Pillupierut ja emättimen laajentuminen

Miina ongelmainen

En aikaisemmin kärsinyt lainkaan pillupieruista. Sitten niitä saattoi tulla tietyssä asennossa (esim. takaapäin) ja nykyään niitä tulee joka kerta ja jopa ihan perusasennossa! Ja siis kesken seksiä noita ääniä ei kuulu, mutta seksin jälkeen pillu on ihan laaja ja täynnä ilmaa, joka sitten tietty tulee sieltä pois, kun nousen ylös.

Mistä johtuu, että näitä on tässä puolen vuoden aikana alkanut tulemaan joka kerta? Inhottavaa, kun en voi nauttia seksistä, kun koko ajan yritän pitää lihaksia niin, että ilmaa ei tulisi sisään tai sitten joudun olemaan niin ettei sitä ainakaan seksin aikana sitten tulisi ulos! Mitään muuta eroa ei ole kuin se, että olen treenannut vatsalihaksiani, mutta tuskin ne nyt niin paljoa emättimeen vaikuttaa?

Pilluni myös usein menee seksissä semmoiseksi laajentuneeksi palloksi sieltä sisältä vaikka toki pillunsuu puristaakin. Ja siksi poikaystäväni taas ei voi nauttia seksistä niin paljoa, kun vain pillunsuu puristaa. En ymmärrä, miksi tuota pallolaajentumista tulee nykyisin, kun noin vuosi kerettiin harrastamaan seksiä ihan ilman mitään ongelmia... Ei laajentumista juuri lainkaan eikä pillupierujakaan!

Voiko geishakuulien avulla saada tuon laajentumisefektin ja pillupierut vähentymään? Hävettää niin paljon, että en kehtaa enää edes harrastaa seksiä!

14

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmalla ja ilman

Lihasjumpalla saat mahdollisuuden puristaa ja mikä tärkeää opit myös rentouttamaan. Miksi ilmaa ei saisi päästää seksin aikana ulos?

Geishakuulat on enmpi naatiskelua varten, treenikuulat käy kunnon lihasjumppaan.

• M 26

Eihän tuota tarvitse hävetä? Eihän !? :)

Tyttöystävälläni kertyy myös ilmaa, joka ulosvedettäessä pihisee ulos ja takaapäin asennossa välillä ihan äänen kanssa. Eikä kysymys tässä tapauksessa ole mistään löysyydestä, pikemminkin päinvastoin.

Liittyykö ilman kertymiseen jotenkin pinnallisempi hengitys/palleahengitys, joka aiheuttaisi alipaineen alapäähän ? :s

• "Piillupierut" ovat ihan normaalia yhdyntä ääniä..
      Minä tykkään puhaltaa suulla vaginaan täydellä paineella ilmaa joka purkautuu
      vapaasti takaisin.. Se on ihan kivaa suu seksiä.. Mitä isompi vagina sen parempi, ja mitä isommat "pienet" häpyhuulet, sen kiihoittavampaa!!
      Terveisin Jallu

• Miina ongelmainen

Sanotte, että pillupierut on normaaleja, mutta veikkaampa, että ne ei todellakaan ole se "normi". Tuskin esimerkiksi naiset, jotka harrastavat yhden illan suhteita harrastaisivat niitä jos he kärsisivät pillupieruista. Toinen osapuoli ei välttämättä ole niihin törmännyt ja vaikka olisikin, niin se olisi noloa. Ja jos pillupierut olisivat normaaleja, niin kai niistä opetettaisiin ja tiedettäisiin yleisellä tasollakin? Itse törmäsin asiaan vasta sitten, kun aloin niistä itse kärsiä, joten tuskin ne on osa perusseksiä normaalisti. Osa niistä vain kärsii.

• Semmoista se

Kai se riippuu miehen mielestä. Naiseni alkoi ihme syystä päästelemään aina ikäviä pieruja seksin kanssa. Se loppui, minulle riitti, uusi ei piereskele muuta kuin anaalipanossa.

• nametus

Olen mies ja omalla kohdallani ainut pillupierujen ongelma on se, että nainen alkaa häpeämään sitä ja siinä hommat vielä huonoimmassa tapauksessa keskeytyy. Mulle pillupierut on ihan se ja sama. Tai oikeastaan ne on ihan kivoja: saa taas yhden lisäsyyn puhua tuhmia ja "rankaista" tätä tyttöstä. ;) ...Siinäkin tietty on riskinä, että tää tyttö sitten käsittäis asian niin, että on _oikeasti_ tehnyt jotain väärin siinä.

• munamnakeli

Vaimolla tuli noita synnytyksen jälkeen usein mutta kun alkoi treenaamaan aktiivisesti niin lantionpohjalihaksia kuin salillakin niin huomattiin parin vuoden kuluttua että ne on hävinneet.

En kyllä osaa sanoa että onko synnytyksen jälkeen sitten vain aika tehnyt tehtävänsä vai tuo treeni, melkein väittäisin että hyvät lantionpohjalihakset vaikuttaa koska kun hän seksin aikana käyttää lihaksiin niin tuntuu että aivan kuin olisi laittanut munan mankeliin. Hän kyllä palautui hyvin synnytyksen jälkeen vaikka itse valittelikin löysyydestä ja osti kuulat sen takia mutta itse en juurikaan huomannut eroa, ainoastaan että tuntuma muuttui ja nuo pillupierut tulivat.

Nyt kuula treenien jälkeen voi sanoa että herranjestas, tuo kuulatreeni pitäisi kuulua jokaisen naisen perusjuttuihin ikää katsomatta. Aivan mieletön juttu. Varmaan iso osa suhteistakin pelastuisi kun vaimot ei haikailisi isomman kyrvän perään synnytysten jälkeen tai muutenkin.

• asdffds

Ns. "pallolaajentuminen" on täysin normaalia, kun olet kiihottuneemmassa tilassa. Selitys on siis aikalailla yksinkertainen: olet oppinut rentoutumaan ja nauttimaan, jonka takia kiihotut huomattavasti nopeammin ja helpommin.

Käy silti hakemassa jonkinlaiset geishakuulat ja treenaa niillä. Ero on valtaisa, vaikkei varsinaisesti kyseistä kiihottumisen tilaa estäkään.

Bonuksena jos haluat huikean määrän lisänautintoa ja parhaimmat orgasmisi, niin pyydä poikaystävääsi panemaan kohdunkaulan ohi "taakse." Tämä liike kuitenkin vaatii keskimääräistä pidempää elintä (ja mieluiten myös paksumpaa, ettei satu).

• voi-vaan suositella

Vaimolla oli myös tuo pörähtelyongelma synnytyksen jälkeen ainakin vuoden ajan. Sittenpä hän alkoikin treenata niitä ilolihaksiaan aktiivisesti. Opastus olikin lähellä kun hänen sisko on fysioterapeutti. Niin mittasivat vaginan puristukset ja sen mukaan jumpan tarve oli ilmeinen.
      Olin mukana treenauskuulia ostamassa paikallisesta seksiliikkeestä ja sellaiset vaimon siskon ohjeen mukaan ostettiin. Sen jälkeen muutama kuukausi eteenpäin ahkeraa treenausta ja liikkumista kuulat siellä pimpsassa. Näyttöä alkoikin tulla tiukkuuden palautumisessa ja puristuksien voimistuessa. Myös törähdykset jäivät kokonaan pois.

• rumaperäkammarinpoika

Nyrkkikyllikkiä näin peräkammarinpoikana naisen korvikkeena käyttävänä voin sanoa että kyllikki ei piere ja siinä tiukkuus on säädettävissä, suosittelen.

• NainenHki39

Hmmm....itselläni tullut lapsi maailmaan alakautta aikoinaan ja sen jälkeen pillu mennyt entistä tiukemmaksi, puristaa ihan hulluna kullista kiinni. Puristusta tapahtuu miehen mukaan koko matkalta, ei vain pillun alussa, vaan loppuun asti. Tämän lisäksi "kärsin" joskus satunnaisesti noista pillupieruista, mutta sitä tapahtuu (toistaiseksi) vielä harvoin. Itse tai mies ei niistä välitä tai yritä analysoida, mistä ne johtuvat. Kuhan pillu puristaa kullia ja molemmilla on hyvä olla, niin loppu on toissijiaista. Tiukka, löysä, märkä, kuiva...ihan se ja sama...pillupieruja tapahtuu välillä, johan se kova imukin sitä ilmaa vetää sisäänsä...koittakaa kestää : )

• En tiennytkään, että silläkin pystyy pieraisemaan.

• SeonihankivaaSe

Se tuntuu kullissa hyvälle kun ilmaa tulee ulos pillusta. Näin käy kun vaihtaa asentoa kun on vielä mulkku sisällä. Äänestä kun ei välitä niin hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

KYLLIKIN kanssa äsken kokeltiin. Ei tullut pillupierua. Kovin ol luistoa kun tuli illalla vaihdettua öljyt traktoriin. Kyllikki oli vielä rasvassa. t. peräkammarin pertti.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      324
      1913
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1649
    3. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      906
    4. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      3
      903
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      44
      810
    6. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      747
    7. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      25
      741
    8. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      151
      718
    9. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      54
      700
    10. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      45
      698
    Aihe