Onko joku tehnyt vertailua sähkön hinnasta Jyväskylässä? Mistä yhtiöstä sähkö siis kannattaisi ottaa?
Itse olen muuttamassa Jyväskylään opiskelijan rooliin ja kiinnostaisi tietää, mistä saa sähkölaskun pienimmällä budjetilla maksettavakseen.
Sähkön hintavertailu Jyväskylässä
4
262
Vastaukset
- Led_valaisin
Eipä sitä tahdo oikein edullisesti saada mistään, Vihreät ovat pitäneet siitä huolen, ja varmaan pitävät jatkossakin jos ovat hallituksessa. Minä tein kiinteän sähkösopimuksen Vattenfallista, tietää ainakin jatkossa mitä maksaa.
- 9+4
No ei ainakaan Jyväskylän Energialta. Ilmoittivat just 8,5% korotuksesta ja poistivat lisäksi s-bonuksen (5 %). Melko kova kertakorotus.
- Sinne päin muuttamas
Ottakaa sähkö Vantaan energialta. On Suomen halvin yhtiö. Siirtomaksu tulee sitten joko Vattenfalilta tai JKL energialta.
- lamppuun valkeaa
Vantaa ei lähellekänn Suomen halvin yhtiö. Halvimpia on alajärven sähkö, heillä on kilvatin hinta 5 sentin pinnassa. Tosin he eivät myy Alajärven ulkopuolelle. Pienet yhtiöt ovat muuten tekemässä hinnankorotuksia jotka voivat olla rajujakin jopa yli 20 prosenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788