Miten kertoa tytölle että tykkää siitä?

poika ilman tyttöä

Tykkään yhdestä meidän luokan tytöstä. miten voisin ilmaista hänellä pitäväni hänestä sanomatta suoraan? AUTTAKAA!!!!

42

6157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dydydy

      kulje sen ohi ja tökkää tai jtn :D ainakin kiinnitä hänen huomionsa!! Hymyile ja moikkaa aina ku näätte ja näi :) oo itsevarma, se puree

      • älä vaan

        Tökkää x) älä nyt vitusssa rupee tökkii sitä....xD


    • lekzibit

      Olisko vaikka mese/txt/yms. Taidat olla about 12 tai nuorempi kun noin kovat on paineet?

      • poika edelleen ilman

        Mulla on kyllä sen meseosote mutta se ei paljokoskaan mesessä.


    • Ei-vielä-karvoja-=D

      Itekki 12v ja sama ongelma, ja vielä varattuun tyttöön.

      • Hieman_jo_karvoja

        No se on jo pienehkö haaste.


    • jokuvaa99

      Oon tyttö, ja me tytöt tykätään siitä, ku pojat pyytää numeroo, tai mesee, tai ees kerran hymyilee:) Oon siis itekki 12(:

      • Eimulmuut

        Mä en välttämät haluis antaa jos joku luokkalainen pyytää mun numeroo, mut jos pidän sitä yhtään kivana/luotettavana ni sit joo :")


    • Dude of Doom

      Sano vuan suoraan että tykkäät siitä, mesessä tai fb keskustelussa helpompaa. Ja jos se ei sit tykkää ni ei kannata enää siihen haaskata aikaa. Eli siis kerrot tunteista ja jotain:"Ois ihan jees jos et kertois kenellekkään", sit jos se ei tykkää ni valitset vuan toisen tytön jota rupeet yrittää.

      • kokemuksellinen

        Et oo tosissas! Jos on ihastunu paljon nii ei siitä helposti luovuta! On kokemusta.


      • Anonyymi

        Olen saa mieltä itekki lopetin yhen tytön jahtaamista vasta kolmannen ein jälkeen kuullostaa varmaan säällittävältä muttä tätä rakkaus tekee


    • mursu.r

      Juu. Siis, itse haluaisin tietää Facebookin kautta ( jos poika ei muuten uskalla kertoa) tai vaikka kävelyllä pysähdyttäis ja siin sit kertois (8

    • tota apua

      no mitenkäs ku miu tilanne semmone et oon ite 16v ja tyttö on myös 16v, blondi hyvä näköne ja vähä söpö ja sillee (ei vaikuta ainakaan semmoselta omahyväseltä "pissis" blondilta) ja kyl mää sen kanssa iha luokassa puhun ku ollaa tunnettu toisemme kuitenki epulta asti ja ollaa samas lukios ja ollaa iha kavereita mut en uskalla sanoo sille et tykkään siit ku oon vähä ujo ja pelkään et ku sil on iha helkatisti kavereita ja sen isoveli on semmone wannabe kovis et mitä siit seurais jos kerron sille vaik meses et tykkään siit??

      • kkkkko

        No jos pystyt sen kanssa juttelemaan, ni mieluummin tutustut siihen tyttöön kunnolla ennekuin alat heittämään mitään "mä tykkään susta" - juttuja.
        Tai pikkuhiljaa alat tehdä pieniä kiinnostuksen eleitä joista tää tyttö saattaa alkaa miettimään itse asiaa ja kattoo sitten miten se reagoi.
        Äläkä mesessä kiltti avaudu noin. :D Mua aina hävettää toisen puolesta jos koneen välityksellä tulee kertomaan tollasta ja no luulen, että ujommat tytöt voisivat vielä alkaa kuvittelemaan että olet kaverin kanssa ja heität vain läppää tai et ole tosissasi.


      • kiitän
        kkkkko kirjoitti:

        No jos pystyt sen kanssa juttelemaan, ni mieluummin tutustut siihen tyttöön kunnolla ennekuin alat heittämään mitään "mä tykkään susta" - juttuja.
        Tai pikkuhiljaa alat tehdä pieniä kiinnostuksen eleitä joista tää tyttö saattaa alkaa miettimään itse asiaa ja kattoo sitten miten se reagoi.
        Äläkä mesessä kiltti avaudu noin. :D Mua aina hävettää toisen puolesta jos koneen välityksellä tulee kertomaan tollasta ja no luulen, että ujommat tytöt voisivat vielä alkaa kuvittelemaan että olet kaverin kanssa ja heität vain läppää tai et ole tosissasi.

        juu kiitti avusta ja täytyypi ruveta tekemään jotai mistä se saattais jotenki tajuta et tykkään siit :) ongelmana vaan et nykyään ku meiän lukioon tuli joku sen paras kaveri nii se hengaa aika paljon sen kanssa jossai viereisen lukion oppilaiden seurassa nii ei oikein oo paljo paikkaa mis puhua sen kans... ja kouluunki se tulee aina skodella ja kotiin lähtee aina skodella nii ei kerkee sen kans oikein puhua... ja kylhänmä aina sitä moikkaan ja autan koulutehtävissä (yleensä matikassa :D) ja sillee mut ku oon vähä ujompaa sorttia näis asiois vaik pystyn kyl iha normisti tyttöjen kans keskustelee... ja must vaan myös tuntuu et se ei välttämättä tykkää mun tapasist pojist vaik ei siitä mitään vedenpitävää todistetta oo


    • mömmeli69

      kysy et heruisko viel

    • TeamSinkku

      Oon 13 ja oon ihastunut 12 vuotiaaseen tyttöön. Se ei oo facessa enkä tiedä onko sillä edes puhelinta. En uskalla koulussa sanoo sille, että tykkään siitä. Mitä teen?

      • Thefatmulkku69

        No ite sanoin vaan suoraan ja toimi hyvin


    • homo nussi isääs

      "en tiedä onko sillä edes puhelinta" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei vittu miks sil ei olis puhelinta vai mihi uskovaisee oot oikee ihastunu.

      • Sama tyyppi, kuin ylempä

        Kaikilla ihmisillä ei ole puhelinta ja se ei liity ihmisen uskontoon millään tavalla. (tämä ei tarkoita, että en omistaisi puhelinta.) En ole nähnyt koulussa käyttävän puhelinta. Ja sitten uskovaisissa ei ole mitään pahaa tai sellaista, joka estäisi tekemästä jotain. Kolmanneksi miksi tulet tänne pilkkaamaan ihmistä/siä, joita et edes tunne. Taidat itse olla homo, kun rupeat haukkumaan terveittä heteroa, joka on ihastunut.


      • dfrghju

        Kaikki ei oo riippuvaisia teknologiasta, eikä välttämättä kanna puhelintaan joka paikassa.
        Ja mun tietääkseni mikään uskonto- ainakaan kristinusko- ei kiellä puhelimen käyttöä. Valitettavaa, että täällä liikkuu noinki vajaaälyistä porukkaa. So sad.


      • sama tyyppi
        dfrghju kirjoitti:

        Kaikki ei oo riippuvaisia teknologiasta, eikä välttämättä kanna puhelintaan joka paikassa.
        Ja mun tietääkseni mikään uskonto- ainakaan kristinusko- ei kiellä puhelimen käyttöä. Valitettavaa, että täällä liikkuu noinki vajaaälyistä porukkaa. So sad.

        Näin se on!


      • jeesjees2

        :DDDD


      • eräs_99_syntynyt

        Joo mäkin sain oman puhelimen vasta kasin jouluna, sitä ennen mulla oli pikkusiskon kanssa yhteinen "antiikkipuhelin" vitosluokasta lähtien...
        Älkää valittako;)


    • kkko

      Ehkä ei kannata kertoa jos et voi sitä suoraan sanoa, huoh.

      • lifemocker

        tämä


      • TeamSinkku

        Lähdin noin kuukausi sitten tästä blogista, koska tiesin että uskaltaisin sanoa suoraan. No oon tässä parin viikon aikana kysyny siltä jo kaks kertaa, että voiko se olla mun kanssa vaikka koulun jälkeen. Molemmilla kerroilla sain vastaukseks en tiiä. Kyllästyin siihen, että en saanut suoraa vastausta ja tänään menin sen luo koulun jälkeen ja sanoin tykkääväni siitä. Se sano vaan jaa. Se tais olla aavistanu sen. Miten enää voin olla suorempi ja itsevarmempi, kun mikään ei tunnu riittävän???


      • TeeSamoin666

        Tee sille joku juttu ite, tai lahjaks. Älä osta sille mitään kirpparilta tai jostakin muusta. Vie se vaikka syömään esim. kahville. Tai osta sille kallis tuote 60-800€ Yli 200 euron lahja pitää olla jo tosirakkautta!


    • gggfffffffffffffff

      Huudasille kaukaata että "MÄ TYKKÄÄN SUSTA" ja sitten juokse karkuun ja sit se ihmettelee

      • HyvänIdeanPöllijä

        Vois.


    • puksu

      facebookii,se toimii oikeesti :D

      • TeamSinkku

        entä jos ei oo facessa?


    • Apua tarvitseva

      Mul on taas se ongelma et ku ei oikein tavata ku koulus ja kavereitten kaa mut voi sin sanoo sille et tykkään sust mut en tiiä mitä muut kaverit sanoo ja ku sitä haukutaa läskiks vaikka se ei oo läski

    • apua4

      keroin sille fases mut mitä se meinaa kun ollan ihan kasvotusten

    • tyttö12

      No siis itse olen about 12v tyttö ja itse kunnioitan sitä että sanottais asiat niinkun ne on. Mut tutustu eka ja sit voisit pyytää ulos niiku jutteleen ja sillee :)

    • minävaan:)

      Hymyile & moikkaa aina ku näät sen. Nii juu, ja sitte vaan sinne Faceen juttelee. Mulle ainakin toimis xD Oon siis itekki tyttö 12 w

    • Henrik_

      Meet sanoo tälle tytölle suoraan et tykkään susta paljon ja anna vaikka joku suklaalevy tai joku asia joista tytöt tykkää. Voin sanoo mul toimi:)

    • adsfasdfd

      sano se takaperin

    • rakastunut

      Itse olen 15v poeka. Olen tykännyt yhestä tytöstä 5 luokalta asti. Olen piirtänyt hänestä kuvia ja hän aiheuttaa minulle suurta masennusta ja jopa itsetuhoisia ajatuksia. kerran olen sanonut sen hänelle ja hän sanoi että ei pidä minusta silleen....
      Kerran kysyin,että haluaako hän lähteä paistamaan makkaraa hän vastasi,että. ei tiedä. Kysyin häntä pitsalle tai uimaan hän vastasi voivansa lähteä,mutta haluaamuitakin ystäviä mukaan ja nyt minulla on hyvin tyhjä olo. Mitä pitäisi tehdä?

      • HyvänIdeanPöllijä

        Vitutus moodi päälle


    • Ujoporkkana

      Mullakin on sama ongelma mä oon ihastunut yhteen tytöön me ollaan kavereita mut mul on 3 ongelmaa A. Oon sika ujo B. Mun kaveri on hakannut sen ja jos se sais tietää siit nii en ees tiiä mitä mulle kävis ps. Se ei oo ihastunut siihen C. Se on ihastunut toiseen tyyppiin mut nykyään ne ei vaikuttaisi hirveen paljon olevan yhes se tyttö ei ainakaan enää vaikkutais tykkäävän siitä. Se on ihan sika söpö 💕

    • Anonyymi

      Oon ihastunut yhteen tyttöön en uskalla mennä puhumaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe