Ja dumajuu!!!!

Ztrastvuit

Olen ajatellut matkustaa täältä pohjoisesta perjantaina Lappeenrantaan ja lauantaina Vainikkalasta Allegrolla Pietariin.
Pitääkö Allegrosta varata paikka ja miten on kätevä siirtyä Lappeenrannasta Vainikkalaan???. Taksi ois turhan kallis;-)!!!

Pietarista en ole varannut majoitusta, mutta olen ajatellut hotellis Moskovaan sopivan???. Onko jollakin antaa jokin hyvä vinkki. Hotelli Moskovan standard huoneen hinta on jotain 80 €?.
Halvempikin majoitus kelpaisi.

Da svidanija

4

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

      Millä tulet Lappeenrantaan? Jos junalla, osta lähtiessä lippu Allegroon.
      Jos junalla, voisit ehkä siirtyä Allegroon Kouvolasta (tai jo aiemminkin).

      Majoituksen voi varata esim booking.com-sivun kautta.

      Moskova-hotellin hyvä puoli on metroaseman läheisyys.

      • Privjet

        Tarkoitus olisi tulla henkilöautolla itä-suomea pitkin Lappeentaan. Kaveri jää sinne töihin ja minä menisin Pietariin Vainikkalan kautta,
        Onko Vainikkalassa ravintolaa missä odottaa junaa, tai onko Lappeenrannasta halvempaa kyytiä kuin taksi Vainikkalaa???

        Kyllä hotellin pitää olla mielellään Nevski Prospektin varrella tai ainakin lähellä???. Onhan siel paljon muutakin katsottavaa!!!. Olen ajatellut kävellä sen kadun päästä päähän, 4 km. Siis tänä kesänä;-)


    • venevakuutus

      Vainikkalan asemalla on kahvila.

      Matkahuollon sivulta tai linja-autoasemalta löydät tiedot bussien aikatauluista Lappeenrannasta Vainikkalaan.

      Jos haluat käyttää Booking.comia, sivulla on kartta, joten pystyt valitsemaan majoituksen kartan avulla.

      Onko viisumisi kerta- vai koko vuoden viisumi?

    • OlenMieltä....

      Hotelli Moskova ja tuo hinta ei ole paha.
      Joku Ohtinskaja-hotelli voi olla saman hintainen, mutta kyyläät siellä nevan tuulessa niitä erikoisbusseja, pysäkin vieressä on aikaisempien vuorojen kardaaneja ja renkaita.
      Halpaan hostelliin voi työntyä tupakavereiksi valkovenäläisiä kirves- ja mies työntekijöitä, mahtava jättää kamansa sinne päiväksi.
      Jos siis haet puolueetonta tukikohtaa Pietarista matkan ajaksi, Moskova on hyvä valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe