Ilman kenkiäkin tietysti, niin alkoi ärsyttämään, kun oli vielä hirveän kylmä, niin oli sentään housut jätetty jalkaan: farkuissa oli vetoketju, joilla sain peitonpäälleni repimällä poliisien patjan sivun auki.. jotta pääsin kylmältä turvaan.
Sitten yritin vielä käännellä sitä poliisien lavuaaria samalla teräksisellä vehkellä auki, ja ruiskuttelin poliisien oven välistä vettä.
Sitten joo seuraavana aamuna olin kuulustelussa: ei syytetä mistään, mutta maksat nuo jutut mitä olet tehnyt vahinkoa, valvontakameran linssi patja.
ja lievästä vahingonteosta sakko... joku reilu 200EUR :p
Ihan turhasta eli huonoista poliiseista.
Minä kun olin syyttömänä putkassa..
huonotharjoittelitij
1
363
Vastaukset
- näinonremmitnykyään
Olin pyörittelemässä sellaista isoa lattiokaivoa irti siinä, alkoi jo pyörimään sellainen 1 mutteri siinä, ... kun kerran syyttömänä viedään ilman kenkiä putkaan... ärsyttää tietysti..
Olisin irroittanut sen koko rautaisen kaivon ja hajoittanut kaikki sen kanssa, niin kauan että poliisien olisi ollut pakko tappaa minut..
Syyttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671