Kun avaan skypen käy aina vain näin:
http://www.verkkojohto.net/rkof/upload/moskype.png
Eilen kaikki toi vielä normaalisti
Olen koittanut asentaa ohjelman uudelleen mutta ei auta vaan aina sama homma.
Skype ongelmia
6
255
Vastaukset
- Sama ilmoitus tulee
Ei toimi muillakaan. On varmaankin yleinen häiriö.
- kyrsäke
skype kaatuu käynnistäessä, mikä mättää?????
- Toimi näin
Kokeilkaa järjestelmän palautusta. Minulla se löytyy apuohjelmista.
Siis koneen ohjelmat palautetaan sellaisiksi kuin ne olivat päivänä jolloin se ohjelma vielä toimi. - gfhqbhwgy
Jokohan operaattorisi on pannut skypen "hyllylle", mitä on uhattu.
Se kuulemma vie likaa heidän puhelutulojaan.- raijaRR
Ei ole hyllyllä ainakaan vielä. Ainakin minulla toimii moitteettomasti.
Eikä operaattori voi mitään netissä oleville puheluohjelmille, vaikka kuinka niitä hatuttais.
vastaavaa ongelmaa oli kerran minulla kun aloittajalla.
poistin ohjelman - tein järjestelmänpalautuksen - Ajoin varmuuden vuoksi vielä CCleanerin - ja asensin skypen uudelleen.
monet näistä ongelmista johtuvat siitä että skype on asennettu joskus ja poistettu väärin. seuraavan kerran asennuksen yhteydessä tapahtuu juuri noin. - tyhmä
raijaRR kirjoitti:
Ei ole hyllyllä ainakaan vielä. Ainakin minulla toimii moitteettomasti.
Eikä operaattori voi mitään netissä oleville puheluohjelmille, vaikka kuinka niitä hatuttais.
vastaavaa ongelmaa oli kerran minulla kun aloittajalla.
poistin ohjelman - tein järjestelmänpalautuksen - Ajoin varmuuden vuoksi vielä CCleanerin - ja asensin skypen uudelleen.
monet näistä ongelmista johtuvat siitä että skype on asennettu joskus ja poistettu väärin. seuraavan kerran asennuksen yhteydessä tapahtuu juuri noin.Mieten skype sitten poistetaan oikein?
minulla ongelma kuvia ei voi tallentaa jos yrittää tallentaa kaikki mene jumiin ja pitää kone käynnistää uudelleen!
ja muuten vain kaatuilee mutta konettaei tarvitse käynnistää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776