Löytyykö palstalta ketään alle eläkeikäistä, joka on aivo-infarktipuolisonsa omaishoitaja? Haluaisin sähköposti- tai jutteluseuraa samaa kokeneesta. Sairastumisesta vasta muutama kuukausi ja jaksaminen jo kovilla.
Aivo-infarkti
3
202
Vastaukset
- florac
Hei, toivottavasti täältä löytyy sinulle vertaistukea...
Teillä on varmaankin kuntoutusohjaaja sote eli sairaanhoitopiirissä, niin hän kyllä osaa kertoa teidän alueen palveluista ja vertaistukiryhmistä.. ja olisiko hänellä, joku kohtalontoveri kuka olisi jättänyt yhteistietonsa käytettäväksi...
Kun vaan jostain löytäisit ikäistäsi vertaistukea, niin se helpottaa, kun jollekin voi puhua asioita niin, että toinen tajuaa heti mikä tilanne on... - jaetaanko huolia
Terve vaan
Lueskelin tässä kaikkea mahdollista aiheeseen liittyen ja löysin viestisi - puolisoni sairastui runsas vuosi sitten aivoverenvuotoon ja sai vielä infarktin viime keväänä. Pitkän sairaalajakson jälkeen hän on ollut kotona nyt puolitoista kuukautta. Itse en vielä virallisesti omista statusta "omaishoitaja", mutta olen ollut sitä omasta halustani koko ajan, samalla omassa ansiotyössä käyden.
Vertaistukea näyttäisi löytyvän (sanotaanko nyt valitettavasti vaiko onneksi) melko vähän tässä alle-eläkeikäisten ryhmässä...
Oletko vielä "linjoilla"??? - Löytyy löytyy
Katsopa täältä Suomi24 keskusteluista ikäryhmät 20vuotta, 30, 40, 50, 60, 70, 80 vuotta ja vielä aivoinfarkti.
Aihealueita kannattaa tutkia, en itsekään tietänyt, että mahdollisuuksia on runsaasti.
Saat kyllä keskustelukumppaneita, yritä löytää avainsanaston kautta tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701