Kuoleeko Harry Potter?

Draco

Eli sattuiko kukaan lukemaan tänään ma 31.5.04 satakunnan kansaa? Siinä oli juttua Harry Potterista ja siitä kuinka arvellaan Harryn kuolevan seitsemännessä kirjassa. Mitä mieltä olette siitä jos Harry kuoleè?

Ja sitten,eilen tuli 4pop-ohjelma neloselta (jos joku sattui katsomaan),niin siinä haastateltiin Harry Potter leffojen tähteä Daniel Radcliffea,ja hän sanoi että omasta mielestään Harry kuolee. Ja sitten oli juttua näyttelijöistä,että ovatko tämän hetkiset Harry,Ron ja Hermione jo liian vanhoje rooleihinsa? Minusta ei.


Kommenttia! Kommenttia!

25

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anan

      (VIESTI SPOILAA VITOSKIRJAN KUOLEMAA. HP-FANIEN TEKSTIN JÄLKEEN EI KANNATA LUKEA ETEENPÄIN, JOLLET HALUA SPOILAANTUA 5. KIRJAA.)

      Tai en tiedä, mutta luulen, ettei kuole.

      http://htpfanit.nocrew.org sanoo näin:
      "Radcliffe: Harryn kohtalona on kuolla
      Daniel Radcliffen mielestä Harryn kohtalona on kuolla kirjasarjan viimeisessä kirjassa, kertoi MTV3-tekstikanava eilen.
      - Minusta ei tykätä, kun sanon tämän, mutta mielestäni - kaiken jo tapahtuneen perusteella - Harry tulee kuolemaan viimeisessä kirjassa, Radcliffe kertoo.
      Pohdintoaan Radcliffe perustelee sillä, että Harryssa ja Voldemortissa on niin paljon samaa:
      - Harry ja Voldemort ovat hyvin samankaltaisia, joten Harryn on kuoltava, jotta Voldemortkin kuolisi, Radcliffe perustelee."

      Radcliffe saa pitää omat päätelmänsä, mutta minä en ainakaan yhdy häneen.

      Minä en ainakaan arvele Harryn kuolevan, olisihan se jo aika angstista Siriuksenkin jälkeen.


      Alkavat Danny, Emma ja Rupert pikku hiljaa olla liian vanhoja. Nelosleffassa ne kaikki vielä on, kun sitä on aloitettu jo kuvaamaan, mutta luulisin että 5. leffaan hankitaan uudet näyttelijät.

      • Anan

      • Draco
        Anan kirjoitti:

        Väärä osoite.
        Oikea:

        http://hpfanit.nocrew.org

        Niin ajattelinkin. Juu,olen käynyt jo katsomassa tuon sivuston. Minun mielestäni se sama kolmikko saisi olla Potter-leffoissa kaikki 7 koulu-vuotta,mutta en tiedä onko se mahdollista.


      • moi vaan

        oon kuullu että sitä on kyllä harkittu mutta ei niin aiota enää tehä!


      • Anonyymi
        Draco kirjoitti:

        Niin ajattelinkin. Juu,olen käynyt jo katsomassa tuon sivuston. Minun mielestäni se sama kolmikko saisi olla Potter-leffoissa kaikki 7 koulu-vuotta,mutta en tiedä onko se mahdollista.

        On ne samat KAIKISSA leffoissa


    • dobby

      mut sitähän ei kukaan vielä voi varmasti tietää...ei edes rowling, koska kirjaa ei ole vielä kirjoitettu.

      Asia tulee ilmi ehkä joskus 3-4 vuoden päästä jolloin 7.HP arvioltaan ilmestyy.

      Mun mielestä ois ihan hyvä et Harry kuolis. Harry on selvinny jo niin paljosta et kahdeksannen kerran Voldun kohtaaminen taitais olla liikaa:
      -1 vuotiaana Jamesin ja Lilyn kuollessa
      -11 vuotiaana Viisasten Kiveä pelastaessa
      -12 vuotiaana Salaisuuksien kammiossa
      -13 vuotiaana Rääkyvässä Röttelössä (Matohännän)
      -14 vuotiaana Valedrojen haudalla
      -15 vuotiaana Salaperäisyyksien osastolla
      -16 vuotiaana ???????
      -17 vuotiaana ???????

      Mun mielestä ois hyvä jos 7-kirja loppuis jotenkin Dramaattisesti esim :"Ja tähän päättyy tarina Harry Potterista, pojasta joka eli".Ois tosi irvokasta jos Harry haudattais Valedrojen haudan viereen ja hautakivessä lukis jotain tähän tyyliin: "Ja tässä lepää Poika joka eli". Ja kuolinpäivä muistettais Harry Potterin päivänä!

      Kommentteja!!

      • Draco

        aika karu lopetus silti. No,Harry kuolee ehkä siksi että aikoo tappaa Voldemorin. Kun Harry kerran on suoriutunu noin paljosta,ni olis sen hyvä pääst sit lepäämään! :]


      • Anan

        Sitten Rowlingilla olisi todella hyvä syy olla jatkamatta kirjasarjaa.

        Ja ihan draama loppu tuokin olisi ja aika kaunis jos ajattelee sillä tavalla kauniisti. (?)

        Mutta siltikään en halua että Harry kuolee.


    • matery

      Mä en ymmärrä, miksi tuollaista pitäisi miettiä. Harry kuolee, jos kuolee. Kaikki me kuollaan joskus kuitenkin. Tuollainen spekulointi pilaa lukunautinnon. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni...

      • Draco

        anna meidän nyt rauhassa spekuloida. tää on vaa tälläne keskustelu!


      • Kiihottunut
        Draco kirjoitti:

        anna meidän nyt rauhassa spekuloida. tää on vaa tälläne keskustelu!

        Mutta ku ei tätä keskustelua pysty seuraamaan ilman, että spekut ruiskuaa housuihin.. ei ole oikein siistiä.. siis puhdasta..


      • Juzzo
        Kiihottunut kirjoitti:

        Mutta ku ei tätä keskustelua pysty seuraamaan ilman, että spekut ruiskuaa housuihin.. ei ole oikein siistiä.. siis puhdasta..

        Niin, jotenkin varmaan tuntuu siltä, että Voldemort kuolee, koska se on "pahis" ja nehän yleensä kuolee,(äh,taas hölisin omaa)
        Niin, ja ajatelkaapa jos harryn vanhemmat tulee takas tai jotain. Vaik tää onki kaukaa haettua. Varmaan seiska loppuu jotakuinkin näin: Harry asteli Kings Crossin asemalta poispäin. ei huolia. Voldemort oli kuollut,hän pääsisi pois Dursleyltä, hän aloittaisi uuden elämän velhomaailmassa. Kaikki pahuus oli pois, ja Hänet muistettaisinn poikana joka elää!


      • Winky
        Juzzo kirjoitti:

        Niin, jotenkin varmaan tuntuu siltä, että Voldemort kuolee, koska se on "pahis" ja nehän yleensä kuolee,(äh,taas hölisin omaa)
        Niin, ja ajatelkaapa jos harryn vanhemmat tulee takas tai jotain. Vaik tää onki kaukaa haettua. Varmaan seiska loppuu jotakuinkin näin: Harry asteli Kings Crossin asemalta poispäin. ei huolia. Voldemort oli kuollut,hän pääsisi pois Dursleyltä, hän aloittaisi uuden elämän velhomaailmassa. Kaikki pahuus oli pois, ja Hänet muistettaisinn poikana joka elää!

        Voiskohan Harryn kuva päästä suklaasammakoissa oleviin keräilykortteihin?


      • dobby
        Winky kirjoitti:

        Voiskohan Harryn kuva päästä suklaasammakoissa oleviin keräilykortteihin?

        tollasta en oo vielä keksiny!!! Mietin et jos Harry kuolis taistellessaan Voldua vastaan (mahd. tappais eka Voldun...) nii se päivä ehkä tunnettais Harry Potterin-päivänä ja se ois kyllä mageeta jos Harry pääsis Dumbledoren viereen suklaakorttirivistöön...

        Uskon et Rowling keksii jonkun haikean, dramaattisen ja omalla tavallaan kauniin auringonlaskun HP-sarjalle.

        P.S lukekaa toi mun edellinen kirjotus nii saatte tietää mun mielipiteen jos kiinnostaa... nimimerkillä dobby


    • slytherine

      Etkaivaan oo ihastunut Harryyn kun tollee murehdit? Myönnä pois vaan.

      • Draco

        EN TODELLAKAAN! *LOL*


    • pullahiiri

      Voisi hyvinkin kuolla! Oikeastaan se olisi ihan mielettömän hyvä juttu, mutta kuten on ennustettu vain jompi kumpi jää eloon.. Voldemort tai Harry niin eiköhän tuo meidän pikku Harrymme selviä isosta pahasta ukosta! Lukiko muuten kukaan Danielin arveluksia, että Ron ja Hermione muuttuisivat pahoiksi? (nauraa) Uskomattoman tyhmä ajatus.. niistä ei saisi pahoja millään! vai mitä mieltä olette?

      • dobby

        luin sen ja nauroin silmät kyynelissä!!! Ronii ja Hermyy ei sais pahoik millään.

        Mitäköhän kävis??? Ron ja Hermy perustaa Juniori-kuolikset tms ja kerää puolelleen porukkaa vastustamaan Harrya ja Dumbbista????

        Liittyvät Dracon mukana kuolonsyöjiin???

        Välittävät Voldulle tietoja Harrysta???

        Säälittävää!!! Harry ei millään pärjäis ilman Varjojaan=) ja eikä Ron vois millään vajota mihinkään pahaan... Hermionen on kyllä niin terävä et miks ei...

        Kyl mä uskon et Ron ja Hermy vievät yhdessä kukkia Valedrojen naapurihautaan...Harryn hautaan...(*no toi oli jo aika...*)


      • Anni
        dobby kirjoitti:

        luin sen ja nauroin silmät kyynelissä!!! Ronii ja Hermyy ei sais pahoik millään.

        Mitäköhän kävis??? Ron ja Hermy perustaa Juniori-kuolikset tms ja kerää puolelleen porukkaa vastustamaan Harrya ja Dumbbista????

        Liittyvät Dracon mukana kuolonsyöjiin???

        Välittävät Voldulle tietoja Harrysta???

        Säälittävää!!! Harry ei millään pärjäis ilman Varjojaan=) ja eikä Ron vois millään vajota mihinkään pahaan... Hermionen on kyllä niin terävä et miks ei...

        Kyl mä uskon et Ron ja Hermy vievät yhdessä kukkia Valedrojen naapurihautaan...Harryn hautaan...(*no toi oli jo aika...*)

        Mä en tahtois uskoa sitä että HP-sarjallekin tulee loppu. Ja oikeestaan mä toivon että kun se sitten loppuu niin että Harry joko kuolis tai sais elää uutta elämää; ilman Dursleyitä, ilman Voldemortia.
        Kuten monet on täs keskustelussa jo sanonu, mäkin uskon että Rowling tahtoo lopettaa näinkin hienon elämäntarinan hienosti ja haikeasti.
        Juuri hyvänä esimerkkinä Rowling varmasti käyttää lopetuksessa "And he was the boy who live" tms.

        Mietin vain miten ikinä uskallan lukea 7. kirjan, kun tässä viidennessäkin jo Siriuksen kuolema oli niin kauhea.
        Mutta uskon siihen kuten Danielkin sanoi: Kun harry kuolee, voldemortkin kuolee. Toivotaan vain että koko Harry Potter- sarja saa arvoisensa lopun.

        BTW, Ronista ei ainakaan tule pahaa. Hermionesta en tiedä.


    • meitsi

      ........................toivottavasti harry ei kuole.

    • marie

      Ymmärsin itsekin sen ennustuksen ensin niin että joko molempien on kuoltava tai kumpikaan ei kuole. Ja että Voldemort ei voi nousta täydelliseen valtaan niin kauan kun Harry on hengissä. Mutta nyt en enää oikein tiedä...

      TOIVON että Voldemort kuolee ja Harry, Ron ja Hermione elävät onnellisina elämänsä loppuun asti työskennellen valitsemissaan ammateissa. Ehkä myös menevät naimisiin ja saavat lapsia. En usko että kukaan heistä muuttuisi pahaksi missään vaiheessa. Olen jo luopunut toivosta sen suhteen että Harry vielä näkisi Siriusta, vaikka sitäkin toivoin...

      Toivoisin myöskin että samat näyttelijät jatkaisivat mahdollisimman pitkälle. Mutta jos joku heistä tulee liian vanhan näköiseksi rooliinsa tai ei halua jatkaa niin ei siinä varmaan muu auta kuin vaihtaa näyttelijää. Vielä he eivät mielestäni ole liian vanhoja.

      • henna**

        Mä olen samaa mieltä tossa kuolemis asiassa, mutta lisäisin vielä että saattaa olla että harrykin kuolee mutta vasta tapettua voldemortin. Luultavasti harry ja voldemort ovat kumpainenki niin väsyneitä ja haavoittuneita lopputaistelussa että lopulta harry kuolee saamiinsa vammoihinsa tai sitten ei ollenkaa. Ja jos kenestäkään ei voi tulla pahoja ja jos tulee niin sitten heitä kaikista kolmesta, koska ei vain yhdestä ja kahdesta voi pahaa tulla.

        Oli jotenki väärin että sirius kuoli, mutta ehkä niin olikin tarkotus..Mutta silti väärin. Harryltä on nyt riistetty rakkaat kahdesti ja se jos mikä saa veren kiehumaan ja kostonhalun palamaan..

        Odotan kuudetta kirjaa jo niin innolla että on pakko lukea viittä jo ilmestynytta että pysyn kasassa..


      • ...
        henna** kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä tossa kuolemis asiassa, mutta lisäisin vielä että saattaa olla että harrykin kuolee mutta vasta tapettua voldemortin. Luultavasti harry ja voldemort ovat kumpainenki niin väsyneitä ja haavoittuneita lopputaistelussa että lopulta harry kuolee saamiinsa vammoihinsa tai sitten ei ollenkaa. Ja jos kenestäkään ei voi tulla pahoja ja jos tulee niin sitten heitä kaikista kolmesta, koska ei vain yhdestä ja kahdesta voi pahaa tulla.

        Oli jotenki väärin että sirius kuoli, mutta ehkä niin olikin tarkotus..Mutta silti väärin. Harryltä on nyt riistetty rakkaat kahdesti ja se jos mikä saa veren kiehumaan ja kostonhalun palamaan..

        Odotan kuudetta kirjaa jo niin innolla että on pakko lukea viittä jo ilmestynytta että pysyn kasassa..

        "... and so it will be. Harry will be remembered as a boy, who lived.


    • Anonyymi

      Musta harry potter kuolee seiskassa en muista mut oon lukenu kaikki kirjat ja katoin sen haastattelu videon 😁 mun kaverikin sano että sen muistaakseen se kuolee eli varmaan kuolee 😭
      Harry Potter oli mun lempi hahmo

    • Anonyymi

      Elikkäs vastaus tulee myöhässä mut kuitenkin tämä teksti sisältää salaisen vihjeen..
      Isän luu,tietämättä annettu
      Palvelian liha uskollisuudella lahjoitettu,
      Vihollisen veri pakolla vuodatettu.
      Lue toi ainaki viiesti nii ymmärrät(sisältää apua vaikka oisit jo lukenu/katsonu seiskan) teksti on siis vitosesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe