Löytyykö palstalta ketään alle eläkeikäistä, joka on aivo-infarktipuolisonsa omaishoitaja? Haluaisin sähköposti- tai jutteluseuraa samaa kokeneesta. Sairastumisesta vasta muutama kuukausi ja jaksaminen jo kovilla.
Aivo-infarkti
3
167
Vastaukset
- florac
Hei, toivottavasti täältä löytyy sinulle vertaistukea...
Teillä on varmaankin kuntoutusohjaaja sote eli sairaanhoitopiirissä, niin hän kyllä osaa kertoa teidän alueen palveluista ja vertaistukiryhmistä.. ja olisiko hänellä, joku kohtalontoveri kuka olisi jättänyt yhteistietonsa käytettäväksi...
Kun vaan jostain löytäisit ikäistäsi vertaistukea, niin se helpottaa, kun jollekin voi puhua asioita niin, että toinen tajuaa heti mikä tilanne on... - jaetaanko huolia
Terve vaan
Lueskelin tässä kaikkea mahdollista aiheeseen liittyen ja löysin viestisi - puolisoni sairastui runsas vuosi sitten aivoverenvuotoon ja sai vielä infarktin viime keväänä. Pitkän sairaalajakson jälkeen hän on ollut kotona nyt puolitoista kuukautta. Itse en vielä virallisesti omista statusta "omaishoitaja", mutta olen ollut sitä omasta halustani koko ajan, samalla omassa ansiotyössä käyden.
Vertaistukea näyttäisi löytyvän (sanotaanko nyt valitettavasti vaiko onneksi) melko vähän tässä alle-eläkeikäisten ryhmässä...
Oletko vielä "linjoilla"??? - Löytyy löytyy
Katsopa täältä Suomi24 keskusteluista ikäryhmät 20vuotta, 30, 40, 50, 60, 70, 80 vuotta ja vielä aivoinfarkti.
Aihealueita kannattaa tutkia, en itsekään tietänyt, että mahdollisuuksia on runsaasti.
Saat kyllä keskustelukumppaneita, yritä löytää avainsanaston kautta tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059