Kun avaan skypen käy aina vain näin:
http://www.verkkojohto.net/rkof/upload/moskype.png
Eilen kaikki toi vielä normaalisti
Olen koittanut asentaa ohjelman uudelleen mutta ei auta vaan aina sama homma.
Skype ongelmia
6
301
Vastaukset
- Sama ilmoitus tulee
Ei toimi muillakaan. On varmaankin yleinen häiriö.
- kyrsäke
skype kaatuu käynnistäessä, mikä mättää?????
- Toimi näin
Kokeilkaa järjestelmän palautusta. Minulla se löytyy apuohjelmista.
Siis koneen ohjelmat palautetaan sellaisiksi kuin ne olivat päivänä jolloin se ohjelma vielä toimi. - gfhqbhwgy
Jokohan operaattorisi on pannut skypen "hyllylle", mitä on uhattu.
Se kuulemma vie likaa heidän puhelutulojaan.- raijaRR
Ei ole hyllyllä ainakaan vielä. Ainakin minulla toimii moitteettomasti.
Eikä operaattori voi mitään netissä oleville puheluohjelmille, vaikka kuinka niitä hatuttais.
vastaavaa ongelmaa oli kerran minulla kun aloittajalla.
poistin ohjelman - tein järjestelmänpalautuksen - Ajoin varmuuden vuoksi vielä CCleanerin - ja asensin skypen uudelleen.
monet näistä ongelmista johtuvat siitä että skype on asennettu joskus ja poistettu väärin. seuraavan kerran asennuksen yhteydessä tapahtuu juuri noin. - tyhmä
raijaRR kirjoitti:
Ei ole hyllyllä ainakaan vielä. Ainakin minulla toimii moitteettomasti.
Eikä operaattori voi mitään netissä oleville puheluohjelmille, vaikka kuinka niitä hatuttais.
vastaavaa ongelmaa oli kerran minulla kun aloittajalla.
poistin ohjelman - tein järjestelmänpalautuksen - Ajoin varmuuden vuoksi vielä CCleanerin - ja asensin skypen uudelleen.
monet näistä ongelmista johtuvat siitä että skype on asennettu joskus ja poistettu väärin. seuraavan kerran asennuksen yhteydessä tapahtuu juuri noin.Mieten skype sitten poistetaan oikein?
minulla ongelma kuvia ei voi tallentaa jos yrittää tallentaa kaikki mene jumiin ja pitää kone käynnistää uudelleen!
ja muuten vain kaatuilee mutta konettaei tarvitse käynnistää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku745394Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel352905Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232303HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201945Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111800
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2881381Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.651311Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531274- 851150