Hei!
Olen 25-vuotias helsinkiläinen nainen. Etsin ensisijaisesti osapäivätyötä (4-5h/pvä), mutta asiassa on neuvotteluvaraa. Tekisin töitä mielellään päivisin tai satunnaisesti iltaisinkin. Minulla on alle kouluikäinen lapsi, joten siksi tämmöinen "järjestely". Toivon työpaikan sijaitsevan Helsingissä, muissa tapauksissa joudun pyytämään matkakustannuksia.
Vaikken olekaan mikään moniosaaja, asenteeni korjannee puutteet :). Puhun hyvää englantia, olen iloinen ja avulias. Hygieniapassi löytyy, samoin suosittelija asiakaspalvelutehtäviin. Hallitsen tietokoneen peruskäytön ja opin mielelläni lisääkin. Ruoanlaitto onnistuu myös!
Tekisin ilolla avustavia tehtäviä, vaikkapa..
*avustamalla iäkästä ihmistä kauppareissuilla, ruoanlaitossa ym.
*pitämällä seuraa henkilölle, joka ei kykene poistumaan kotoaan
*hoitaen kahvittelua/kopiointia/puhelinta yms. kevyitä toimistotöitä
*katsomalla muutaman tunnin lasten perään että äiti tai isä saa hengähtää
Mitä muuta? Ehdota! Palkasta voidaan neuvotella. Asialliset ehdotukset sähköpostiini: [email protected]
HUOM! EN VASTAA K-18-EHDOTUKSIIN ENKÄ SUOSTU MIHINKÄÄN SEKSIIN LIITTYVÄÄN TYÖHÖN. Säästä siis molempien aikaa ja jätä ottamatta yhteyttä näissä merkeissä, kiitos.
Helsinkiläiselle naiselle osapäivätyötä
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195403Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692717Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222639Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512551- 242217
- 821674
- 1461555
- 1321349
- 129983
- 86924