Ja dumajuu!!!!

Ztrastvuit

Olen ajatellut matkustaa täältä pohjoisesta perjantaina Lappeenrantaan ja lauantaina Vainikkalasta Allegrolla Pietariin.
Pitääkö Allegrosta varata paikka ja miten on kätevä siirtyä Lappeenrannasta Vainikkalaan???. Taksi ois turhan kallis;-)!!!

Pietarista en ole varannut majoitusta, mutta olen ajatellut hotellis Moskovaan sopivan???. Onko jollakin antaa jokin hyvä vinkki. Hotelli Moskovan standard huoneen hinta on jotain 80 €?.
Halvempikin majoitus kelpaisi.

Da svidanija

4

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

Millä tulet Lappeenrantaan? Jos junalla, osta lähtiessä lippu Allegroon.
      Jos junalla, voisit ehkä siirtyä Allegroon Kouvolasta (tai jo aiemminkin).

Majoituksen voi varata esim booking.com-sivun kautta.

Moskova-hotellin hyvä puoli on metroaseman läheisyys.

• Privjet

Tarkoitus olisi tulla henkilöautolla itä-suomea pitkin Lappeentaan. Kaveri jää sinne töihin ja minä menisin Pietariin Vainikkalan kautta,
        Onko Vainikkalassa ravintolaa missä odottaa junaa, tai onko Lappeenrannasta halvempaa kyytiä kuin taksi Vainikkalaa???

Kyllä hotellin pitää olla mielellään Nevski Prospektin varrella tai ainakin lähellä???. Onhan siel paljon muutakin katsottavaa!!!. Olen ajatellut kävellä sen kadun päästä päähän, 4 km. Siis tänä kesänä;-)

• venevakuutus

Vainikkalan asemalla on kahvila.

Matkahuollon sivulta tai linja-autoasemalta löydät tiedot bussien aikatauluista Lappeenrannasta Vainikkalaan.

Jos haluat käyttää Booking.comia, sivulla on kartta, joten pystyt valitsemaan majoituksen kartan avulla.

Onko viisumisi kerta- vai koko vuoden viisumi?

• OlenMieltä....

Hotelli Moskova ja tuo hinta ei ole paha.
      Joku Ohtinskaja-hotelli voi olla saman hintainen, mutta kyyläät siellä nevan tuulessa niitä erikoisbusseja, pysäkin vieressä on aikaisempien vuorojen kardaaneja ja renkaita.
      Halpaan hostelliin voi työntyä tupakavereiksi valkovenäläisiä kirves- ja mies työntekijöitä, mahtava jättää kamansa sinne päiväksi.
      Jos siis haet puolueetonta tukikohtaa Pietarista matkan ajaksi, Moskova on hyvä valinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      181
      11307
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2311
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1179
    Aihe