Olis tarkoitus ostaa corsa. Kävin koe ajamassa -09 1.2 litraista 53tkm ajettua.
Jäi vähän paskan maku suuhun oli meinaan pirun ÄÄNEKÄS ja Sisusta halvan muovinen, mutta eiköhän noiden kanssa tule toimeen.Mutta se tärkein eli onko tekniikka toimiva ja luotettava. ja - tulemaan.
corsan osto
corsako ?
4
403
Vastaukset
- opel on p%%ka
Radio on turha laite tässä masiinassa, Omassa bensa 1,2 vaihdettu sitä sun tätä takapyöränlaakerit ,ohjaustehostin yms. Sorsalla ajettu vasta 24 tuhatta vuosimalli -10. Takuu huollon kanssa on saanut tapella selvienkin asioiden kanssa. Osta vaikka renault clio tai toyota yaris.
- romukasa 75
Ei kukaan järkevä ooppelia osta
- Ostaa parempi
Älä ikinä osta ooppelia! Se on todella vaarallinen. Kun painaa jarrun pohjaan niin jalka menee lattiasta läpi.
romukasa75 puhuu asiaa. - Jazz 2008
Kävin koeajamassa uusinta corsaa on erittäin hyvä kulkuväline kuuroille ja ei niin kovin kiireisille.IHAN PASKA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671