Ajattelin aloittaa tälläisen jutun tänne.. Olen syksyllä 20 täyttävä tyttö ja mun poikaystävä on 16 vuotias, täyttää heinäkuussa 17 vuotta. Ikäeroista puhutaan ja yleensä ikäerot ovat niin, että jätkä on vanhempi. Haluaisinkin kysyä, että löytyykö ketään, jolla olisi kuten meillä? Tyttöystävä vanhempi? Olemme seurustelleet ensi kuussa 7kk ja olemme tunteneet tunteneet ensi kuussa 8kk. Olemme samassa ammattikoulussa ja tutustuimme kun jouduin menemään yhden kurssin uusiksi ja kultani oli juuri aloittanut koulussamme. Viime syksynä siis. Jos mulle halutaan mailata niin sekin käy, mailiosoite on.. [email protected]
-Siru84-
Tyttöystävä poikaystävää vanhempi
10
3714
Vastaukset
- minä
No meillä tuo ikäero ei ole kuin vuosi ja 6 päivää. Tyttöystäväni on 19 ja minä 18. Ei kai siinä mitään.
- ...tyttö käpylästä...
Mä olen kyllä aika paljon sua sun poikaystävää nuorempi, mutta ei kai sillä niin paljon väliä ole...
Mullakin oli suhde mua 2-vuotta nuorempaan poikaan jokin aika sitten.Kerittiin olla jopa reilusti yli 5kk:tta yhessä, mutta sitten se vaan jotenki lopahti. Ei siis olla yhessä enään.
Mutta asiaan. Sillon kun vielä oltiin niin kaikilla oli joku ihmeen asenne meidän suhdetta vastaan. Se jätkä oli kuulemma pikku penikka muhun verrattuna..... Mä en oikein ymmärtäny niitä vastustajia, mitä vikaa siinä on, jos on nuoremman jätkän kans?!? Onko johonki kirjotettu, että tytö ei voi olla nuoremman jätkän kans?????!!!
Ihan vaan tämmöstä... - ]V[ilja
Mulla muuten sama, mutta mä en kyllä seurustele ko.tyypin kanssa.. Mutta meillä on myös pari vuotta ikäeroa, minä vanhempi.
Heti ekana päivänä puhuttiin asia läpi,eikä se vaivaa kumpaakaan:) Ikäerolla ei ole mitään väliä, jos ei itse asiasta tee isompaa numeroa.
Onnea teille:) - Tyttö -88
No jos teillä hyvin menee, niin ei kai siinä sitten mitään! =)
Yleensähän se on niin, että poika on vanhempi kun tyttö, koska tytöt on henkisesti kehittyneempiä. Mutta kyllä tuon ikäsenä se henkinenkin ero on jo varmaan vähentyny, ainakin osalla pojista, mutta ei kyllä kaikilla...
Mä en oo kyllä ite seurustellu nuorempien poikien kanssa, mutta oon kyllä ollu kiinnostunu...
Tsemppiä teille, älkääkä ainakaan välittäkö siitä mitä muut sanoo, jos teillä vaan hyvin menee!! =) - black_cobra_666
Heh...ei se mitään haittaa...mä oon ite helmikuussa täyttäny 16 ja jätkä täyttää vasta marraskuussa 16...kyllähän se välillä käyttäytyy lapsellisesti mutta mitäs siitä...Hyvää jatkoa sulle ja jätkälles :)
- joo
Minä 15, poikaystävä 14.:) Ei ongelmia.
- M19
Uskoisin että alussa ei ole mitään ongelmia. Jos
pidät vielä seksistä niin tuon ikäinen on kyllä kiinnostunut.
Mutta moni suhde alkanee rakoilla siinä vaiheessa kun nainen haluaa perustaa perheen (saada lapsen). "Biologinen kello käy " naisella nopeammin (Mieshän voi siittää vielä 70 vuotiaanakin). Tuo perheen perustaminen voi kahlita miehen liiaan äkkiä (Tosin tämä on aika henkilökohtainen juttu).
Onnea - janina
mä oon vähä yli kaks vuotta poikaystävääni vanhempi, ite oon siis 18. joitakin 16-vuotiaita en vois kuvitellakaa poikaystäväks mut oma kultani on suht. kypsä ikäisekseen, joten mitään ongelmia ikäerosta ei todellakaa oo ollu. eli kaikki rohkeesti seurustelemaan ja rakastamaan, olipa ikä mikä tahansa! :)
- nasu
itsekin olen omaa poikaystävääni vanhempi. tosin "vain" vuoden, mutta.. TODELLINEN RAKKAUS EI KATSO IKÄÄ!!
- Anonyymi
Onkos vaarallista jos tyttöystäväni on 2 kuukautta vanhempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041