä tai ttk. ta, siellä voisit kokeilla kolmea tutkintoa kahdessa vuodessa ja olla sitten tosi tyytyväinen. Onko suomessa jo vihreää?

Suosittelisin lakia ja tekniikkaa.

• Myy-Pikkuinen

Juu, en mene helsinkiin muutakun vermoon raveihin. Mut minun mielestä kaikki opiskelu on oikeaa opiskelua.

• Ursa- fani

Kukapa jaksaisi jauhaa.

Kai onnea kannattaa toivottaa, opiskelu kannattaa. Itse ostin juuri toisen tälläisen, helvetin hupaisia laitteita, laiskoja mutta aika fiksuja. Tosin kunnon Kawaa ei voita mikään,l seuraavan Kawan haen euroopasta jahka joudan.

http://www.youtube.com/watch?v=oOuB-e_ul2w&feature=related

• Myy-Pikkuinen

Hahaaa mikä video!! täytyy alkaa laittaan ajatuksia jo kalastamiseen ja ennen kaikkea nyt sais ne lämpimät ilmat tulla! =)))))))))))))))))))))

• Mr- Vain
        Ursa- fani kirjoitti:

Kukapa jaksaisi jauhaa.

Kai onnea kannattaa toivottaa, opiskelu kannattaa. Itse ostin juuri toisen tälläisen, helvetin hupaisia laitteita, laiskoja mutta aika fiksuja. Tosin kunnon Kawaa ei voita mikään,l seuraavan Kawan haen euroopasta jahka joudan.

http://www.youtube.com/watch?v=oOuB-e_ul2w&feature=related

Jees, tuli väärä linkki, en jaksa korjata. DeLorean on kaunis kärry vaikka kyllähän beiben vie illalliselle vaikka kuplavolkkarilla tai porchella, tai sitten ainaisella suosikilla ,jos kärryistä puhutaan, transamilla.
        Mutta kaunokainen, joka kavahtaa kawaa ei liene sopiva meikälle, ja italiaisvehkeitä en ole käyttänyt senjälkeen kun yksi nelipyöräinen jätti munchenin liittymään, eikä se ollut edes alfa, tai edes ducati. Jossain vehkeissä ei vain ole fiilistä.
        Mitäs sinne kuuluu? Täällä on helvetillinen myrsky, puumieheni sanoi, ettei ole koskaan nähnyt moista ja mies on kyllä vähintään täysi- ikäinen, hitonmoinen ikävä syomeen ja turkuun- meiukä rakastaa turkua. Kehnot yliopistothan siellä oli mutta kauniita mimmejä ja miellyttävä saarissto.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Hahaaa mikä video!! täytyy alkaa laittaan ajatuksia jo kalastamiseen ja ennen kaikkea nyt sais ne lämpimät ilmat tulla! =)))))))))))))))))))))

Päivällä syyhysi sormia kun olin semmosessa paikassa missä virtaa vuolas joki ja olis hyvä paikka heitellä uistinta.Oon joskus siitä saanut mukavan kokoisen hauen mutta tänään oli muita juttuja eikä kalastuspäivä.

• Huhu... on Huhu

Huhu...(han) opiskelus on !

• Myy-Pikkuinen

Ei se mitenkään ole huhu muuten kuin siltä osin että kerkesin tekeen tarvittavat kokeet. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      315
      6148
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3626
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2817
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1202
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1055
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      938
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe