Monitoimilaser (mustavalko), Samsung SCX-3200?

Kiitollinen avusta

Hei. Hankinnassa on siis yksivärinen monitoimilaser lähinnä peruskotikäyttöön, mutta tietysti toivoisin tulostuslaadun olevan ihan siistiä. Olisin valmis maksamaan enintään ehkä noin 200 euroa, mutta mieluummin paljonkin alle. Ehdotuksia saa antaa, mutta olen itsekin katellut esim. tällasta kun Samsung SCX-3200.

http://www.verkkokauppa24.com/samsung-lasermonitoimilaite-yksivarinen-scx3200-p-89672.html

Tuo näyttää monessa paikkaa edulliselta, mutta onko se ihan hyvä malli?

Toinen kysymys. En omista mitään tulostinta, joten ajattelin kysyä vielä, että pitäisikö minun tietää jotakin näiden laitteiden asentamisesta? Olen kuullut joistain "ajureista", mutta mulla ei ole mitään tietoa siitä, mikä sellainen on. Riittääkö, että tungen USB-kaapelin toisen pään koneeseeni ja toisen tulostimeen? Ja onko niitä USB-kaapeleita tai -johtoja olennaisesti erilaisia, eli onko varmaa, että esimerkiksi tuossa laittamassani linkissä näkyvä USB-kaapeli sopii koneeseeni, joka siis on Toshiba Satellite L300D?

Olisi kivaa, jos joku vastailisi edes osittain näihin kysymyksiin.

4

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkka lepää

      laiten mukana tulee ylensäkin dvd levyke ja ohjekirja miten asennat sen tietokonellesi ja voit osta kaapelin kaikkialta jossa myydään tulostimia .muitakin tarvikeita kysy ensin kuin ostat laiteen varmista että samsung scx 20300 laitessa on kaikki tarvitavat varusteet ylensä sihen tulee tehdas pakettissa mustekasetti ja dvd levyke .joissakin ei ole kaapelia usb .joten sen pitää osta eriksee mutta myyjältä saat ...paremman vastauksen kysyt ihan suodaan

      Samsung MLT-D109S


      http://www.pixmania.com/fi/fi/6873951/art/samsung/lasermonitoimilaite-yksiv.html
      Samsung Lasermonitoimilaite yksivärinen SCX-3200
      Toimituskulut: alkaen 15,99 € sis. ALV
      Kaikki toimitustavat = 93 €

      • Kalakkuna

        Kysympä Itsekkin tässä Lasereista:

        Minulla on mustesuihkutulostin mutta siinä maksaa värikasetit aina jotain 50-70€ ostaessa ja ne kuivuukin itsestään joten kalliiksi tulee kun ei tulostele kovin usein.

        Olisiko esim. mustavalkoinen laser tulostin edullesempi ja järkevämpi hankinta.
        Kysymys: kuivuuko laserissa jotenkin tuo kasetti jos sitä ei käytä ja pystyykö lasertulostimella tulostamaan huomattavasti enemmän tekstiä kuin mustesuihkutulostimilla?

        Tuollaista mietin kun saisi jo mustekasettien hinnalla ja pelkkään tekstiin olisi tarve.
        Samsung ML-1865
        http://www.samsung.com/fi/consumer/computer-peripherals/printers/laser-printers-mono-laser/ML-1865/SEE/index.idx?pagetype=prd_detail


    • arttuvaari

      Laseri on ehdottomasti järkevämpi harkinta, jos tulostelee silloin tällöin, ei ole noita kuivumisongelmia, kuten mustesuihkareissa.

      Mustekasetti ei varsinaisesti kuivu lasereissa, mutta on hyvä silloin tällöin ottaa kasetti tulostimesta irti ja vähän varovasti ravistella, niin väriaine sekoittuu ja saat kaikki musteet käyttöön (jos tulostin tulostaa haaleaa tekstiä, voi tällä ravistelulla mahdollisesti tulostaa vielä satoja sivuja lisää).

      Tulostusmäärä selviää yleensä tulostimen myyntiesitteestä, aloituspaketissa tosin on paljon vähemmän väriainetta kun erikseen ostettavassa mustekasetissa - tarkoitus on saada myytyä näitä mustekasetteja myös ;-).

      Mulla on samsung scx 4200, kolme vuotta sitten se ilmoitti, että on väriaine vähissä ja tarjosi linkkiä, mistä voi ostaa uuden värikasetin. Pari vuotta sitten se ilmoitti, että väriaine on loppu. On tulostettu senkin jälkeen parikolmesataa sivua ja vielä pelittää ihan hyvin.

      Värilasereista mulla ei ole kokemusta, mutta olen ymmärtänyt, että ei nillä mitään valokuvia pysty tulostamaan. Joten jos ei ole erityistä tarvettä värilaserille, osta joku perusmustavalkoinen laite.

    • Anonyymi

      Hyvä laite, ja edullinen. Jukkis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe