Loukkasin kaasoani :(

Morsian 07/2011

Tää on vähän hassu juttu, mutta nyt mulla ei taida olla enään kaasoa ollenkaan. Väänsin "hauskaa" läppää häitä porukalla suunniteltaessa mun kaason laktoosi-intorelanssista ja heitin monta kertaa juttua, että mulla ei ole KAASOA vaa KAASU, koska sillä on se pieruongelma eli laktoosiintorelanssi.

Nyt se sano mulle, et se ei halua olla mun kaaso enään, koska nyt kaikki muutkin on alkanut sanoa sitä kaasuksi mun esimerkin mukaan. Mä olen mukamas ristinyt sen uudestaan kaasuksi. On mulle kauhea häpeä, jos se ei ees tuu mun häihin. Enhän mä nyt tosissaan sanonu, että se ois mikään kaasu, kunhan leikittelin sen laktoosi-intorelanssilla ja sanalla kaaso. Muutenkin jännittää häät ihan sairaasti ja sit vielä tää!

19

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iramannas

      Hermot ne on kiirellä kaasollakin, koska hän varmasti on nähnyt paljon vaivaa taatakseen sinulle huolettoman ja ikimuistoisen hääpäivän. Mitäpä jos tarjoaisit kaasollesi lounaan ja pyytäisit rehdisti anteeksi. Kaasu nimityskin varmasti unohtuu ajankanssa ja muille ystävillekkin voit vinkata, että se ei nyt ollutkaan niin hyvä heitto. =) Tsemppiä ja varmasti kaaso antaa anteeksi, koska varmasti hän itsekkin on joskus tahtomattaan keksinyt huonoja läppiä. Niistä tosin ei kannata muistutella vaan pyytää rehdisti anteeksi.

      • helenakrisse

        Just noin, vie lounaalle ja pyydä rehdisti anteeksi luvaten samalla, että teet sen myös muille porukkaan kuuluville selväksi ao. läsnäollessa. Kyllä se siitä.


      • Morsian 07/2011

        No en kyl suoraan sanottuna rupea mitään lounaita tarjoomaan, kun hääbudjetti on tiukka muutenkin. Oon jo kysyny yhtä toista kaasoksi, jos tää alkuperäinen ei kerran suostu.


      • usko-matonta
        Morsian 07/2011 kirjoitti:

        No en kyl suoraan sanottuna rupea mitään lounaita tarjoomaan, kun hääbudjetti on tiukka muutenkin. Oon jo kysyny yhtä toista kaasoksi, jos tää alkuperäinen ei kerran suostu.

        No ohhhoh! Halvalla lähtee ystävyys! Lounas maksaa kympin pintaan, ja todella voisit sen tarjota kun kerran ystävääsi loukkasit. Onko hääbudjetissasi oikeasti joku koriste tai pikkuleipä tärkeämpi?

        Jos olisin itse verisesti loukannut omia sydänystäviäni niin tarjoaisin vaikka viiden tähden illallisen jos se estäisi heitä poistumasta elämästäni ja olemaan vielä kaasona.


    • ei intorelantikko

      Ihan oikein sellaselle pieruämmälle :DDDDD

    • Å ~~

      Olikse sitten hauskaa läppää, jos toisesta tuntuu pahalle? Ota opikses, ja ymmärrä tyhmyytesi. Ja joku on vielä menossa naimisiin sun kanssa? Huh heijaa.

    • yks eukko vaa.

      Kuules nyt, suttura! Mä oon menny elämäni aikana 3 kertaa naimisiin, enkä oo vielä toistaseks tarttenu ketään mua pukemaan. Ite oon vaatteet pääleni saanu ja ite oon ne kans riisunu.
      Jos et pääse naimisii ilman kaasoja ja kaasuja, sun om paree pysyy vanhanapiikana.
      Että sillee!

    • minävaan83

      onpas huumorintajuton kaasu. Jotkut ei vaion osaa nauraa itselleen, säälittävää. Ei kait nyt todellinen ystävä herranjumala tuollasesta suutu :D

      Tsemppiä kuitenkin, toivottavasti löydät huumorintajuisen jalat maassa kaason :)

      • sinävaan83

        "Ei kait nyt todellinen ystävä herranjumala tuollasesta suutu"
        Niin sanoo yks toinen idiootti nimeltään "minävaan83"
        Ei saatana, vieläkö 2010-luvulla on olemassa tuollaisia kusiaivoja!
        Muuten surullista, mutta siinähän ovat kaksi samanlaista löytäneet toisensa, oikeat "todelliset ystävät"! Me muut ihmiset pysytään vähän helvetin kaukana tuollaisista paskiaisista.


    • että sellaista

      Jaa, miltäpä itsestäsi tuntuisi kun jostain ominaisuudestasi jolle et voi mitään tehtäisiin lentävä pila? Tuskin olet täydellinen. Hermostuneisuuteenkaan on turha vedota, eiköhän aika normaalia ole monellekin häiden alla.
      Vaan hyviä neuvoja sait kuinka pyytää anteeksi läsnä olleiden sekä lounaan kera.
      Ennen kaikkea ettei jää ystävääsi kalvamaan ja saat itse rauhan.
      "Ei kai todellinen ystävä tuollaisesta suutu" Niin entäpä näin, ei todellinen ystävä heittele tuollaisia. Aloittaja tosin on pahoillaan herjastaan, moni muu ei ehkä edes tajua hävetä.

    • maisteri m.

      Aloittaja on tyhmä huora. Kuka tommosen kanssa muka menis naimisiin? Ei kai niin tyhmiä jätkiä ole olemassakaan?

      • maisema-arkkitehti

        Mä luulen, että se on lesbohuora, joka haluu rekiströityyn parisuhteeseen toisen lesbohuoran kaa.
        Ei tommonen idiootti ketään miestä vois saadakaan.


      • Kartiokangas
        maisema-arkkitehti kirjoitti:

        Mä luulen, että se on lesbohuora, joka haluu rekiströityyn parisuhteeseen toisen lesbohuoran kaa.
        Ei tommonen idiootti ketään miestä vois saadakaan.

        Loukkaat ensin toistuvasti ihmistä asialla, jolle hän ei voi mitään ja sitten alat pelätä ,ettei hänestä olekkaan sinulle hyötyä. Enpä haluaisi sinun kaltaisiasi ihmisiä elämääni. Olet MOUKKA.


    • lbgö,ml

      No mitäs oot nii helvetin tyhmä! Oot oikee pieruämmä!

    • Näin on!

      KYLLÄ TOI ALOITTAJA ON YKS TÄYSI KUSIPÄÄ!
      (Siinä kaikki lyhyesti ja ytimekkäästi siitä sanottuna.)
      Ja tommonen vielä naimisiin, ei ole silläkään miesparalla kaikki ihan kohdallaan.

    • Kaasulles

      Kylläpä on tyhmä ja lapsellinen kaaso sulla. Jos ei ymmärrä huumoria niin on väärä ihminen tuohon tehtävään.

    • ...

      Ton vitsailun vois vielä ymmärtää jos se tapahtuis kahdestaan, mutta mieti vaan kuinka noloa se on sille kaasolle vielä porukassa. Se ei voi asialle mitään. Emmäkään kertaa enempää tommosta kuuntelis jos se oikeesti ois ongelma mistä sitte vitsaillaan.

    • Vanha juttu!!

      ALOITUS ON PROVO!

      Kas tässä sama aloitus kolmen vuoden takaa tältä palstalta:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5939154

      Aloittajalla ei ilmeisesti parempaa tekemistä ole, kuin lammitellä vanhoja riitoja uudella nimimerkillä...

    • kenen häpeä?

      Häissä ei välttämättä tarvitse olla kaasoa. Voit myös hoitaa järjestelyt itse tai palkatulla työvoimalla. Ystäviä kuitenkin tarvitset. Joten nyt äkkiä pyytämään ystävältä anteeksi ja hyvittämään virheesi jotenkin, ja sittenkin vaikka hän ei enää suostuisikaan kaasoksi. Kaason voi myös korvata toisella, mutta ystävyys on ihan oikeasti korvaamattoman arvokasta.

      Valitit että on SINULLE kauhea häpeä, jos ystävä ei tule häihin. Tämä kertoo jotain sinusta. Entä miten kauhea häpeä on hänelle joutua huomion kohteeksi kaasuongelman takia - siitähän sinun pitäisi nyt olla enemmän huolissasi kuin itsestäsi. Ja siitä että olet pahoittanut ystäväsi mielen,

      Suuttuminen tuollaisesta "leikinlaskusta" on hyvinkin ymärrettävää, koska nimenomaan pieruongelmat ovat niin arkaluontoisia, että niihin ei pitäisi kenenkään kiinnittää huomiota. Eikä laktoosi-intoleranssille mahda mitään, joten pilkkaaminen on siksikin todella ilkeää. Pahinta on pilkata toisten kuullen, jolloin asia leviää muittenkin korville. Virheesi myöntäminen, lahja tai jotain muuta rahanarvoista hyvitystä saattaisi ehkä auttaa häntä unohtamaan ilkeytesi - olet sen nyt hänelle velkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe